Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:De juf van mijn dochter weer. Dochter was net te laat op de wc, dus was nat. Belt ze mijn ex, dat hij kleren moet komen brengen. Ex belt mij want hij is niet thuis. Kom ik daar aan, na zo’n 10 min. Staat dochter in haar blote billen, compleet overstuur in het toilet en de juf is nergens te bekennen. Dus ik dochter een schone onderbroek gegeven en sokken want ze hadden blijkbaar gym. Er staat in het toilet gewoon een kastje met nood kleren, dus ze had ipv mijn ex te bellen gewoon dochter een schone onderbroek kunnen geven en dan had die gewoon naar de gymles gekund. (Wordt door iemand anders gegeven)
Ondertussen is de juf te voorschijn gekomen, begint ze toch negatief over dochter te praten wat ze allemaal niet goed doet en dat ze zich ernstige zorgen maakt. We hebben vorige week een gesprek gehad met haar meester die haar 4 dagen per week heeft en die heeft het nergens over gehad, juist dat dochter het zo goed deed.
Ik vond haar al wat “apart” en nu dus helemaal.
MarlindeRooz schreef:Opeens weer heel verdrietig om Roos, ik mis haar gewoon zo erg. Zondag gaat Jozi ook nog eens naar huis dan "heb" ik helemaal geen hond meer. Normaal had ik dan altijd Roos nog maar het is dan echt leeg. Heb ook geen oppashondje gepland helaas.
saskiaojan schreef:denisesilver schreef:Zojuist gebeld. Moet een nieuw zadel voor de driejarige, maar met alle dierenarts rekeningen is de geldpot echt leeg, en die krengen zijn zo duur![]()
Succes fotolijstje!
Ik zou zeker geen nieuw zadel aanschaffen voor een 3 jarige, die veranderen nog zo de aankomende jaren dan blijf je bezig, zou een goed fijn passend 2de hands aanschaffen die nog aan te passen is de komende jaren en dan als ze uitgegroeid zijn evt een nieuw zadel.
Scheelt misschien wat in je geldpotje
meggiemeg schreef:Vanmorgen belt er iemand, had een klacht dat hij moest wachten op de chauffeur die druk bezig was zijn werk te doen. Zegt hij: weet je wel wie ik ben? Alsof mij dat wij uit maakt. We komen tenslotte allemaal naakt op de wereld en gaan ook weer een keer. De een heeft nu wat meer geluk dan de ander. Hij was arts en meende dat hij meer voorrang had om de weg te gebruiken want hij was te laat van huis gegaan. Kan ik me rot aan ergeren aan mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze een belangrijke baan/functie hebben.
denisesilver schreef:Ik heb er nu een zadel op liggen wat op zich nog gaat, maar ik merk met opzadelen en opstappen dat ze wat narrig wordt. Deze zadelmaker heeft ook Wintec zadels, die zijn redelijk betaalbaar en dan ben ik voor de komende tijd voorzien, maar ik twijfel nog.![]()
Hier nog een ergernis; de psycholoog beldde voor een intake![]()
Echter is deze via teams en niet face-to-face, en ik heb hier thuis nog niet de mogelijkheid om me even helemaal privé terug te trekken. Ik had aangegeven met de sessies zelf face-to-face contact te willen, dus dit is een beetje vervelend. Plus, ik krijg nu een beetje coldfeet terwijl het wel echt nodig is.
Sterkte rambogirl
denisesilver schreef:Succes fotolijstje!
Echter is deze via teams en niet face-to-face, en ik heb hier thuis nog niet de mogelijkheid om me even helemaal privé terug te trekken. Ik had aangegeven met de sessies zelf face-to-face contact te willen, dus dit is een beetje vervelend. Plus, ik krijg nu een beetje coldfeet terwijl het wel echt nodig is.
fotolijstje schreef:denisesilver schreef:Succes fotolijstje!
Thanks voor het succes wensen! Ging hartstikke goed. Wel 5 weken EMDR therapie, blijkt heel intens te zijn dus vind het allemaal heel eng.
Jij ook sterkte met je problemen en succes met jouw intake!! Hopelijk kan het alsnog hoe jij het wilt.
Shenavallie schreef:denisesilver schreef:Ik heb er nu een zadel op liggen wat op zich nog gaat, maar ik merk met opzadelen en opstappen dat ze wat narrig wordt. Deze zadelmaker heeft ook Wintec zadels, die zijn redelijk betaalbaar en dan ben ik voor de komende tijd voorzien, maar ik twijfel nog.![]()
Sterkte rambogirl
Wat betreft het narrig zijn met opzadelen en opstappen: dat is een duidelijk teken dat òf het zadel niet goed is òf dat er iets in het lijf erg pijn doet. Eerst ontdekken welke van de twee het is door onderzoek.
En van de psycholoog: je mag het ook telefonisch doen als je geen Teams hebt. Ik moest ook zo'n intake doen bij de inzetbaarheidscoach op het werk en via Teams ging het niet. Toen hebben we elkaar gewoon telefonisch gesproken.