Black Friday 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:23

Schuur_ schreef:
Wij kopen alles van Stihl bij de Welkoop als ze weer een 20% korting hebben.

Ik ga daar wel heen voor beschermingsmiddelen aanstaande woensdag,

En ik ben onverwachts vroeger geslaagd dan gedacht. Mijn zoektocht is klaar goddank. Geschikt spul gevonden bij een landbouwmechanisatie bedrijf in de buurt, niet gedacht dat ze naast enorme landbouwmachines voor tractoren ook dit spul hadden. Grasmaaier, bosstrimmer en een ultra lichte compacte kettingzaag. Alles geschikt voor dezelfde accus. Twee pakketten komen met een accu en snellader en vijf jaar garantie ook op de accus. Alles met speciaal harnas ook en uit te balanceren zodat het zo licht mogelijk te gebruiken is dadelijk *\o/* en op te halen volgende maand, alles staat al netjes klaar voor me. :j

Het kost wat maar dan kan ik ook goed vooruit een hele tijd.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:31

karin1994 schreef:
Ik wil graag een nieuwe cap aanschaffen, en vraag me af of er bij bepaalde winkels de bf acties icm kan met vvv bonnen. Epplejack en mrsros sowieso niet.

Weet iemand dat?

( Ik heb nog voor honderden aan bonnen liggen voor vvv/epplejeck/mrsros)

Hypostore maar volgens mij met max 50 euro

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:45

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:16

Suzanne F. schreef:
Paula’s choice heeft 20% korting. Vind ik voor BF wel tegenvallen. Ze hebben wel vaker 20%.

Ja,volgens mij hadden ze die korting al op een hoop producten. Misschien gaat de korting op BF nog omhoog?
Tot wanneer loopt die 20% korting?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:39

Telpeva schreef:
A.s. Woensdag 23 november VIP avond bij de welkoop, 20% korting op alles op vertoon van je klantenpas.

https://www.welkoop.nl/vip-avond?utm_me ... ent=header

Die mail had ik ook gehad vanmiddag. Daar ga ik ook heen. Scheelt toch best wat, en als het goed is hebben ze wat ik nodig heb, morgen even nabellen of het op voorraad is :j

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:57

Weet iemand of horseflex vorig jaar iets van aanbiedingen had voor BF? Ik wil weer bestellen, maar als ze wel acties doen wacht ik beter nog even een paar dagen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:57

Het cap-issue is opgelost: het wordt terug een Uvex, met MIPS. Die kan ook gewoon voor jumping gebruikt worden en bij cross met capcover er overheen.
En mezelf ook nog getrakteerd op cognac busse Laval laarzen, benieuwd hoe die gaan bevallen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:03

IwanLuver schreef:
De Kruidvat folder is zichtbaar, staan ook goede acties in! 12 tubes tandpasta voor €10 enz

Die ga ik gelijk even opzoeken!

Voorgaande jaren daar ook goed kunnen inslaan qua shampoo en dergelijke, hopelijk dit jaar weer. :D

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:10

Ik hoop ergens een infraroodpaneel met LED voor een leuke prijs te bemachtigen

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:12

karuna schreef:
Telpeva schreef:
A.s. Woensdag 23 november VIP avond bij de welkoop, 20% korting op alles op vertoon van je klantenpas.

https://www.welkoop.nl/vip-avond?utm_me ... ent=header

Die mail had ik ook gehad vanmiddag. Daar ga ik ook heen. Scheelt toch best wat, en als het goed is hebben ze wat ik nodig heb, morgen even nabellen of het op voorraad is :j

Eventueel kun je ook online bestellen en dan in de winkel afhalen. Dat ga ik doen, want weet dat voer altijd snel wel is en dat het altijd heel druk is.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 21:36

Varekaj schreef:
Het cap-issue is opgelost: het wordt terug een Uvex, met MIPS. Die kan ook gewoon voor jumping gebruikt worden en bij cross met capcover er overheen.
En mezelf ook nog getrakteerd op cognac busse Laval laarzen, benieuwd hoe die gaan bevallen.

Ik hoop dat je meer geluk hebt met de Busse laarzen, ik heb ze na 1 ritje terug gestuurd :(

DemiSisa, ik had vorige week wel al een mail van Horseflex ivm combideals, dus ik denk dat ze wel zullen meedoen?

Iemand nog tips voor voer/supplementen met korting? Paardendrogist en dierenapotheker zijn de dingen die ik wil niet in korting..

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 21:57

Ik hoop deze week ergens Royal Canin Digestive brokjes te kunnen scoren met korting. Zag dat welkoop ook 20% heeft, hopelijk hebben ze die op voorraad.

Verder heb ik niet echt iets nodig. Kijk rustig om me heen voor een hoofdstel en wil zelf nog wat truien + winter rijbroek.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 22:02

Maddelin ruitersport heeft al
Black friday sale, vorige jaren veel leuke dingen gekocht in de sale dankzij tip hier op bokt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 22:05

Als iemand een leuke korting op de brokken van Opti Life tegenkomt, de zalm en rijst versie, ik houd me aanbevolen :D.

Ik ben ook op zoek naar een Celestron verwarmingselement van 9.25 inch :+. Het ding kost iets van 100 euro, dus wat korting zou leuk zijn :)).

