Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:51

M’n moeder die praat alsof iedereen vijf is. Kijk wat minder filmpjes van het kruisgespuis van mijn nicht en praat gewoon eens met volwassenen. :roll:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:55

MyWishMax schreef:
:')

Hier een enorm leuke boeken serie gevonden. 3 boeken gelezen, enorme cliffhanger, zijn de vervolgeb nog niet uit. :(

Toevallig de Atlee Pine serie :') ?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:27

Mag ik even schagrijnig zijn op de drukte bij mijn paard... Ik kan niet eens fatsoenlijk mijn auto parkeren omdat iedereen denkt dat ze overal maar mogen parkeren.

En hoe de grond kapot gelopen wordt... Dit natuurgebied heeft het maar zwaar te verduren.

En ik vind het echt wel leuk hoor om mensen info te geven over wat voor paard ik heb en kindjes mogen ook best even aaien, maar op een gegeven moment merk ik dat mijn paard er klaar mee is en er geen zin meer in heeft.

En daarnaast nog mensen die volgens mij hun rijbewijs hebben gekocht. Bijna 2x schade door iemand anders.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:02

Mkango schreef:
M’n moeder die praat alsof iedereen vijf is. Kijk wat minder filmpjes van het kruisgespuis van mijn nicht en praat gewoon eens met volwassenen. :roll:

Kruisgespuis _O-

Ik moet nog mijn fysio oefeningen doen en ik heb er totaal geen zin in. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:23

Ik ben even teleurgesteld in een vriendin van wie ik dacht dat we toch wel 'beste vriendinnen' waren en alles konden delen.. ze heeft de afgelopen maanden schijnt van alles mee gemaakt en heeft mij daar helemaal niks over verteld. Terwijl we regelmatig appen en vragen hoe het gaat.
Ze mag natuurlijk alles voor zich houden en hoeft het niet te delen maar doet toch wel even zeer dat ze niet bij mij Dr hart wilt luchten..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:33

Nyaleti schreef:
Ik ben even teleurgesteld in een vriendin van wie ik dacht dat we toch wel 'beste vriendinnen' waren en alles konden delen.. ze heeft de afgelopen maanden schijnt van alles mee gemaakt en heeft mij daar helemaal niks over verteld. Terwijl we regelmatig appen en vragen hoe het gaat.
Ze mag natuurlijk alles voor zich houden en hoeft het niet te delen maar doet toch wel even zeer dat ze niet bij mij Dr hart wilt luchten..

:(:) Kan het niet zo zijn geweest dat ze jou er niet mee lastig wilde vallen? Kan me best voorstellen als je zo veel bagage hebt, je iemand anders dat niet mee wilt belasten. Anyways, knuffel voor jou. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:40

Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????" :r Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel. :x

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:50

Loeky01 schreef:
MyWishMax schreef:
:')

Hier een enorm leuke boeken serie gevonden. 3 boeken gelezen, enorme cliffhanger, zijn de vervolgeb nog niet uit. :(

Hahaha, nee die niet. Jij wel dus? Maar ik ga voortaan eerst uitzoeken of de serie al af is voordat ik begin denk ik. Heb het al een paar keer gehad, maar dat aren meer losse verhalen die je dus ook echt afsloot per boek en volgende boek over ander karakter ging. Dan maakt het niet zo uit als je moet wachten haha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:02

Nyaleti schreef:

Volgens mij hangt het in de lucht... Zie veel vriendschappen zo helaas langzaam aan verwateren. Zit nu ook in zoiets en het kan behoorlijk zeer doen...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:06

Mkango schreef:
Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????" :r Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel. :x

Oh zo herkenbaar, zeker als je een datum hebt dat je weggaat, dan irriteer je je aan alles! :') Nog even volhouden!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:08

Vriendje weg en er was geen tijd voor de afwas (avondklok). Dus moet alles nog afwassen. :+

Spoiler:
hij heeft gisteren wel uit zichzelf de stofzuiger gepakt toen ik nog op werk was. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:14

Captain schreef:
Mkango schreef:

Oh zo herkenbaar, zeker als je een datum hebt dat je weggaat, dan irriteer je je aan alles! :') Nog even volhouden!!
Haha, dat valt gelukkig nog wel mee, maar nieuwe situaties "verwerk" ik het beste in stilte voor mezelf zonder dat anderen aan m'n hoofd beginnen te zeuren over HoE hEt WaSsSsSs???? :)) Op WhatsApp kun je dan gewoon reageren met "prima," maar m'n moeder wil dan weer allerlei tótaal nutteloze dingen weten en accepteert geen "nee."

