Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Ik wil weten welke knijpers een overbuur gebruikt
BeFunny schreef:Enkel in Amsterdam al 3 doden. Volgens mij tenminste in DH ook een dode en de rest moeten we nog horen en afwachten. Ik hoop dat het erbij blijft want het is al erg genoeg. En nee dat heb je niet bij elke storm wel. Ik zie normaal geen mensen met dak en al de lucht in gaan.
AmyII schreef:fotolijstje schreef:Ik had er meer van verwacht eigenlijk![]()
Tot nu toe helemaal niet intens erge wind gehad zoals bij de andere hier.
Ik vind het juist vet om er naar te kijken
Fijn dat het bij jou nog meevalt. Ik zeg dit echt niet snel, ik ben wel van een beetje storm maar ik sta echt doodsangsten uit.
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Ineke2 schreef:BeFunny schreef:Enkel in Amsterdam al 3 doden. Volgens mij tenminste in DH ook een dode en de rest moeten we nog horen en afwachten. Ik hoop dat het erbij blijft want het is al erg genoeg. En nee dat heb je niet bij elke storm wel. Ik zie normaal geen mensen met dak en al de lucht in gaan.
Ik zei dat bomen elke storm wel omvallen. Op moment van typen waren er 2 doden door omgevallen bomen. Dat komt ( helaas ) bij elke storm wel voor. Aub niet alles maar uit zijn verband trekken als dat niet nodig is.
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
c_alsemgeest schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik woon in het 141 gebied aan de kust...
Het is hier ellende, gelukkig wel veel met storm in gedachte gebouwd.
Ik heb het idee dat het sinds een paar minuten iets af aan het nemen is. Vanmiddag tussen 3 en 4 was het echt heel erg.
Marieke1495 schreef:hoe laat ongeveer in Friesland?
c_alsemgeest schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik woon in het 141 gebied aan de kust...
Het is hier ellende, gelukkig wel veel met storm in gedachte gebouwd.
Ik heb het idee dat het sinds een paar minuten iets af aan het nemen is. Vanmiddag tussen 3 en 4 was het echt heel erg.
Phrono schreef:Mijn paard is buiten. Daar maak ik me nog het meest zorgen om. Ze hebben wel een stevige, grote inloopstal maar staan vooral buiten. Hoop gewoon niet dat ze getroffen worden door rondvliegend materiaal.