Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:47

Ja, dit kan echt niet. Ik had met de vorige juf van mijn kind ook een aanvaring, ik heb meteen een gesprek aangevraagd zodat het kon worden uitgesproken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:50

Nou wat erg zeg en dat met je dochter erbij! Dat had ik er ook niet bij laten zitten hoor, beter dat ze wat anders gaat doen.
Ik had me echt niet in kunnen houden maar snap ook dat je overdonderd was :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:52

Ik snap dat je overdonderd bent, het is gewoon te bizar! Maar zeker dat gesprek aan gaan! Dit kan gewoon evht niet.

Al vanaf 3 uur vannacht wakker, kon niet meer slapen van de pijn. Ben bang dat medicatie opgehoogd moet worden, maar dat moet elk jaar en ik wil die zooi niet maar blijven ophogen. Hoe goed het ook helpt, ik wist van te voren niet hoe extreem verslavend het was en hoe naar de afkickverschijnselen zijn. Die krijg ik al als ik iets te laat nieuwe pak.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:07

wyoming schreef:
De juf van mijn dochter weer. Dochter was net te laat op de wc, dus was nat. Belt ze mijn ex, dat hij kleren moet komen brengen. Ex belt mij want hij is niet thuis. Kom ik daar aan, na zo’n 10 min. Staat dochter in haar blote billen, compleet overstuur in het toilet en de juf is nergens te bekennen. Dus ik dochter een schone onderbroek gegeven en sokken want ze hadden blijkbaar gym. Er staat in het toilet gewoon een kastje met nood kleren, dus ze had ipv mijn ex te bellen gewoon dochter een schone onderbroek kunnen geven en dan had die gewoon naar de gymles gekund. (Wordt door iemand anders gegeven)
Ondertussen is de juf te voorschijn gekomen, begint ze toch negatief over dochter te praten wat ze allemaal niet goed doet en dat ze zich ernstige zorgen maakt. We hebben vorige week een gesprek gehad met haar meester die haar 4 dagen per week heeft en die heeft het nergens over gehad, juist dat dochter het zo goed deed.
Ik vond haar al wat “apart” en nu dus helemaal.

In zo'n situatie zou ik me inhouden, omdat mijn kind erbij staat, maar ik zou wel zeker een gesprek aangaan met haar èn de vaste leraar, desnoods met de directeur/directrice erbij. Zo ga je niet met kinderen om en zo praat je ook niet waar kinderen bij zijn. Zo'n meisje kan er een knauw aan overhouden.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:24

Afanaisa91 schreef:
Veel succes Kimberly_! Screening voor opname of voor op de wachtlijst?
Ik duim voor een reden tot feest

Screening voor op de wachtlijst.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:58

Spannend, succes en duimen draaien kimberley!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:42

Opeens weer heel verdrietig om Roos, ik mis haar gewoon zo erg. Zondag gaat Jozi ook nog eens naar huis dan "heb" ik helemaal geen hond meer. Normaal had ik dan altijd Roos nog maar het is dan echt leeg. Heb ook geen oppashondje gepland helaas. Wil ook geen nieuwe omdat ik zoveel weg ben. Maar het is gewoon zo leeg. :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:42

MarlindeRooz schreef:
Opeens weer heel verdrietig om Roos, ik mis haar gewoon zo erg. Zondag gaat Jozi ook nog eens naar huis dan "heb" ik helemaal geen hond meer. Normaal had ik dan altijd Roos nog maar het is dan echt leeg. Heb ook geen oppashondje gepland helaas.

Je mag die twee van ons wel een weekend lenen :(:).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:46

Moppie :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:52

Het is misschien ook gewoon dom dat dit mijn achtergrond is op mijn pc.
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:00

Waarom dom geeft alleen aan dat het je gewoon heel erg na lig :knuffel:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:25

Dat verdrietig zijn mag toch gewoon er zijn. Is toch heel normaal.
Blok het niet. Nergens voor nodig :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:27

saskiaojan schreef:
denisesilver schreef:
Zojuist gebeld. Moet een nieuw zadel voor de driejarige, maar met alle dierenarts rekeningen is de geldpot echt leeg, en die krengen zijn zo duur -O-

Succes fotolijstje!

