Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 37022
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 17:29

Merlen schreef:
Uit beleefdheid reageerde ik eens met 'u' als aanspreking.
Kreeg ik na enkele berichten als reactie terug:Ik verkoop niet meer aan jou want ik vind je te hautain.

Gelukkig ben niet de enige die u gebruik.

_Mir
Berichten: 1376
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 18:16

pillow schreef:
Oh ja. Ik ben een vrouw alleen. Maar wordt op MP 9 vd 10 keer aangesproken met mijnheer en jullie. Maar verder ook hoor, Laatst nog bij de dierenarts, jullie bestelde medicatie staat klaar. Kom ik binnen met "wij komen de medicijnen halen" helaas geen reactie. Kennelijk gaan mensen met een partner er automatisch van uit dat je altijd met meerdere bent. Heel irritant.


Die is wel grappig.. :')

beert
Berichten: 2468
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 20:01

Ik ben bang dat mijn "gratis af te halen" een no-show wordt. Ik had afgesproken het op de oprit te zetten en het vanaf 9 uur vanmorgen klaargezet. Nu gaat het regenen en hij heeft ook het berichtje van vanmiddag niet gelezen. Dus maar onder een afdak gezet.

Ik snap alleen niet dat iemand zelf voorstelt om morgen te komen en dan besluit "gratis? Laat dan maar zitten ook"

Maar ik weet het, het is niet voor het eerst dat dat gebeurt :-)

01San

Berichten: 18772
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 20:57

beert schreef:
Ik ben bang dat mijn "gratis af te halen" een no-show wordt. Ik had afgesproken het op de oprit te zetten en het vanaf 9 uur vanmorgen klaargezet. Nu gaat het regenen en hij heeft ook het berichtje van vanmiddag niet gelezen. Dus maar onder een afdak gezet.

Ik snap alleen niet dat iemand zelf voorstelt om morgen te komen en dan besluit "gratis? Laat dan maar zitten ook"

Maar ik weet het, het is niet voor het eerst dat dat gebeurt :-)



Als je het buiten zet met een briefje ; gratis.
Dan is het zo weg.


Jammer dat diegene het niet kwam halen vandaag.

maralyn

Berichten: 10500
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 20:51

Ik krijg zo een kijker voor mijn auto.

Best spannend, auto staat nog geen vier dagen te koop.

maralyn

Berichten: 10500
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:40

Ik ehmm.
Mijn auto...
Is binnen vier dagen verkocht.

Hele leuke mensen. Eerlijk bedrag.

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:18

Nee... Poes?

maralyn

Berichten: 10500
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:32

Telpeva schreef:
Nee... Poes?


Grijze poes, ja -O-

Rode poes blijft, omdat mijn kerel helemaal verkikkerd is op rode poes.

Grijze muis blijft (ford focus) die wordt van mij.

|( Maar ja, soms gaat t leven zo.

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:42

Y;(

Ik vond Grijze Poes & Rode Poes zo leuk samen :')

xSCWx

Berichten: 7100
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 01:04

maralyn schreef:
Ik ehmm.
Mijn auto...
Is binnen vier dagen verkocht.

Hele leuke mensen. Eerlijk bedrag.

Gefeliciteerd :j. Toch altijd leuk als het zo goed gaat.

Ik heb van de week mijn fiets binnen 2 dagen verkocht met alleen een voorbeeld foto van internet erbij, voor de vraagprijs, ook hele leuke mensen (toch altijd fijn). Nogal gewild model, was ook al eens gejat :') onder andere een van de redenen voor mij om hem weer te verkopen (na 10mnd). Niet te doen die stress, ook al had ik er GPS in laten zetten nadat hij de eerste keer gestolen was. Telkens bang zijn omdat je fiets misschien weg is als je eens naar de winkel gaat is echt niet tof.

Sowieso gaan de verkopen laatste tijd wel lekker maar ik moet zeggen dat ik ook niet de hoofdprijs vraag voor producten in goede staat, dat scheelt wel. Ik heb liever dat het snel weg is voor wat tientjes minder dan dat ik nog een week gezeur heb met meerdere mensen die afdingen.

