gillian schreef:Even op de fb van Groomers europe kijken, daar staat een agenda.
Bedankt voor de tip!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Happinez, ik trim grotendeels katten, wat Boomers en ook konijnen, 2 deze week, 1 zwaar verwaarloosde enorm vervilte, echt super sneu. Volgende week een cavia, dat heb ik nog niet eerder gedaan, die is van een vriendin en heeft een dikke klit op de kont.
Het valt mij op dat er heel weinig konijnentrimmers in mijn provincie zijn (friesland). 1 klant van afgelopen week kwam van Schiermonnikoog!!!
Happinez schreef:Anna79 schreef:Happinez, ik trim grotendeels katten, wat Boomers en ook konijnen, 2 deze week, 1 zwaar verwaarloosde enorm vervilte, echt super sneu. Volgende week een cavia, dat heb ik nog niet eerder gedaan, die is van een vriendin en heeft een dikke klit op de kont.
Het valt mij op dat er heel weinig konijnentrimmers in mijn provincie zijn (friesland). 1 klant van afgelopen week kwam van Schiermonnikoog!!!
Klopt ! ik kreeg vandaag een aanvraag voor een cavia , ook nieuw voor mij dus even bedenken wat ik doe.
Had toevallig wel die van mijn moeder voor van de week gepland staan, maar goed dat was nodig en gelijk een oefening![]()
![]()
Maar goed nu deze vraag kwam , en laatst ook al voor een kat dacht ik misschien kan ik er wel wat meer mee gaan doen.
Anna79 schreef:Happinez schreef:Klopt ! ik kreeg vandaag een aanvraag voor een cavia , ook nieuw voor mij dus even bedenken wat ik doe.
Had toevallig wel die van mijn moeder voor van de week gepland staan, maar goed dat was nodig en gelijk een oefening![]()
![]()
Maar goed nu deze vraag kwam , en laatst ook al voor een kat dacht ik misschien kan ik er wel wat meer mee gaan doen.
Katten en konijnen zijn wel heel wat anders dan honden hoor!
Katten vanwege het karakter en het dunne velletje. Konijnen vanwege het nog veel dunnere velletje (je scheert er zo doorheen) en moeilijk bereikbare plekken.
Ik zou er niet zomaar aan beginnen
Happinez schreef:xoranlover schreef:Wij hebben veel katten die angst hebben of stress we doen ze met zijn 2en.
vooral het gedrag inderdaad van katten maakt het grootste verschil volgens mij