Ik zou zeker geen nieuw zadel aanschaffen voor een 3 jarige, die veranderen nog zo de aankomende jaren dan blijf je bezig, zou een goed fijn passend 2de hands aanschaffen die nog aan te passen is de komende jaren en dan als ze uitgegroeid zijn evt een nieuw zadel.
Scheelt misschien wat in je geldpotje

Ik heb er nu een zadel op liggen wat op zich nog gaat, maar ik merk met opzadelen en opstappen dat ze wat narrig wordt. Deze zadelmaker heeft ook Wintec zadels, die zijn redelijk betaalbaar en dan ben ik voor de komende tijd voorzien, maar ik twijfel nog. :\

Hier nog een ergernis; de psycholoog beldde voor een intake *\o/*
Echter is deze via teams en niet face-to-face, en ik heb hier thuis nog niet de mogelijkheid om me even helemaal privé terug te trekken. Ik had aangegeven met de sessies zelf face-to-face contact te willen, dus dit is een beetje vervelend. Plus, ik krijg nu een beetje coldfeet terwijl het wel echt nodig is. -O-

Sterkte rambogirl :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:31

meggiemeg schreef:
Vanmorgen belt er iemand, had een klacht dat hij moest wachten op de chauffeur die druk bezig was zijn werk te doen. Zegt hij: weet je wel wie ik ben? Alsof mij dat wij uit maakt. We komen tenslotte allemaal naakt op de wereld en gaan ook weer een keer. De een heeft nu wat meer geluk dan de ander. Hij was arts en meende dat hij meer voorrang had om de weg te gebruiken want hij was te laat van huis gegaan. Kan ik me rot aan ergeren aan mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze een belangrijke baan/functie hebben.

Een nogal hoogvliegende amazone heeft dit weleens op een belangrijke wedstrijd tegen iemand gezegd die daar bezig was de ICT te regelen. Kreeg ook gelijk naar haar hoofd dat deze persoon wel degelijk niet wist wie zij was :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:55

Gewoon een mens die poept en piest als ieder ander :=
Blegh de arrogantie zeg.

Moet nog even wakker blijven, ben gelukkig bijna thuis…

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:00

oh ja gatver
Ook eens gehad met een gebouw afsluiten "I'm not just a secretary" en ook echt dat toontje erbij.
Ja jammer dan, gaat toch om 21.00 dicht :D

Vervolgens was ze helemaal niks daar, dat ook nog maar wilde mij zo overbluffen of zo

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:06

Al een tijd niets meer in dit topic geplaatst, maar man wat erger ik me aan de vermoeidheid na een covid besmetting. Ik loop al vier weken op mijn tandvlees en het gaat gewoon niet beter.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:08

denisesilver schreef:
Ik heb er nu een zadel op liggen wat op zich nog gaat, maar ik merk met opzadelen en opstappen dat ze wat narrig wordt. Deze zadelmaker heeft ook Wintec zadels, die zijn redelijk betaalbaar en dan ben ik voor de komende tijd voorzien, maar ik twijfel nog. :

Echter is deze via teams en niet face-to-face, en ik heb hier thuis nog niet de mogelijkheid om me even helemaal privé terug te trekken. Ik had aangegeven met de sessies zelf face-to-face contact te willen, dus dit is een beetje vervelend. Plus, ik krijg nu een beetje coldfeet terwijl het wel echt nodig is. -O-

Wat betreft het narrig zijn met opzadelen en opstappen: dat is een duidelijk teken dat òf het zadel niet goed is òf dat er iets in het lijf erg pijn doet. Eerst ontdekken welke van de twee het is door onderzoek.

En van de psycholoog: je mag het ook telefonisch doen als je geen Teams hebt. Ik moest ook zo'n intake doen bij de inzetbaarheidscoach op het werk en via Teams ging het niet. Toen hebben we elkaar gewoon telefonisch gesproken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:24

denisesilver schreef:
Succes fotolijstje!

Thanks voor het succes wensen! Ging hartstikke goed. Wel 5 weken EMDR therapie, blijkt heel intens te zijn dus vind het allemaal heel eng.
:knuffel: Jij ook sterkte met je problemen en succes met jouw intake!! Hopelijk kan het alsnog hoe jij het wilt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:28

fotolijstje schreef:
denisesilver schreef:
Succes fotolijstje!