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 15:48

Ik heb Nike air force te koop staan, nu wil iemand fotos hebben dat ik ze aan heb. Prima, ik een foto gemaakt van dat ik ze aan heb. Alleen van mijn voeten uiteraard. Nu wil diegene foto met mijn voeten er naast ivm de breedte van mijn voet. Ligt dit aan mij of is dit heel normaal om te willen weten? Daar kan je toch geen druif mee? _O- Vooral omdat ik al gezegd heb dat ik maat 37 heb en de schoenen maat 40 zijn _O-

_Nadia_

Berichten: 2660
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 15:52

Dat is iemand met een voet fetish, gewoon doorsturen naar feetfinder.com

kaatje77

Berichten: 10447
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 15:54

_Nadia_ schreef:
Dat is iemand met een voet fetish, gewoon doorsturen naar feetfinder.com

Dit dus............... -O-

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 15:54

Zo'n voorgevoel had ik al, dacht dat dat meer om blote voeten ging _O-

kaatje77

Berichten: 10447
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 16:00

Ook zo vaak die vraag gehad, ja dikke l*l doei, dat ga ik echt niet sturen............ _O-

maj0

Berichten: 6639
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 19:09

Tikkie sturen voor 50 euro maak ik die foto wel _O-

janna

Berichten: 4538
Geregistreerd: 08-02-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 00:12

Dat had ik pas met een skippybal. Ook iemand die foto's wilde met half opgeblazen bal en flink opgeblazen en zo. Mensen hebben rare kicks soms

Roodvos

Berichten: 6769
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 00:18

Deze week weer 2 dingen verkocht via Marktplaats die ooit in een kerstpakket zaten, dus mooi 25€ verdient.

Wat is jullie ervaring met het verkopen van kleding via Marktplaats? Ik heb 3 colberts/jasjes die weg kunnen. Om daar nou een account op Vinted voor aan te maken gaat me te ver.

Tancreda4

Berichten: 24210
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 09:13

janna schreef:
Dat had ik pas met een skippybal. Ook iemand die foto's wilde met half opgeblazen bal en flink opgeblazen en zo. Mensen hebben rare kicks soms


Gewoon mensen pesten vanachter je toetsenbord is dat. Kijken hoe ver je mensen kan krijgen, en je dingen kan laten doen. Soort machts spelletjr ofoz? Misschien worden ze daar idd ook geil van ofzo... Raar volk.

Ik heb m'n opknapper fiets er op gezet. Ben benieuwd.

Crista

Berichten: 3030
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 12:34

Mag ik mij hier ook melden? Ben gek op marktplaats! zet er zelf af en toe wat op en koop regelmatig wat van marktplaats. Onder de 25 euro durf ik wel vooruit te betalen en op te laten sturen, daarboven ga ik het altijd zelf ophalen.

Momenteel heb ik vuurgarnalen erop staan, kreeg ik een berichtje van iemand, mag ik er nu 30 op komen halen? dus ik netjes gereageerd dat dat niet ging, en dat hij/zij in de avond na 19 uur van harte welkom was. Paar berichtje over en wee gestuurd maar het voelde voor mij niet goed, die persoon was té opdringerig en té veel gebrand op mijn adres.
Heb dus uiteindelijk gezegd dat het niet goed voelde en dat ik de koop niet door liet gaan.
Kreeg ik met toch een partij scheldwoorden en bedreigingen naar mn hoofd! Zó blij dat ik met zulke dingen altijd mn gevoel volg en mn adres dus nog niet had gegeven. Wantrouwde daarna iedereen die berichtje stuurde, bang voor een dubbel/fake account ;)

Eleeke

Berichten: 2067
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:04

Vorige week een bordspel verkocht voor 100 euro. Staat hetzelfde spel weer te koop voor 230 euro.

Persoon heeft dubbel account blijkt. 1 om te kopen en 1 om te verkopen. De en ik maar denken dat ik het aan een liefhebber had verkocht.

Ik kwam erachter omdat iemand anders me een berichtje stuurde ( die had het spel ook willen kopen maar was te laat)

Zit er niet erg mee hoor. Goede reality check

upendo

Berichten: 22331
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:23

Heb ik ook een aantal keer gehad. Ik 'gun' alleen mijn eigen portemonnee nog leuke meevallers sindsdien.

pillow
Berichten: 7876
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:41

Een bordspel tweedehands voor 230 euro. Nou ben ik heel benieuwd wat dat voor spel is.

Benfan

Berichten: 4010
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 23:36

pillow schreef:
Een bordspel tweedehands voor 230 euro. Nou ben ik heel benieuwd wat dat voor spel is.


Ik heb ze duurder gezien tijdens een veiling voor bordspellen. Ze kunnen enorm veel geld waard zijn. Zeker als het oudere spellen zijn in goede conditie. Dus zo heel raar is het niet. Zou ik zelf ook hebben gedaan als iemand hem voor 100 euro verkoopt, en je er 250 voor kan krijgen.

Eleeke

Berichten: 2067
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 08:58

upendo schreef:
Heb ik ook een aantal keer gehad. Ik 'gun' alleen mijn eigen portemonnee nog leuke meevallers sindsdien.

Yep , leermomentje.
Meevallers alleen voor vrienden , familie en mezelf

Bordspellen is een hele cultuur , en er zijn vele dure en mooie spellen. Vooral die met miniaturen wordt veel voor betaald