Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plop1997

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:01

Ik heb nog een ruiter gerelateerde biecht:

Bij ons op de manege hebben ze van die beugels met bakjes. Ik heb mijn eigen veiligheid klapbeugels die ik er aan kan hangen maar stiekem vind ik die bakjes erg fijn omdat je er zo makkelijk mee kan smokkelen. Voor mijn rijden zou het echt beter zijn als ik naar gewone veiligheidsbeugels overstap maar ik vind het eigenlijk wel prima zo. Verlies in gallop wel eens mijn beugel omdat ik mijn benen optrek en met die bakjes steek ik mijn teen omlaag zodat ik hem niet verlies. :+

Heb nu met mezelf afgesproken dat ik op de pony’s en paarden die makkelijk galloperen wel mijn eigen veiligheidsbeugels er aan hang. Wordt alleen iedere keer net op de draver gezet die super lastig galoppeert waardoor ik het nog niet durf. Want als ik daarop mijn beugel verlies in galllop en ze gaat terug naar heel hard draven dan is het gegarandeerd zandhappen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:21

Bakjes?

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:22

M_D_H schreef:
Bakjes?

Ook wel eens teenkappen genoemd

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:32

Ach, om diezelfde reden rij ik vrijwel alleen nog maar met siliconen- of kusntleren zitvlak :+

Laatste keer stoffen rijbroek was in Frankrijk, waarbij ik op een steile helling toch wel erg moest klemmen omdat ik bijna het zadel uit schoof. :')

Is het smokkelen? Ja een beetje.
Is het gemak? Sowieso.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:55

Oohh...
Kon mij er toch echt geen beeld bij vormen :P

Bij ons op kantoor hebben wij flexplekken...
Maar sinds ik er werk, heb ik de plek achterin kantoor in de hoek, omdat het daar vaak het rustigste is en ik mij dan beter kan concentreren.
Maar tijdens corona heeft iemand anders deze plek ook gevonden.
En nu staan telkens de beeldschermen lager, moet ik die weer los schroeven om hoger te zetten, gewoon vervelend dus.

Vandaag was ik ietwat later dan normaal en ik zie deze andere collega voor mij aan het kantoor in stormen, over haar schouder naar mij kijkend, duidelijk haast om bij die plek te komen (en geen idee waarom, als ik er niet kan zitten is er aan de andere kant van het kantoor nog zo'n hoekplek, dus ik had mij al berust in het feit dat ik niet op mijn "vaste" plek zou kunnen zitten).

Komt ze vlak voor het blok van dit bureau een andere collega tegen en gaat ze daar uitgebreid mee praten... En ik kon het niet laten om snel via de andere kant naar dat bureau te lopen en mijn tas er op te dumpen :') _O-
Ze keek heel raar toen ze verder liep en daar in eens mijn tas zag liggen :') _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-22 09:02

Nooohoo _O- _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 09:12

Urbanus schreef:
Nooohoo _O- _O-

Het ergste is, als ze niet zo raar gedaan had en hard had gerent om voor mij bij de plek te komen, had ik er nooit over nagedacht dit te doen :+
Dan had ik bij de lift naar links gekeken, gezien dat die plek bezet was, of dat zij er stond, en was ik naar de andere kant toegelopen en verder gegaan met mijn leven :+ :') _O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 09:34

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
Nooohoo _O- _O-

Het ergste is, als ze niet zo raar gedaan had en hard had gerent om voor mij bij de plek te komen, had ik er nooit over nagedacht dit te doen :+
Dan had ik bij de lift naar links gekeken, gezien dat die plek bezet was, of dat zij er stond, en was ik naar de andere kant toegelopen en verder gegaan met mijn leven :+ :') _O-

Whahahaha heerlijk

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 09:49

Hahaha, dat zou een actie voor mij zijn geweest. Ik ben echt enorm autistisch als het gaat om flexplekken... Nu is het minder, omdat ik vrijwel nooit meer op kantoor werk. Maar in de pre-corona tijd, als ik binnen kwam en er zat iemand op 'mijn' plek, kon echt mijn hele dag verpest zijn.... En kwam er vaak ook nog wel een sneer uit naar diegene om toch wat ongenoegen te laten doorschemeren :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 09:51

Ik heb een hekel aan mijn [***] maar het betaald zo goed. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:12

Ik ga morgen op m'n nieuwe werkplek beginnen. Compleet iets anders en ver uit m'n comfortzone.

En dat stukje comfortzone ben ik nog niet zo goed in.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:17

Ik vind het soms toch echt behoorlijk irritant dat mijn oma steeds via Facebook berichten stuurt.
Oke het is de enigste optie qua communicatie.
Ze is extreem slechthorend, dus bellen valt af.

