Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:23

hagelslag schreef:
Naja hij hield zijn handen tijdens het huppeltje heel appart.

Een beetje als een homo die nog niet uit de kast is

Oh van die Peggy Bundy handjes?
Ik dacht eigenlijk meer aan het zicht van een rondvliegend worstje wat misschien niet zo sexy was :=

Urbanus

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:37

Oh moet hier ineens aan denken doordat ik over een onesie lees, maar mijn meest recente ex heeft ooit eens mijn schapenonesie van de Primark geleend en gaf hem terug met zaadvlekken. Geen schaamte te bekennen bij die knul.

Ding heeft tot m'n verhuizing op de vliering gelegen, ik kon er niet naar kijken gewoon. Daarna weggegooid. Bah.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:42

Niobe schreef:
hagelslag schreef:
Naja hij hield zijn handen tijdens het huppeltje heel appart.

Een beetje als een homo die nog niet uit de kast is

Oh van die Peggy Bundy handjes?
Ik dacht eigenlijk meer aan het zicht van een rondvliegend worstje wat misschien niet zo sexy was :=

De hoogte past, maar dan nog de handen weer naar onder geklapt.

Afbeelding

Hij had wel kleren aan....

@urbanus, ieeehh bah... Met vlekken zelfs erin %)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 06:47

Mijn ex heeft het tot twee keer toe uitgemaakt door gewoon al zijn spullen uit mijn huis te halen. Kwam ik dus thuis in een halfleeg huis zonder van iets te weten :+ Beide keren met als hoofdreden mijn overgewicht. En ik was dom zat om hem terug te nemen :'). De derde keer was ik verstandig genoeg om het zelf uit te maken en ook zo te houden.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 09:23

Dus nadat hij al 2 keer je huis halfleeg had gehaald mocht die toch terug zijn spullen binnen zetten? Dit zou bij mij echt voor zware trust issues zorgen. Wat een hork.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:14

hagelslag schreef:
Roodvos schreef:
Dit klinkt als een collega van mij _O-

Ohoh, is t n Duitser?

Nee, Oost-Groningen. Misschien een verre achterneef :+.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:28

Vriendin van mij heeft het uitgemaakt omdat haar ex continu aan het ‘helicopteren’ was vlakbij haar gezicht….. :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:31

Kan me voorstellen dat je daar niet direct op zit te wachten :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:57

JJ4 schreef:
Vriendin van mij heeft het uitgemaakt omdat haar ex continu aan het ‘helicopteren’ was vlakbij haar gezicht….. :D

Leg uit

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:03

JJ4 schreef:

whaha omg , het kan nog gekker hier :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:22

Suzanne F. schreef:
JJ4 schreef:

Leg uit

Rondjes zwaaien met z'n piemel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:07

Neeee, soort swaffelen dus? Hé Gadver, zo kansloos ook. Wat hoopte hij ermee te bereiken? Dat je spontaan in katzwijm viel?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:15

Oooh, mijn ex haha! Ik dacht er gisteren plots aan, en dacht "die moet ik hier posten!"
Het ging eigenlijk al een tijdje niet zo heel goed tussen ons, we leefden vooral langs elkaar heen.
Op een nacht werd ik wakker omdat hij mij hand vastpakte om zichzelf te plezieren, jullie begrijpen wel wat ik bedoel haha. Ik heb me slapende gehouden, ik was echt héél benieuwd naar waar dit heen zou gaan.. Hij heeft "de job" afgemaakt, en toen ik vroeg "was het lekker?" zag ik zijn knalrode kop in het donker oplichten :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:16

LWDaisy schreef:
Oooh, mijn ex haha! Ik dacht er gisteren plots aan, en dacht "die moet ik hier posten!"
Het ging eigenlijk al een tijdje niet zo heel goed tussen ons, we leefden vooral langs elkaar heen.
Op een nacht werd ik wakker omdat hij mij hand vastpakte om zichzelf te plezieren, jullie begrijpen wel wat ik bedoel haha. Ik heb me slapende gehouden, ik was echt héél benieuwd naar waar dit heen zou gaan.. Hij heeft "de job" afgemaakt, en toen ik vroeg "was het lekker?" zag ik zijn knalrode kop in het donker oplichten :')

