1. Mooie sneeuwfoto's gemaakt vsn mijn paard 2. Heerlijk in het zonnetje staan kletsen op stal 3. Hutspot gegeten
Safiera
Geplaatst: 11-02-21 21:30
1. Net een goede mail geschreven aan mijn therapeut 2. Mijn vriend die me uit een behoorlijke 'down' heeft gehaald vanavond 3. En vanochtend heb ik een pakketje weggebracht en gedoucht, twee goede dingen
Net nog even gauw de kiet een beetje aan kant gemaakt. Scheelt morgen weer.
Nu lekker met een kop thee bij de kachel.
SplashIsLief
Geplaatst: 11-02-21 22:14
Gisteren: 1. Heerlijke vrije relaxte dag gehad 2. Met Nuut gespeeld in de sneeuw 3. Gezellig met Jasper gewandeld
Vandaag: 1. Puzzelstukjes voor mijn TOP vielen in elkaar, mooi op tijd voor het gesprek morgen 2. Leuke werkdag gehad met leuke gesprekken en nieuwe plannen. 3. Stap gezet in het uitzoeken van draagzakken
Zebrastreep
Geplaatst: 11-02-21 22:28
- legpuzzel van 1000 stukjes afgemaakt - een les online mogen volgen zodat ik geen 1,5 uur hoefde te wachten. - uit mijn comfortzone gestapt om als eerste zogenaamd voorzitter te spelen voor een vergadering. Ik kan soms meer als dat ik denk
- springles goed afgesloten na wat jeugdige stoutigheden van paardlief - lekker Chinees gegeten - lol gehad op stal om de springstaanders die waren ingesneeuwd en de dooiende sneeuw in (!) de binnenbak
Vandaag - prachtig weer, zonnetje schijnt - Bijgepraat met collega - boodschapjes voor komende dagen al binnen gehaald
1. Vandaag besproken dat ik graag mijn tijdelijke functie uitstap door zou trekken en daar is enthousiast op gereageerd. Ik mag met een voorstel komen 2. Warmte foto's van ons huis gemaakt, we kunnen aan de slag met isolatie en het verduurzamen van ons huis. 3. Leuke meeting gehad voor mijn vrijwilligerswerk, kan ik ook iets mee
- Nieuw mobieltje in gebruik nemen bleek een stuk simpeler dan verwacht; - Paarden waren braaf met vaccineren; - Flink gelachen om de update van bokker Apple over haar jongetjespaard. Wat een heerlijk portret is dat zeg
- ingeschreven bij de rijvereniging - een vriend op de koffie gehad - geen regen
Mandyy
Geplaatst: 13-02-21 09:20
Gisteren: 1. Voor het eerst met m’n vriend geschaatst - op natuurijs 2. Sneeuwwandeling gemaakt met pony 3. M’n werkmail niet gecheckt op vrije dag (geeft toch wel rust )
VanHuisUit
Geplaatst: 13-02-21 17:03
1. hele flinke wandeling in de sneeuw gemaakt was zo mooi buiten! 2. vanochtend heerlijk uitgeslapen 3. en ik werd er gelukkig van dat mijn zoon zijn stage verslag op tijd heeft ingeleverd (was vorig jaar nogal een strijd )
Safiera
Geplaatst: 13-02-21 17:10
1. Vanochtend 10 oude dekens op Ebay gezet 2. Samen met mijn vriend een wandeling gemaakt 3. Niet snaaien gaat goed!
- Oma mag weer naar huis na 2 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen met een longembolie. Het zuurstof was weer goed! - 2de corona vaccinatie gehad dus daar ben ik nu vanaf. - Straks een lekker schoon bedje en dat ligt altijd zo lekker!
Mandyy
Geplaatst: 13-02-21 23:45
1. Met vriendlief heerlijk geschaatst in een mooie omgeving (Leersumse plassen). 2. Gezellig borrel/tapasavondje. 3. Gezichtsafdruk in de sneeuw gemaakt met een vriendin.