Welke winkels ga jij missen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urona447

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 09:06

@mando ik denk inderdaad dat het gaat gebeuren, net als massaal naar restaurants,kroegen en evenementen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 09:16

daantjuhhh schreef:
JoT schreef:
De schoenenwinkel :o Ik heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.

Gecontroleerd

Bestellen is nu ook geen optie.

Ik wacht al 14 dagen op 2 pakketten.

Kun je niet gewoon wat lenen dan?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:49

Urona447 schreef:
@mando ik denk inderdaad dat het gaat gebeuren, net als massaal naar restaurants,kroegen en evenementen.

Massaal naar evenementen? Hoe dan? :?

De evenementen waar ik het afgelopen jaar ben geweest waren strikt georganiseerd voor maximaal 30 man (of zo veel als er op dat moment naar binnen mochten). Vragenlijst en gegevens noteren bij binnenkomst, anderhalve meter afstand en op je plek blijven zitten. Dan hebben we het over muziek- en theatervoorstellingen. Als op dat gebied weer wat kan, dan gaat dat er echt niet ineens 'massaal' aan toe.

Ik vrees harder voor een massale toeloop als de Action weer opengaat.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:59

denice schreef:
JoT schreef:
De schoenenwinkel :o Ik heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.

Kun je niet gewoon wat lenen dan?

Ik ken zo snel niemand die mijn maat heeft. Ach, het is ook geen wereldprobleem, dan maar wat lompere schoenen aan of een paar uurtjes een beetje pijn hebben.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:57

de Xenos is een bezorgdienst begonnen, als de Action dat nou ook eens ging doen. Er gaat steeds meer van die Action troep stuk in huis bij mij. Ik heb dat allemaal 4 jaar geleden gekocht, toen ik hier ging wonen en er zit blijkbaar een t.h.t. op Action spullen

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:07

Ik wou beginnen met breien, maar de verzendkosten zijn zo hoog dat ik dacht ik wacht wel tot de winkels weer opengaan... Dat duurt nog even

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:10

Leuk topic! Beetje laat misschien maar goed gezien de lockdown weer verlengd is..
Ik mis toch wel de action, omdat dat toch handig is als je even wat nodig hebt om even langs te gaan (zit hier ook nog eens om de hoek).
Ook mis ik de Wibra en Zeeman, ik heb een soort van eigen bedrijfje in het maken en verkopen van warme huissokken en hoewel ik nog wel wat restjes wol heb kan ik nergens mijn wol halen nu (wel online bestellen maar dat is ook wel duurder), ik heb dus geen bestellingen meer en verveel me de laatste tijd behoorlijk waardoor ik best tegen de muur begin te lopen |o :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:18

moonsparkle schreef:
Ik wou beginnen met breien, maar de verzendkosten zijn zo hoog dat ik dacht ik wacht wel tot de winkels weer opengaan... Dat duurt nog even

Er zijn lokalie winkeliers die (gratis) garen bezorgen. Ik weet niet waar je woont maar in Hoogezand (Groningen) zit Suzanne's Handwerkshop. Je kan haar gewoon een bericht sturen voor een bestelling.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:23

__Sannne schreef:
moonsparkle schreef:

Er zijn lokalie winkeliers die (gratis) garen bezorgen. Ik weet niet waar je woont maar in Hoogezand (Groningen) zit Suzanne's Handwerkshop. Je kan haar gewoon een bericht sturen voor een bestelling.

Ik heb twee winkels benadert in de buurt omdat ik dacht dat ik het misschien wel op zou mogen halen, maar deze geven aan dat ik dan toch gewoon online moet bestellen (incl verzendkosten)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:29

Morrie schreef:
de Xenos is een bezorgdienst begonnen, als de Action dat nou ook eens ging doen. Er gaat steeds meer van die Action troep stuk in huis bij mij. Ik heb dat allemaal 4 jaar geleden gekocht, toen ik hier ging wonen en er zit blijkbaar een t.h.t. op Action spullen

Waarom zou je dan opnieuw 'Action troep' willen kopen?

