Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik ben even teleurgesteld in een vriendin van wie ik dacht dat we toch wel 'beste vriendinnen' waren en alles konden delen.. ze heeft de afgelopen maanden schijnt van alles mee gemaakt en heeft mij daar helemaal niks over verteld. Terwijl we regelmatig appen en vragen hoe het gaat.
Ze mag natuurlijk alles voor zich houden en hoeft het niet te delen maar doet toch wel even zeer dat ze niet bij mij Dr hart wilt luchten..
Loeky01 schreef:MyWishMax schreef:
Hier een enorm leuke boeken serie gevonden. 3 boeken gelezen, enorme cliffhanger, zijn de vervolgeb nog niet uit.
Toevallig de Atlee Pine serie?
Nyaleti schreef:Ik ben even teleurgesteld in een vriendin van wie ik dacht dat we toch wel 'beste vriendinnen' waren en alles konden delen.. ze heeft de afgelopen maanden schijnt van alles mee gemaakt en heeft mij daar helemaal niks over verteld. Terwijl we regelmatig appen en vragen hoe het gaat.
Ze mag natuurlijk alles voor zich houden en hoeft het niet te delen maar doet toch wel even zeer dat ze niet bij mij Dr hart wilt luchten..
Mkango schreef:Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????"Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel.
Captain schreef:Haha, dat valt gelukkig nog wel mee, maar nieuwe situaties "verwerk" ik het beste in stilte voor mezelf zonder dat anderen aan m'n hoofd beginnen te zeuren over HoE hEt WaSsSsSs????Mkango schreef:Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????"Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel.
Oh zo herkenbaar, zeker als je een datum hebt dat je weggaat, dan irriteer je je aan alles!Nog even volhouden!!
MyWishMax schreef:Loeky01 schreef:Toevallig de Atlee Pine serie?
Hahaha, nee die niet. Jij wel dus? Maar ik ga voortaan eerst uitzoeken of de serie al af is voordat ik begin denk ik. Heb het al een paar keer gehad, maar dat aren meer losse verhalen die je dus ook echt afsloot per boek en volgende boek over ander karakter ging. Dan maakt het niet zo uit als je moet wachten haha
Lestrange01 schreef:Ik heb helemaal geen zin om met mensen te praten en negeer iedereen online vandaag en ik erger me aan het schuldige gevoel![]()
Ik wil gewoon alleen zijn even