Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:26

Literatuuronderzoek blegh

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:41

Ineke2 schreef:
xDenies schreef:
Ik zit al sinds vrijdag/maandagochtend te wachten op nieuw werk. Ik snap dat ze mij als onbelangrijk zien, maar ik wil ook graag salaris verdienen en meer uren maken...

Iedere keer maar mailen of ze alsjeblieft wat werk willen toesturen lijkt me een beetje de omgekeerde wereld..

Kun je niet letterlijk op zoek naar ander werk?

Ik heb ondertussen al bijna 50 sollicitaties gedaan, meerdere gesprekken gehad - maar continu toch net niet of gewoon de standaard e-mails. Ik zit in de ziektewet wat bijna afloopt.. Ik wil zó zó zó graag, maar ben helaas beperkt in bepaalde dingen waardoor ik met al mijn ervaring en dergelijke toch niet aantrekkelijk genoeg ben.

Amber_anne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:12

Dat ik zo moe ben

Zaterdag de corona prik gehad en ben nu nog moe. Vannacht 9,5 uur geslapen dus daar ligt het niet aan

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:32

Dat herken ik wel. Zaterdag ook gevaccineerd met Pfizer, niet echt ergens last van. Zondag zere arm en erg moe, heb zelfs overdag geslapen en dat doe ik echt nooit. Gisteren nog een beetje last van en nu ben ik denk ik gewoon .. mijn eigen chronisch moe.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:12

Mag ik alsjeblieft mijn diploma en gewoon van al deze ellende af zijn? Een week voor de diplomering, nog steeds geen bericht of ik geslaagd ben of niet. Komt school ineens met een spoedvraag of ik ook even mijn stage beoordelingen nog wil toe sturen. :x die beoordelingen staan gewoon in mijn stageverslag welke de docent begin februari (!!) al ontvangen heeft.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:12

Er komen onverwacht wat meer mensen eten donderdag dan waar ik op gerekend had dus nu moet ik wat verzinnen om te koken :') gelukkig heb ik donderdag genoeg tijd om wat te maken

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:43

Steeph schreef:
Er komen onverwacht wat meer mensen eten donderdag dan waar ik op gerekend had dus nu moet ik wat verzinnen om te koken :') gelukkig heb ik donderdag genoeg tijd om wat te maken

Risotto!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 16:31

__Sannne schreef:
Steeph schreef:

Risotto!

Nu moet ik morgen risotto eten....

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 16:43

__Sannne schreef:
Steeph schreef:

Risotto!

Goed idee, maar het wordt waarschijnlijk lasagne met salade, of (bouw je eigen) wrap :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 16:55

Dat ik me zo druk heb lopen maken voor mn eerste coronavaccinatie vandaag, uurtje geleden mocht ik wn het stelde werkelijk niks voor, maar ik haat, haat, haat naalden gewoon zo |( had thuis ook een paniekaanval van tevoren -O-

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:01

__Sannne schreef:
Steeph schreef:

Risotto!

Goed idee! Lang niet meer gegeten en ik wist het voor vanavond even niet. Ga zo boodschappen doen.

Ook een idee: shoarma! Flinke pan (nep-)vlees, pita-broodjes, ijsbergsla en knoflooksaus. Kan ieder z'n eigen broodje klaarmaken.

Vandaag heb ik me eigenlijk weer alleen aan mijzelf geërgerd... Weer uitstelgedrag. :roll:

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:03

Dat ik klaar ben met werken maar niet de puf heb om de computer af te sluiten (werk is al wel afgesloten), m'n bureau op te ruimen en naar beneden te lopen. Dus dat ik maar blijf zitten.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:26

Dat ik gister een gaatje bij de tandarts heb laten vullen..
Op zich niet zo bijzonder, maar mn kies is nu aan de zijkant wat ruw/rul en mn brein bedenkt dus constant dat ik daar met mn tong aan moet voelen. Nu is mn tong dus mega geïrriteerd en pijnlijk :') :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:37

Tandarts die zijn afspraken niet nakomt. En moet nu eerst op controle komen heel leuk, maar geen geld voor. Met dit was niet de afspraak die gemaakt is. Voel me weer belazerd.

Wil ik eindelijk afspraak maken voor kaakchirurg heb ik dit gezeik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:03

Met buikpijn en hartkloppingen liggend op de bank. Waarom ben ik zo'n stresskip.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:44

lenaa_tje schreef:
SdaphneS schreef:
Ik voel je pijn. Zat zelf ook de hele avond eraan te werken. Blij als hij straks af is.

Het is bijzonder maar wat een werk :')
Die van mij is af hopelijk ben jij er ook klaar mee!