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 22:13

Siersma schreef:
karuna schreef:

Eventueel kun je ook online bestellen en dan in de winkel afhalen. Dat ga ik doen, want weet dat voer altijd snel wel is en dat het altijd heel druk is.

Ik zie nu wel online dat er bij zakken voer een transporttoeslag bij zit.
waardoor de korting eigenlijk bijna teniet gedaan wordt -O-

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 23:05

Gitana schreef:
Weet iemand of van Haren ook keuzekorting gaat doen ofzo? Wil wel laarsjes kopen maar hebben nu nog geen korting..

In ieder geval 20% op de gehele collectie op black friday zelf! Als je je op de nieuwsbrief abonneert, krijg je als eerste de kans om te bestellen geloof ik

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 23:08

Ik ben op zoek naar een flexi lijn voor de hond. De giant van 10 meter. Dus als iemand daar een goede tip voor heeft.
Heb die we hadden op de dak van de auto laten liggen…

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 23:08

@lovelyfiefy je kunt het ook afhalen in een vestiging. Dan heb je volgens mij geen vervoerskosten, tenminste toen ik het net probeerde niet

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 00:53

Ik ben op zoek naar oogdruppels met ectoïn erin, bv Hylo dual (intense) of A. Vogel ontstoken ogen. Nu €16/17 per flesje, ik hoop op een 1+1 gratis actie ofzo.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 01:00

love_mandy schreef:
love_mandy schreef:
Hier wat sportkleding besteld, vorige week bij abyl met 70% korting en vandaag nog een setje van gymshark. Ben heel benieuwd.

Verder twijfelen we nog of we voor een Emma topper gaan, opzich hebben we niet perse NU een nieuwe nodig, maar 40% korting is wel erg fijn.

Hoe valt gymshark qua maat? Ik wil graag nog een fijne legging erbij.

Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee, ik heb nog nooit iets gekocht daar. Maar ze hebben wel een size chart overal bijstaan, dus je kunt jezelf wel opmeten.[/quote]

Ik had mijn mandje vol bij abyl en gymshark maar las zoveel slechte recensies over retour enz dat ik het niet aandurfde…

Ik mag verlengen bij kpn scheelt toch mooi weer iets!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 08:33

Siersma schreef:
@lovelyfiefy je kunt het ook afhalen in een vestiging. Dan heb je volgens mij geen vervoerskosten, tenminste toen ik het net probeerde niet

hm oke hij rekende het er bij mij wel bij ook met afhalen.
zal woensdag even kijken. ik kan sowieso niet dan naar de winkel want ik ben aan het werk

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 09:22

Gister is mijn mobiel op de bodem van een diepe en troebele plas van de biesbosch beland. ;( Iets met een foto willen maken, maar koude en natte vingers door de regen, mobiel ook nat en hij gleed zo langs mijn zak in plaats van erin, stuiterde op de grond het randje van de brug over, plons het water in.
Het was onmogelijk om hem nog te pakken te krijgen. Enige geluk bij het ongeluk is dat het cyber week is, dus gelijk een nieuwe mobiel (dezelfde :') ) in de stad gehaald.

Helaas ook mijn dure quadlock hoesje verloren. Van mijn vriend moet ik voortaan een hoesje met koord sinds dit niet de eerste keer is dat ik een mobiel ben verloren in water (uit mijn zak gevallen terwijl ik zo dom was om over een beekje in een koeienweide te springen). Dus iemand tips voor een stevig (zie vooral veel slappe siliconenhoesjes) iphone hoesje met koord? O:)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 09:27

lovelyfiefy schreef:
Siersma schreef:

hm oke hij rekende het er bij mij wel bij ook met afhalen.
zal woensdag even kijken. ik kan sowieso niet dan naar de winkel want ik ben aan het werk

Wat gek, bij mij niet. Ik had 4 zakken voer in de winkelwagen gedaan

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 09:33

Suliko schreef:
Gister is mijn mobiel op de bodem van een diepe en troebele plas van de biesbosch beland. ;( Iets met een foto willen maken, maar koude en natte vingers door de regen, mobiel ook nat en hij gleed zo langs mijn zak in plaats van erin, stuiterde op de grond het randje van de brug over, plons het water in.
Het was onmogelijk om hem nog te pakken te krijgen. Enige geluk bij het ongeluk is dat het cyber week is, dus gelijk een nieuwe mobiel (dezelfde :') ) in de stad gehaald.

Helaas ook mijn dure quadlock hoesje verloren. Van mijn vriend moet ik voortaan een hoesje met koord sinds dit niet de eerste keer is dat ik een mobiel ben verloren in water (uit mijn zak gevallen terwijl ik zo dom was om over een beekje in een koeienweide te springen). Dus iemand tips voor een stevig (zie vooral veel slappe siliconenhoesjes) iphone hoesje met koord? O:)

Koord vind ik niet zo tof.
Maar ik heb al “adapters” gezien die ne achter je hoesje doet. En dan een koord aan kan bevestigen.

Voor het beter vast houden ben ik fan van popsocket. :')

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 09:37

Ik ga op zoek naar sportschoenen voor crosspower/hardlopen. Kijk nu naar new balance of brooks. Maar misschien nog tips? Ook fijne sokken voor in die schoenen zoek ik. Sport nu soms 4x per week en mn wasmachine draait niet altijd tussendoor...
Run2day stuurde een mail, schoenen zouden 109,95 zijn. Op de site echter 119,95. Toch jammer.