Thanks voor het succes wensen! Ging hartstikke goed. Wel 5 weken EMDR therapie, blijkt heel intens te zijn dus vind het allemaal heel eng.
:knuffel: Jij ook sterkte met je problemen en succes met jouw intake!! Hopelijk kan het alsnog hoe jij het wilt.

Persoonlijk vond ik mijn emdr niet super heftig. Ik vond het juist wel fijn dat het geen diep indringend gesprek was, dan vind ik het heftiger
Bij mij heeft het goed geholpen en ik raak niet meer in paniek als sommige herinneringen omhoog borrelen zoals nu :P

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:29

Zoveel stress. Ik ben gistermiddag in slaap gevallen, terwijl ik dat echt nooit kan. Droom als een gek, omdat ik allerlei angsten en woede aan het verwerken ben, om vervolgens wakker te worden alsof ik met een steen voor mijn hoofd ben geslagen.. echt, ik ben kapot.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:31

Ah het welbekende een zadel kopen voor je paard. Ik ben ook al aan het kijken maar mevrouw loopt eigenlijk niet zo graag dus ik laat eerst maar iemand komen die er even opgaat en het wat beter kan beoordelen of het nu aan mij ligt , of dat er toch meer speelt. Ik hoop dat ze wel gaat lopen , al is het maar om een goed zadel aan te kunnen schaffen. Mijn oog is ook gevallen op een Wintec. Ik hoop een goede tweedehands , maar misschien is een nieuwe wat beter.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:31

Shenavallie schreef:
denisesilver schreef:
Ik heb er nu een zadel op liggen wat op zich nog gaat, maar ik merk met opzadelen en opstappen dat ze wat narrig wordt. Deze zadelmaker heeft ook Wintec zadels, die zijn redelijk betaalbaar en dan ben ik voor de komende tijd voorzien, maar ik twijfel nog. :

Wat betreft het narrig zijn met opzadelen en opstappen: dat is een duidelijk teken dat òf het zadel niet goed is òf dat er iets in het lijf erg pijn doet. Eerst ontdekken welke van de twee het is door onderzoek.

En van de psycholoog: je mag het ook telefonisch doen als je geen Teams hebt. Ik moest ook zo'n intake doen bij de inzetbaarheidscoach op het werk en via Teams ging het niet. Toen hebben we elkaar gewoon telefonisch gesproken.

Telefonisch is nog erger :')
Gaat mij meer om dat ik als ik thuis met zo'n psycholoog moet spreken niet echt het gevoel heb vrijuit te kunnen spreken.

Narrig is misschien een groot woord. Voorheen had ze wat spanning, wat ook paste bij haar leeftijd, nu zet ze met name bij het opzadelen steeds een pasje naar achter. Voor de rest kan ik overal aanzitten, druk op geven etc. Ik ga er eigenlijk 100% vanuit dat dit het zadel is. Paste precies toen we net begonnen, maar ze gaat vrij hard met spieropbouw en ze staat ook op de wei de hele dag hier, dus ik ga ervan uit dat dit zadel te krap aan het worden is. Of zij te breed :+

Heb het besproken met mijn moeder en die wil zolang eventueel wel voorschieten. Deze zadelmaker heeft ervaring met aanmeten bij jonge paarden, en ik kan het zadel altijd terugleveren, mocht het in de toekomst niet meer passen. Wat dat betreft vind ik een tweedehands ergens vandaan halen te riskant, en teveel gedoe ook mocht het niet passen. Wie weet is dit zadel nog wel aan te passen *blijft hoopvol* :D

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:12

Het is niet mijn dag. Ex heeft nog een keer zwemles betaald voor zoon, had ik al gedaan, 2 weken geleden en ook doorgegeven aan hem. En nu wil hij natuurlijk het geld terug wat hij heeft voorgeschoten. Maar 3x zwemles betalen in 1 maand zorgt wel voor een bodem op mijn bankrekening. Voor dochter spaarde ik maandelijks vooruit maar zoon kwam er plotseling tussen (hij wilde toch ineens zijn C diploma halen en kon meteen starten) en nu dus 2x. Proberen maar het positieve er van in te zien, hoef voor zoon tot en met februari niet meer te betalen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:24

Dat ik zo klaar ben met mijn huidige werk... maar schiet nog niet echt op met wat anders/beters te vinden, ondanks dat ze zeggen dat er zoveel vacatures zijn. :=