Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:00

MarlindeRooz schreef:
Met handenarbeid op school hielp de meester mij altijd omdat ik echt niks kan. :+

Ik kan wel goed dingen kopen dat scheelt! :))

Ik ben echt heel weinig creatief dus mijn lootje zal het ook met gekochte dingen moeten doen :')

Ik wil graag mijn huis wat meer vol gaan hangen met kaarten/kleine posters met leuke prints, dus die zijn zeker welkom! Ik heb bv deze nu, in opvallende lijstjes die dus ook zeer welkom zijn (maar alleen bijzondere zoals deze, niet eenkleurig oid)
Afbeelding
Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:05

Ik hou niet van sushi. bruisballen zijn wel een enorme top, vooral in de winter is het heerlijk om in bad te gaan <3

candalisa, wat onwijs mooi en leuk gedaan met de foto’s op het karton.
Fem, wat een grote moestuin, heerlijk dat je zo veel plek ervoor hebt.
Urbanus, jou kerstboom is geweldig, waar haal je de leuke kerststallen vandaan?

Thats_Me

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:12

Tanya, wat een geweldige kunstwerkjes. Zoiets vind ik ook echt heel gaaf.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:31

Ik ben helaas niet creatief. Heb vaak leuke ideeën maar de uitvoering is dan niet zo geweldig :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:54

KM_Ris schreef:
Ik ben helaas niet creatief. Heb vaak leuke ideeën maar de uitvoering is dan niet zo geweldig :+

Hier heb ik ook last van!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:59

Heel wat bij te lezen, gaat hard hier :-)

Chocola is een neej, ligt hier nog chocoladeletter van vorig jaar in de kast te liggen.
Combi met drop vind ik ook niks, drop an sich wel. Ik neem wekelijks een zak drop mee naar mijn werk om uit te delen dus vele denken bij mij gelijk aan dropjes ;-)

Frikandel speciaal kun je me snachts voor wakker maken! Maar om in de kerstboom te hangen hoeft van mij niet hoor 8-)

Kapsalon kun je me ook voor wakker maken. Kwam laatst een kapsalon recept tegen met frikandellen ipv doner. Wil ik ook nog een keer maken! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:01

DonDon, jij mag mijn Santa wel worden hoor! Wij hebben een foute kerstboom.. met als basis lichtroze, omdat de foute collectie nog niet zo groot is. Vorig jaar had ik ook kerstballen gehad. Alles past erin, dus ideaal.

KM_Ris, herkenbaar.. heb ik hier ook vaak last van. Als ik überhaupt een poging waag om te beginnen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:02

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:08

Het bericht van Fem heb ik ook gemist denk ik. Veel beterschap. En die kaarsen <3

Hier een kerstboom met licht en donkerblauw en zilver. En wat houten figuurtjes ook nog.

Naast planten zijn ook bloembolletjes een top. Het lijken er steeds minder te worden. Voorkeur voor tinten wit, roze en blauw/paars.

Hier wel creatief en al zoveel ideeën. Maar kan nog nergens echt aan beginnen natuurlijk :P

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:26

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:56

Wat een mooie kaarsen Fem. <3 Die eendjes zijn geweldig.

Glitter en rotzooi in de doos, liever niet, mag dan nooit meer meedoen van mijn man. :=

Bruisballen en badspullen is een grote top hier. Ik ga eigenlijk nooit in de douche, mijn bad is veels te fijn.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 09:20

Chocola, melk of caramel zeezout zijn lekker.
Hier geen bad, dus bruisballen e.d. zijn dan wat nutteloos vrees ik. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 09:47

Wij hebben ook geen bad helaas. En al mijn doucheproducten wordt toch 'geleend' door man en peuter dus daar hoef ik geen speciale producten voor. :+

Die foute kerstbomen zijn de max om te zien. :')

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 09:58

Het topic loopt aardig vol. Was een paar dagen disney geweest. Leuk om hier van alles weer te lezen. Brengt mij ook dat ik aan bruisballen enzv niets heb aangezien ik enkel een fijne douche heb.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:55

Ik heb geen bad dus een berg bruisballen is niet handig. Ik neem er wel soms een mee naar een hotel of iets als daar een bad is 8-)

Chocolade omnomnom! Puur-karamel, karamel-zeezout of gewoon melk <3 De tender dark karamel zeezout van Milka is ook echt heerlijk!

Mandi super leuk Disney! Jaloers, ik wil ook weer. In juni geweest en het was zo geweldig *\o/*

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:59

Idd erg jaloer… wij hadden vorig jaar na heel lang wachten een disney vakantie gepland ging precies die dag door Corona alles dicht!! wat heb ik gebaald zeg.

Hier wel een bad maar niet het geduld erin te gaan.

Over 2 weken een week weg geboekt met mijn honden en daar zit een jacuzzi en sauna in dus ga ik wel dankbaar gebruik van maken!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:12

Hier wel een bad én ik ben er dol op, maar mijn huid wordt niet blij van bruisballen helaas..

Ik ben overigens geen fan van caramel :o Voor de rest lukt ik denk ik zowat alle chocolade smaakjes! Chocolade met zout vind ik echt fantastisch.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:16

Caramel, dat vind ik echt een van de lekkerste smaken, helaas niet de gezondste. Cararmel zeezout vind ik echt heerlijk.

Zijn bruisballen niet fijn voor je huid?

Glitters, astjeblieft niet, daar maak je me echt niet blij mee. Andersoortige verpakkingen die zooi geven, graag even een waarschuwing vooraf.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:19

Ik heb gewoon een gevoelige huid gezien ik atopische eczeem heb. Veel zeepjes en dergelijke drogen te veel uit. Als ik een bad neem is dat vaak simpelweg in badolie ofzo.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:24

Hier ook snel eczeem, maar heb nog nooit een bruisbal in bad gedaan, idd altijd olie. Dus geen idee eigenlijk hoe ik er op zou reageren.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:33

Ik heb een bad alleen ik bubbel nogal vaak. Dan zijn bruisballen niet handig, zit heel de badkamer onder schuim. :+ Laatst dacht ik, oh kan wel beetje olie in bad doen. Ook niet handig. :))

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:48

Hier ook geen bad. Dat mis ik soms wel
Maar een lekkere douchegel of een scrub kan ik wel op prijs stellen!
Gelukkig heb ik wat dat betreft een makkelijke huid

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:59

Judith_ schreef:
Wij hebben ook geen bad helaas. En al mijn doucheproducten wordt toch 'geleend' door man en peuter dus daar hoef ik geen speciale producten voor. :+

Dat dus en mijn kleuter kan binnen 5 min gewoon een volle bus leeg spuiten…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:12

Alja schreef:
Judith_ schreef:

Dat dus en mijn kleuter kan binnen 5 min gewoon een volle bus leeg spuiten…

Ja dat schijnt niet zo'n probleem te zijn. '

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:18

Bruisballen schuimen toch niet? Die ik heb in ieder geval niet, en heb veel soorten gehad. En ook een jacuzzi bad.