Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Susanne, je hoeft niet nogmaals te vaccineren en heel vervelend dat je in de stress schiet bij het dragen van een mondkapje. Heb je thuis al geprobeerd om het eventjes te dragen, in een veilige omgeving ?
Spenk schreef:Maar mensen kunnen het niet aan je aflezen he? En aangezien 99% gewoon een rotsmoes verzint kun je het mensen niet eens kwalijk nemen ze denken ja hoor weer een rotsmoes.
LuckyLuna schreef:Spenk schreef:Maar mensen kunnen het niet aan je aflezen he? En aangezien 99% gewoon een rotsmoes verzint kun je het mensen niet eens kwalijk nemen ze denken ja hoor weer een rotsmoes.
Deze is wel heftig. Nu zeg je dat eigenlijk iedereen een rot smoes verzint.
Terwijl je van niemand de achtergrond info kent.
LuckyLuna schreef:Spenk schreef:Maar mensen kunnen het niet aan je aflezen he? En aangezien 99% gewoon een rotsmoes verzint kun je het mensen niet eens kwalijk nemen ze denken ja hoor weer een rotsmoes.
bigone schreef:Natuurlijk kun je kiezen om niet te vaccineren. Maar daar zitten consequenties aan vast. Dus wat mij betreft niet miepen over de spontaniteit die weg is want daar kies je dan toch echt zelf voor ( hoe vervelend dat ook kan voelen)
Rennie89 schreef:bigone schreef:Natuurlijk kun je kiezen om niet te vaccineren. Maar daar zitten consequenties aan vast. Dus wat mij betreft niet miepen over de spontaniteit die weg is want daar kies je dan toch echt zelf voor ( hoe vervelend dat ook kan voelen)
En deze reacties bedoel ik dushet is geen logische consequentie.
het slaat kant nog wal dat er gediscrimineerd word op het feit dat iemand zelf de beslissing neemt om geen vaccinatie te nemen. Dat je nergens naar binnen komt is het gevolg, maar is dat een logisch gevolg? Wij hebben het lange tijd prima gered zonder vaccinatieplicht en er zouden nu “versoepelingen” zijn wat gewoon flinke manipulatie is. Niks versoepeling, vind het nu 10x erger dan net na de lockdown
DuoPenotti schreef:Citaat:Om te reizen, moet je zijn ingeënt', aldus premier Justin Trudeau. ,,Het is niet de tijd voor halve maatregelen als het erom gaat nieuwe lockdowns voor iedereen te voorkomen.'' Het voorkomt ook dat de minderheid van vaccinatietegenstanders 'het Canadese economisch herstel kan saboteren', zegt vicepremier Chrystia Freeland.
Canada
Kan me wel vinden in die uitspraak. Want zo is het uiteindelijk wel.
Rennie89 schreef:Slenk, dat “geen zin” is naar mijn idee helemaal niet het geval bij de meeste, meer dat ze het nut er niet van inzien of geen risico’s willen lopenheb jij de meeste mensen gesproken dat je die conclusie kan trekken?