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:21

Dat ik echt overal, zelfs van mensen uit de branche, kinderopvang genoemd hoor/zie worden als eigenlijk kinderdagverblijf bedoeld wordt. Kinderopvang is kdv en bso samen, niet alleen kdv.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:45

MyWishMax schreef:
Loeky01 schreef:

Hahaha, nee die niet. Jij wel dus? Maar ik ga voortaan eerst uitzoeken of de serie al af is voordat ik begin denk ik. Heb het al een paar keer gehad, maar dat aren meer losse verhalen die je dus ook echt afsloot per boek en volgende boek over ander karakter ging. Dan maakt het niet zo uit als je moet wachten haha

Ja hahahaha dikke teleurstelling met die cliffhanger. Herkenbaar gevoel :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:54

Mijn ouders.

Als ik hulp nodig ben om wat op te hangen kan het niet. Maar nu moet er wat bij hun opgehangen worden. Ja woensdag is je vader hele dag vrij. Dus ik moet maar even komen.

Ach dan doe ik maar een dagje de kippen niet. Moeten ze maar lekker de hele dag binnen blijven in hun ren/nachthok.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:03

Het gevoel dat ik alleen ben...
Dat niemand me begrijpt..
& mensen die afspraken maken en ze vervolgens niet nakomen

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:48

Aan mijn paard vandaag.

We gingen lekker op buiten rit.

Fris weer, paardjes lekker fris.

Tot dusver weinig aan de hand tot mijn merrie besluit een steigerende linksom keert te maken op haar achter benen en onder mij vandaan te sprinten alsof ze gestoken was door een wesp.
Niet op te anticiperen dus daar ging ik met m'n kont het zand in.

En mijn merrie die dacht gewoon lekker naar huis te rennen. :evaw:

Sta je dan!

Bijrijdster erachter aan maar merrie is een draver en voor de haflinger niet bij te benen als deze het rit aan neemt.

Gelukkig aan het eind van het pad waren mensen bij hun stal/rijbak bezig en zagen mijn merrie zonder ruiter galopperen.

Zij zijn zonder zich te bedenken de dam op gerend en hebben uit alle macht mijn merrie gestopt voordat ze daadwerkelijk de weg op zou rennen richting onze stal.

Had ondertussen stalgenoten gewaarschuwd en ook deze waren direct onder weg gegaan.

Nu thuis blauwe kont en zeer hoofd.

Verder ben ik vooral blij dat mijn merrie er ongedeerd vanaf is gekomen.

Echt hulde voor deze mensen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:56

Afbeelding
Schiet gewoon op, rotding. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:08

Nyaleti schreef:

Ik vertel eigenlijk ook nooit aan vriendinnen als het even niet zo goed gaat. Heeft niets met vriendinnen of de vriendschap zelf te maken, maar ligt echt puur aan mezelf. Ik durf echt te zeggen dat de kans heel klein is dat het door jou of jullie vriendschap komt; je hebt gewoon mensen die het lastig vinden (negatieve) dingen te delen :(:)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:49

Ik heb helemaal geen zin om met mensen te praten en negeer iedereen online vandaag en ik erger me aan het schuldige gevoel :')

Ik wil gewoon alleen zijn even

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:33

Lestrange01 schreef:
Ik heb helemaal geen zin om met mensen te praten en negeer iedereen online vandaag en ik erger me aan het schuldige gevoel :')

Ik wil gewoon alleen zijn even

Hier is echt niks mis mee hoor! Ik doe het soms ook even een dagje geen Facebook en Instagram ( vaak wel de app , maar die moet ik hebben voor werk / stage enz) maar met sommige mensen heb ik zoiets van die lopen niet weg en dat kan morgen ook nog wel.

Niks mis met even alleen willen zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 03:28

Dat iemand die ik ken weer foto's jat van anderen en gewoon zijn eigen logo erop plakt. Zo jammer hij leert het maar niet af.

Hij heeft zogenaamd vandaag een paard gefotografeerd hier in de buurt. Paard heeft een hele mooie zomervacht :')

Neiging om eronder te zetten goh is het daar al zomer? Maar dat snapt deze jongen niet...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 04:02

Exposen ;)

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 05:16

Moe

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 05:45

Wakker