Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Anna79 schreef:Ik heb meerdere keren horen zeggen, ook door een man van het OMT dat vaccineren juist mutaties in de hand werkt...
Dat is niet helemaal waar in elk geval: hoge verspreiding werkt mutaties in de hand. Maar hoge verspreiding in combinatie met halve vaccinaties maken de kans op specifieke mutaties tegen die vaccins inderdaad wel meer waarschijnlijk.
Huertecilla schreef:Neonlight schreef:Ik heb helemaal geen bewijs.![]()
Wel een papiertje gekregen bij de eerste enting en een zelfde bij de 2de enting waarop ook de eerste op staat, maar op dat papier staat ook dat het geen bewijs is.
Dat begrijp ik niet goed.
Kan je geen EU formulier met QR downloaden? Zou via de in NL verantwoordelijke gezondheidsdienst moeten kunnen.
Ik heb het Digitaal EU Covid19 Certificaat met alle gegevens en QR code op mijn mobiel én op papier afgedrukt omdat ik lang niet altijd de mobiel mee heb.
CharleyT schreef:Neonlight schreef:Ik heb helemaal geen bewijs.![]()
Wel een papiertje gekregen bij de eerste enting en een zelfde bij de 2de enting waarop ook de eerste op staat, maar op dat papier staat ook dat het geen bewijs is.
Dat kan ook allemaal in NL, zelf ook zo geregeld.
bigone schreef:HC , mortaliteit gelijk aan griep met dit grote verschil : maatregelen. Maar ik denk dat je dat toch niet gaat snappen.
MoniqueT schreef:Die snap ik even niet. In Nederland heb je toch die app net code die steeds kan veranderen, met dat fietsje? Hier wordt de code alleen nog maar voor reizen afgegeven en die verandert niet.
Anyway, wij gaan het proberen. Vandaag tot de grens, morgen Frankrijk in en zaterdag België en Nederland. Ontbijt op, aankleden en de auto in!
MoniqueT schreef:We zijn inmiddels bijna bij Teruel. Buiten 37 graden, in de airco is het prima. We rijden via Pamplona tot een stukje voor de Franse grens. De binnendoorweg van Yecla, Murcia naar Teruel is weergaloos mooi!