Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daantjuhhh schreef:JoT schreef:De schoenenwinkelIk heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.
Gecontroleerd
Bestellen is nu ook geen optie.
Ik wacht al 14 dagen op 2 pakketten.
Urona447 schreef:@mando ik denk inderdaad dat het gaat gebeuren, net als massaal naar restaurants,kroegen en evenementen.
denice schreef:JoT schreef:De schoenenwinkelIk heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.
Kun je niet gewoon wat lenen dan?
moonsparkle schreef:Ik wou beginnen met breien, maar de verzendkosten zijn zo hoog dat ik dacht ik wacht wel tot de winkels weer opengaan... Dat duurt nog even
__Sannne schreef:moonsparkle schreef:Ik wou beginnen met breien, maar de verzendkosten zijn zo hoog dat ik dacht ik wacht wel tot de winkels weer opengaan... Dat duurt nog even
Er zijn lokalie winkeliers die (gratis) garen bezorgen. Ik weet niet waar je woont maar in Hoogezand (Groningen) zit Suzanne's Handwerkshop. Je kan haar gewoon een bericht sturen voor een bestelling.
Morrie schreef:de Xenos is een bezorgdienst begonnen, als de Action dat nou ook eens ging doen. Er gaat steeds meer van die Action troep stuk in huis bij mij. Ik heb dat allemaal 4 jaar geleden gekocht, toen ik hier ging wonen en er zit blijkbaar een t.h.t. op Action spullen
lenaa_tje schreef:De action mag hier ook wel bezorgen. Ik mis m’n ruitenkrabber en lampen voor m’n auto (kwaliteit die je daarin stopt maakt niet uit dat hebben we wel getest, minimaal ieder halfjaar heb ik wel een lamp stuk)
Keet schreef:lenaa_tje schreef:De action mag hier ook wel bezorgen. Ik mis m’n ruitenkrabber en lampen voor m’n auto (kwaliteit die je daarin stopt maakt niet uit dat hebben we wel getest, minimaal ieder halfjaar heb ik wel een lamp stuk)
Al eens geprobeerd ze beide tegelijk een keer te doen? Helpt soms bij dat geintje
grote kans dat er ergens kortsluiting zit! Ik heb ook eens gehad dat ik 4x in een jaar mijn lampen kon laten wisselen. Toen hebben ze de hele modules vervangen ivm kortsluiting (en garantie dus kosteloos, bij Kia) Hanafubuki schreef:Dan zou ik de garage de bedrading na laten kijkengrote kans dat er ergens kortsluiting zit! Ik heb ook eens gehad dat ik 4x in een jaar mijn lampen kon laten wisselen. Toen hebben ze de hele modules vervangen ivm kortsluiting (en garantie dus kosteloos, bij Kia)
Goof schreef:Morrie schreef:de Xenos is een bezorgdienst begonnen, als de Action dat nou ook eens ging doen. Er gaat steeds meer van die Action troep stuk in huis bij mij. Ik heb dat allemaal 4 jaar geleden gekocht, toen ik hier ging wonen en er zit blijkbaar een t.h.t. op Action spullen
Waarom zou je dan opnieuw 'Action troep' willen kopen?
lenaa_tje schreef:MyWishMax schreef:Oh dat heb ik ook lenaa_tje! Minimaal 2 keer per jaar moet ik lampen vervangen en alle reserve lampjes zijn nu op haha.
Haha gezellig samen wachten tot we lampjes kunnen kopen
Moest een droogrek hebben, was een tientje. En dan zeker 50 euro aan bezorgkosten betalen, ben gekke henkie niet