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:06

denice schreef:
Overal zijn dus kaarsen uitverkocht! Bij de supermarkt, Hema online etc. Zou iedereen het proberen toch nog een beetje gezellig te maken :=

Ja, alle kaarsen zijn uitverkocht ! Ik had graag wat van de Hema gehad, maar elke kleur is op.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:12

De action mag hier ook wel bezorgen. Ik mis m’n ruitenkrabber en lampen voor m’n auto (kwaliteit die je daarin stopt maakt niet uit dat hebben we wel getest, minimaal ieder halfjaar heb ik wel een lamp stuk)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:26

lenaa_tje schreef:
De action mag hier ook wel bezorgen. Ik mis m’n ruitenkrabber en lampen voor m’n auto (kwaliteit die je daarin stopt maakt niet uit dat hebben we wel getest, minimaal ieder halfjaar heb ik wel een lamp stuk)

Al eens geprobeerd ze beide tegelijk een keer te doen? Helpt soms bij dat geintje

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:29

Keet schreef:
lenaa_tje schreef:

Al eens geprobeerd ze beide tegelijk een keer te doen? Helpt soms bij dat geintje

Ja, er valt echt geen pijl op te trekken. Dus dan het liefst maar zo goedkoop mogelijke lampen erin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:32

Dan zou ik de garage de bedrading na laten kijken :j grote kans dat er ergens kortsluiting zit! Ik heb ook eens gehad dat ik 4x in een jaar mijn lampen kon laten wisselen. Toen hebben ze de hele modules vervangen ivm kortsluiting (en garantie dus kosteloos, bij Kia)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:41

Hanafubuki schreef:
Dan zou ik de garage de bedrading na laten kijken :j grote kans dat er ergens kortsluiting zit! Ik heb ook eens gehad dat ik 4x in een jaar mijn lampen kon laten wisselen. Toen hebben ze de hele modules vervangen ivm kortsluiting (en garantie dus kosteloos, bij Kia)

Het is een bekend probleem bij deze auto. Ik val binnen de marges met de kilometers die ik rijd, is het veel meer dan bij m’n vorige auto neem ik dan maar voor lief. M’n oom rijdt dezelfde auto en die heeft precies hetzelfde.
Ach het is geen ramp, een lamp vervangen doe je zo. M’n reserve is nu alleen op.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:02

Goof schreef:
Morrie schreef:

Waarom zou je dan opnieuw 'Action troep' willen kopen?

omdat ik nogal een lomp, onhandig type ben en een duur apparaat even snel sloop als eentje van de Action en waarom zou ik een wc borstel van een tientje kopen als ik er ook eentje van 1 euro kan kopen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:09

Oh dat heb ik ook lenaa_tje! Minimaal 2 keer per jaar moet ik lampen vervangen en alle reserve lampjes zijn nu op haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:57

Via de site van Ikea kan je ook bestellen, daar heb ik onlangs een heleboel kaarsen besteld voor mijn moeder, zus, vriend en mijzelf.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:54

Ik mis de Action, ik wil graag verf en doeken kopen want alles is bijna op :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:55

MyWishMax schreef:
Oh dat heb ik ook lenaa_tje! Minimaal 2 keer per jaar moet ik lampen vervangen en alle reserve lampjes zijn nu op haha.

Haha gezellig samen wachten tot we lampjes kunnen kopen :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:44

lenaa_tje schreef:
MyWishMax schreef:

Haha gezellig samen wachten tot we lampjes kunnen kopen :D

Ik hebbstiekem binnenkort apk dus ik vraag daar wel even lampjes. Ik gok dat er binnenkort weer 1 stuk gaat, dus het liefst voor de apk haha. Daarna zal ik ze eens bij action halen, nog nooit gedaan maar wel handig!

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:30

Jolien87 schreef:
Via de site van Ikea kan je ook bestellen, daar heb ik onlangs een heleboel kaarsen besteld voor mijn moeder, zus, vriend en mijzelf.

Dank voor je tip !

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:36

Vanaf nu boycot ik de Ikea. Ik heb plafoniëres nodig maar je kunt niet ophalen bij de Ikea zelf en bezorgen kost 49 euro!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:42

Ja daar kwam ik laatst ook achter ja := Moest een droogrek hebben, was een tientje. En dan zeker 50 euro aan bezorgkosten betalen, ben gekke henkie niet _O-

Heel typisch, krijg nu onderin wel een reclame van de ikea natuurlijk :')