Oh wat triest

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:18

wauw dat is wel echt.... wauw...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:24

LWDaisy schreef:

Ok, dus hij heeft jouw lichaam zonder jouw toestemming gebruikt om zichzelf te plezieren?
Dit is echt een prachtig voorbeeld van seksueel overschrijdend gedrag

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 14:31

Urbanus schreef:
Oh moet hier ineens aan denken doordat ik over een onesie lees, maar mijn meest recente ex heeft ooit eens mijn schapenonesie van de Primark geleend en gaf hem terug met zaadvlekken. Geen schaamte te bekennen bij die knul.

Ding heeft tot m'n verhuizing op de vliering gelegen, ik kon er niet naar kijken gewoon. Daarna weggegooid. Bah.

Niet eens verbrand :+
Ik zou dat ding niet eens aan durven te kijken

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:43

Schuur_ schreef:
Dus nadat hij al 2 keer je huis halfleeg had gehaald mocht die toch terug zijn spullen binnen zetten? Dit zou bij mij echt voor zware trust issues zorgen. Wat een hork.

Bij mij ook :=
Ontzettende hork en de relatie was heel ongezond, maar de meeste dingen niet grappig voor dit topic. Zo jammer dat je het pas achteraf beseft.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:53

JJ4 schreef:

Ik had ook zo'n ex maar niet dat hij het bij mijn gezicht deed maar hij vond zich nogal groot geschapen.

En trots dat ie was.. :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:05

paddington schreef:
JJ4 schreef:

Ik had ook zo'n ex maar niet dat hij het bij mijn gezicht deed maar hij vond zich nogal groot geschapen.

Ja nou en? Ik ben ook weleens ergens trots op. Toen ik de Vaalserberg zonder afstappen op fietste bijvoorbeeld. Of toen ik in één ruk van Bunnik naar Middelburg fietste. Maar in geen van beide gevallen ben ik met mijn fiets gaan helikopteren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:08

Ik vond het altijd heel grappig als m'n ex in z'n naakie stond te zwiepen met de pielemuis :') gelukkig niet in m'n gezocht, dat is idd niet grappig

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:42

musiqolog schreef:
paddington schreef:

Ja nou en? Ik ben ook weleens ergens trots op. Toen ik de Vaalserberg zonder afstappen op fietste bijvoorbeeld. Of toen ik in één ruk van Bunnik naar Middelburg fietste. Maar in geen van beide gevallen ben ik met mijn fiets gaan helikopteren.

Stond je ook midden in de kroeg je fiets te showen? :+

Nou ik snap best dat iemand trots op iets is maar herhaaldelijk blijven herhalen of showen hoeft voor mij echt niet.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 20:01

paddington schreef:
Stond je ook midden in de kroeg je fiets te showen? :+

Wacht... deed hij dat dan wel met zijn geval?

Mijn punt is juist dat ik het ook gek vind. En dat vond ik al voordat je met dit feit aankwam...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 20:18

Ja dat deed hij echt ...
Er zat toen wel wat liters bier in hoor.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 09:22

Hahaha wat een verhalen hier!
Ik heb 4 exen, 2 daarvan hebben wel eens een zak chocola bij mij op de bank weggehaald met de opmerking: ik wil niet dat je dik wordt/ik wil geen dikke vriendin
Bij de eerste viel mijn mond al open, bij de tweede kreeg ik een deja-vu.
Ik hou gewoon van een zak chips of chocola op de bank s 'avonds en dat doe ik al jaren en ik weeg nog steeds maar 55 kilo met mijn 1,65 meter. En daarnaast, dat is toch niet aan hun om te bepalen :')