Ik had hem af, maar de wereld haat mij ofzo. Mijn laptop heeft zojuist zichzelf gewist. Alles weg.

Mijn ict afdeling en vriend proberen van alles uit om te kijken of ze de bestanden terug kunnen vinden. Maar vrees het ergste.
Al mijn foto's van de leerlingen en filmpjes van 2017 weg. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:09

Slaap bij mijn vriend want heb echt rust nodig en slaap de hele tijd slecht.

STAAT HIER EEN FEESTTENT VOOR ZIJN FLAT. Met harde muziek en schreeuwende mensen. Gewoon in het openbare grasveld. Op dinsdag. Dan ben je toch tokkie.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:10

Jemig wat k*t Marlinde! :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:10

MarlindeRooz schreef:
Slaap bij mijn vriend want heb echt rust nodig en slaap de hele tijd slecht.

STAAT HIER EEN FEESTTENT VOOR ZIJN FLAT. Met harde muziek en schreeuwende mensen. Gewoon in het openbare grasveld. Op dinsdag. Dan ben je toch tokkie.

Je trekt ze wel aan hè?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:11

@daphne wat verschrikkelijk :( ik hoop zo dat het terug te vinden is!

@marlinde vreselijk… hopelijk is het gewoon klaar om half 12

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:12

Hahahah nee dat is het niet denk ik, muziek is net nog harder gezet. Politie was afgelopen weekend weer bij mijn flat voor overlast (was niet thuis godzijdank). Maar het is kwalijk dat ik voor lawaai wegvlucht bij plek 1 en dan dan bij plek 2 ook herres is.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:32

Mijn vader die gewoon niet lijkt te begrijpen dat het niet handig is om samen met mijn moeder mee te gaan lunchen. Vriend, je bent al 13 jaar bij dr weg en je weet hoe ze werkt. Neem het nou maar gewoon van me aan dat samen lunchen niet bevorderend is.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 01:57

Op muggenjacht. Ik word gek _-:(

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 02:10

Pff even een lang verhaal maar ik moet het even van mij af schrijven en ik denk dat dit het perfecte topic hiervoor is :')

Wij hebben sinds kort een hondje, de hondjes van mijn moeders "werkgever" (mijn moeder werkt zzp) en zijn van hetzelfde ras, dus zijn zij met 1 van de honden op visite geweest. Nu heeft mijn moeders werkgever aan mijn moeder gevraagd of ik misschien een keer iets met haar dochter wilde gaan doen. Haar dochter is best eenzaam i.v.m. vrienden van school in het buitenland en is toe aan meer sociale contacten. Geen probleem, het leek mij voor haar, maar ook zeker voor mezelf erg leuk. Dus ik heb haar dochter geappt en afgesproken om een terrasje te pakken en daarna het bos in te gaan met de honden.

Ik haalde haar op met mijn auto (want dochter heeft geen rijbewijs). Ik vind dit absoluut geen probleem. Vervolgens kwamen er twee honden, waarvan ik er maar een had verwacht en waarvan eentje heel erg verhaart naar buiten en die kwamen op de mat zitten. Ik had persoonlijk iets mee genomen om de auto niet vies te maken, maar goed, ik ben heel erg zuinig op mijn auto omdat dit een grote hobby van mij is, dus hier moet ik geen punt van maken, er valt immers stof te zuigen! :')

Op het terras heb ik 1 ijsthee besteld en vroeg ze de rekening te splitten, is het raar dat ik hier niet goed op wist te reageren? Ik heb de rekening betaald, maar ik ben gewend dat wij in de vriendengroep altijd rondjes geven en vooral aan de gene die rijd. In dit geval in totaal 1 uur.

De honden hebben de hele weg lopen piepen en tegen de autodeuren aangesprongen, tevens ook in het midden waar de versnellingspook zit. Hier was ik niet blij mee, toen ik thuis kwam en wilde gaan stofzuigen zag ik namelijk krassen. Omdat mijn auto een grote hobby van mij is was ik erg gefrustreerd en mede door de kleine dingen hierboven werd dit even een extra lading aan emoties.

Haar dochter wilt graag nog een keer met de honden weg, alleen zoals jullie wellicht al lezen heb ik hier geen behoefte aan. Normaal zou ik dit netjes aangeven, maar omdat het om de dochter van de werkgever van mijn moeder gaat weet ik niet goed hoe ik dit aan moet pakken...

Ik heb mij in ieder geval genoeg geërgerd vandaag, zo veel dat ik er nu niet van kan slapen omdat ik het wel sneu vind dat ze zich zo eenzaam voelt en ik dit graag anders had gezien voor haar.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 05:58

Mensen die niet gehoord hebben van gewoon nee zeggen, maar in plaats daarvan er eerst omheen banketstaaf :?