Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:jiehaaa schreef:Ik heb een Emma matras besteld. Mijn oude matras is echt niet meer goed dus de aankoop van een nieuwe stond al bovenaan mijn verlanglijstje. Volgens mij heeft Emma heel vaak kortingen maar de BF-prijs vond ik heel schappelijk, zeker met een extra kortingscode waardoor er nog een paar tientjes extra afgingen.
En nu maar hopen dat het nieuwe matras echt zo lekker slaapt als beloofd wordt.
Ik ben er blij mee, maar met 2 personen wordt ie wel warm vind ik.
Loeky01 schreef:L_Flo schreef:Hoi! Denken jullie dat met kerst de nintendo switch ook in de aanbieding komt? Nu beste prijs bij de mediamarkt 289€ met mariokart erbij, maar wil m eigenlijk nog niet kopen*zit op handen*
Nee komt niet goedkoper. Wij hebben hem vorige week voor die prijs gekocht zonder mariokart helaas.
8nnemiek schreef:Telpeva schreef:Weet iemand wanneer Steam met de uitverkoop begint, en of daar nog een verandering is te verwachten in het aanbod van spellen met korting? Zouden ze meer spellen gaan aanbieden met cyber monday?
Ik wil Age of Empires 4 maar die is niet in de aanbieding
Ben ik ook benieuwd naar! Dankzij jouw berichtje kwam ik een nieuw spel tegen dat ik heel graag wil aanschaffen, maar wat extra korting is altijd mooi meegenomen natuurlijk
xLoki schreef:Iemand tips waar dyson stofzuigers met (veel) korting te koop zijn?
_kimm schreef:Is er iemand die een goede deal voorbij heeft zien komen voor een switch?
Alja schreef:Sterre98 schreef:
Ja ik dacht bij Wiezewasjes: ik koop 1 of 2 ringen.
Heb er 5 nu![]()
Maar, wel 87 euro bespaard
Maar hoeveel uitgegeven??
Maureen95 schreef:Ik wil eigenlijk een kleine losse oven kopen (magnetrongrootte) want er past geen normale oven in mijn huis. Hebben jullie toevallig suggeties?
8nnemiek schreef:Maureen95 schreef:Ik wil eigenlijk een kleine losse oven kopen (magnetrongrootte) want er past geen normale oven in mijn huis. Hebben jullie toevallig suggeties?
Inventum! Ik heb zo'n oventje op onze boot, en ik ben er zo blij meeMaak er ook oa brood en cake in, hij heeft zelfs een simpele ontdooistand. Ik zal even kijken of ik het type kan vinden.
pimaude schreef:Ik ben geslaagd!
♡ Een stofzuiger
♡ Een volautomatische koffiebonenapparaat
♡ De beroemde kruidvat aankoop met een levenslange shampoo voorraad
Maandag nog even kijken of het curved screen die mijn tech-vriend voor me heeft uitgezocht ook nog in prijs wordt verlaagd, maar ik hoop het niet want dan wordt het wel een dure bedoeling
8nnemiek schreef:8nnemiek schreef:
Inventum! Ik heb zo'n oventje op onze boot, en ik ben er zo blij meeMaak er ook oa brood en cake in, hij heeft zelfs een simpele ontdooistand. Ik zal even kijken of ik het type kan vinden.
Gevonden![]()
*link*
Deze oven is echt top