Maar echt, elke dag 10 berichten goede morgen hoe is het met jou, je zusje en blabla....

Eigenlijk is het lief bedoeld.... Maar echt elke dag hetzelfde word ik zo simpel van.
En dan steeds zulke "mooie" plaatjes erbij etc.. Man man man

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:32

M_D_H schreef:
Oohh...

Maar sinds ik er werk, heb ik de plek achterin kantoor in de hoek, omdat het daar vaak het rustigste is en ik mij dan beter kan concentreren.
En nu staan telkens de beeldschermen lager, moet ik die weer los schroeven om hoger te zetten, gewoon vervelend dus.

Vandaag was ik ietwat later dan normaal en ik zie deze andere collega voor mij aan het kantoor in stormen, over haar schouder naar mij kijkend, duidelijk haast om bij die plek te komen (en geen idee waarom, als ik er niet kan zitten is er aan de andere kant van het kantoor nog zo'n hoekplek, dus ik had mij al berust in het feit dat ik niet op mijn "vaste" plek zou kunnen zitten).

Komt ze vlak voor het blok van dit bureau een andere collega tegen en gaat ze daar uitgebreid mee praten... En ik kon het niet laten om snel via de andere kant naar dat bureau te lopen en mijn tas er op te dumpen :') _O-
Ze keek heel raar toen ze verder liep en daar in eens mijn tas zag liggen :') _O-

Oh heerlijk. :') Zoiets zou ook echt iets voor mij zijn, maar ik ben vrij territoriaal ingesteld.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:34

M_D_H schreef:
Oohh...

Oh ten eerste lijkt het mij vreselijk om elke dag zo te moeten denken.................omdat ten tweede ik dus zelf zo dus ook ben. Ik ben daarin echt van regelmaat en mijn maniertjes en plekjes. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:36

hagelslag schreef:
Ik vind het soms toch echt behoorlijk irritant dat mijn oma steeds via Facebook berichten stuurt.

Maar echt, elke dag 10 berichten goede morgen hoe is het met jou, je zusje en blabla....

Eigenlijk is het lief bedoeld.... Maar echt elke dag hetzelfde word ik zo simpel van.
Heel herkenbaar.

Ik had ook zo'n oma, inclusief GIF-jes van katten en paarden. Ik ben haar een tijdje wat gaan negeren. Vorig jaar zomer is ze heel onverwachts overleden, inmiddels lees ik nog vaak haar laatste berichtjes :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:37

Captain schreef:
Ik heb een hekel aan mijn werk maar het betaald zo goed. :+

Uiteraard nu benieuwd wat voor werk je doet. :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:40

hagelslag schreef:

Je kan haar op 'niet toegankelijk' zetten :o :o O:) O:)
Heb ik met mijn peettante gedaan die overal op reageerde op een manier waar ik niet op zat te wachten.
Eerst verwijderd en toen was het van: heb je mij verwijderd? Toen weer toegevoegd en deze optie erop gezet.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:47

Mijn biecht voor vandaag is dat ik bij sommige berichten, maar eentje in het bijzonder, echt op mijn handen moet zitten om er niet op te reageren.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:49

Ik ben nu heel benieuwd naar welk bericht :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:50

En nu willen we allemaal weten welk bericht dat is. :))

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 10:50

Daar was ik al bang voor! :D
Nee, laten we het gezellig houden. ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 11:02

Jammer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 11:11

Ailill schreef:
hagelslag schreef:

Heel herkenbaar.

Ik had ook zo'n oma, inclusief GIF-jes van katten en paarden. Ik ben haar een tijdje wat gaan negeren. Vorig jaar zomer is ze heel onverwachts overleden, inmiddels lees ik nog vaak haar laatste berichtjes :)

Wat een lief bericht dit.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 11:12

Mijn biecht is dat ik er niet zo goed tegen kan als mensen ergens over beginnen en dan vaag blijven en niet gewoon willen uitleggen waar ze het over hebben.
Zeg dan niks :')

Edit:
Ik heb veel te veel lekkers gehad omdat mijn vriend een dagje weg is. Ik ga me ongegeneerd de hele dag volvreten.
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 31-05-22 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 11:13

fleurtjeuh schreef:
Mijn biecht is dat ik er niet zo goed tegen kan als mensen ergens over beginnen en dan vaag blijven en niet gewoon willen uitleggen waar ze het over hebben.
Zeg dan niks :')

Ja, om een of andere reden voel ik me dan ook altijd aangesproken