Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 22:53

Afbeelding
:D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 07:45

DieL_Zor schreef:
Alleen al door dit topic scrollen geeft een perfect Kerstgevoel {:)

Mijn boompje staat ook *\%/*
Beetje een gekkie dit jaar, maar ook die hebben een plekje nodig :D

[ [url=m/nlLlNz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O2JNbl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Anh0b4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n vorm zoek ik ook <3. Heel mooi.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 10:36

_San87_ schreef:
DieL_Zor schreef:
Alleen al door dit topic scrollen geeft een perfect Kerstgevoel {:)

Mijn boompje staat ook *\%/*
Beetje een gekkie dit jaar, maar ook die hebben een plekje nodig :D

[ [url=m/nlLlNz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O2JNbl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Anh0b4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n vorm zoek ik ook <3. Heel mooi.

Thanks! Mocht het je helpen met je zoektocht; volgens mij is het een zilverspar. Merk dat ze die in dit formaat weinig hebben bij de stalletjes, maar wel bij plantenzaken (hier althans).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:04

Ik heb er juist een gevonden met ook zo een vorm :D.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:12

*\o/*

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 13:50

Hier vandaag een prachtige nordman gescoord. Kan niet wachten tot maandag. Nu even bedenken hoe ik het konijnproef ga maken :')

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 18:12

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:18

HorseTimeXL schreef:
Hier vandaag een prachtige nordman gescoord. Kan niet wachten tot maandag. Nu even bedenken hoe ik het konijnproef ga maken :')

Op een verhoging zetten?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:08

Afbeelding
*D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:14

Ohh met al een heleboel cadeautjes :D

Heeft iemand een gouden ophangtip? Ik heb 2 van die kartonnen sterren aan een touwtje voor mijn raam hangen. Vroeger deed ik het gewoon met punaises, maar de kozijnen zijn laatst vervangen voor kunststof. Heb ze nu met ducktape vastgeplakt, maar kan elke avond een wens doen als er weer eentje naar beneden valt :+

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:20

Ja... Alle cadeaus tot en met 24 december staan er al onder...

Die gouden tip ben ik ook wel benieuwd naar... Tussen deze cadeautjes zitten namelijk ook twee kerst sterren die ik voor een raam zou willen hangen maar ik weet inderdaad ook nog niet zo goed hoe dan...

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:07

Zuignapje?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:39

Helaas ook slechte ervaringen mee :+ Misschien is de zwaartekracht in mijn huis gewoon heel heftig.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 17:20

Haakje in het plafond draaien in de kleur van de plafond (en gewoon de rest van het jaar laten hangen).

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:40

Wellicht een optie voor Nickeltje! Is wel een goed idee, gaat mn huurbaas alleen niet op prijs stellen.
Oh wat misschien voor Nickeltje ook een idee is; als je nog dingetjes aan de gordijnrails over hebt, hang ze daaraan.

Heb er nog maar extra Ducktape opgeplakt :+ Bedankt wel voor het meedenken!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 06:56

Ben ik te vroeg? :):)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:08

Marijke_1995 schreef:
Ben ik te vroeg? :):)

Nee hoor ik heb de spullen voor de kerst kaarten net van zolder gehaald *\o/*

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:09

ik heb er ook echt zin in, vorig jaar veel gezelligheid gemist, nu weer lekker plannen maken!
op vakantie nog mooie kerstballen en lampjes gekocht

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:11

Oeh, leuk topic :) ik heb trouwens niet dat ik specifiek zin heb in kerst zelf maar meer de gezelligheid van de herfst en de winter in het algemeen. Kan ook niet wachten tot de bomen weer mooi rood en geel gekleurd raken en dat je dan zo'n mooie foto's kunt maken <3 En heerlijk met een dekentje en warme chocomel op de bank, gezellige lampjes en versieringen buiten..

Dus 't is voor mij meer de hele periode :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:15

:):) Ohh yes!
Afgelopen zomer bezig geweest met een website voor een klant - een kerstpakkettenwinkel. Dat was met 30 graden wat intens :+ maar nu het weer donker is ‘s avonds en het weer wat kouder wordt is het weer toegeslagen hoor :D

Inderdaad wel ook wat jij zegt IsaCalixa :j De hele periode is mooi. Al merkte ik vorig jaar wel heel erg dat het hoogtepunt daarvan de Kerst was.

Binnenkort maar weer eens neuzen in de giga Kerstwinkel in Scheveningen [&]

BOTtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:23

Liep vorige week even de action binnen en die hebben gewoon nu al een gangpad ingericht met kerstspullen :')
Vind het voor de pepernoten vaak al veel te vroeg laat staan kerstspullen terwijl het nog 24 graden was.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben er stiekem doorheen gelopen om te kijken en niets gekocht uiteindelijk :D
Hopelijk wachten ze op de radio nog ff met de liedjes.. :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:28

Jaaa, zin in! Vooral gewoon de periode er omheen als oa de boom opstaat en er versierd is, het vroeger donker wordt en er dan zo'n gezellig sfeertje in huis hangt maar ook in de winkels overal. De verplichte bezoekjes hoeven van mij niet perse allemaal, omdat het altijd mentaal wat veel gevraagd is van me op maar een paar dagen tijd maar eenmaal bij elkaar is het wel altijd gezellig. Maar nu ook nog even volop gaan genieten van de herfst, want dat is uiteindelijk toch wel mijn favoriete seizoen <3

Wij zijn ook al even bezig met af en toe cadeautjes in te kopen al voor oa onze zoon, we hebben de eerste advent kalenders in huis gehaald of in pre-order staan voor onszelf maar ook onze dieren hihi en de eerste kerst box voor onze hond is ook al gepre-orderd. Ook al bezig met een adventkalender voor een goede vriendin samen te stellen, wat ik onwijs leuk vind om te doen/mee bezig te zijn, en al bijna klaar zelfs met een Secret Santa pakket voor mijn lootje van een SS waar ik aan mee doe. We hadden daar in januari al lootjes voor getrokken omdat de hele groep zo enthousiast was haha! Dus de meesten van ons hebben echt al maanden terug de eerste dingen gekocht ook - we hebben het er al het hele jaar over <3

Vorig jaar had ik bv. een adventkalender gemaakt voor onze zoon, die dan zo erbij hing- met de te grote cadeautjes op de dressoir 'verstopt' (moet alleen echt een andere sneeuwdeken hebben dit jaar haha, dit ziet echt niet uit zo in stukken) Maar daar ben ik nu ook mee bezig met de eerste dingen alweer. Zo leuk hihi. En als ik deze foto dan weer zie van de advent vorig jaar, krijg ik echt alweer zoooveel zin om het huis versierd te hebben haha. Zo'n heerlijk sfeertje is er dan <3
Afbeelding

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 07:58

Ohja zeker zin in! Maar ook voor mij geldt, mijn lievelingsseizoen is nu <3.
Ook wel omdat dat de tijd is dat ik me ga voorbereiden op kerst (en sinterklaas natuurlijk), cadeautjes kopen, versieren en... inpakken!!! Ik ben GEK op creatief inpakken, ik pak ook echt alles apart in, het liefst haal ik paren sokken nog uit elkaar om van iedere sok 1 pakje te maken :') Wij hebben dan ook altijd echt een enorme berg cadeautjes en dat is met name mijn schuld :') Ik geef bijvoorbeeld mijn moeder vaak ook douchegels enzo, allemaal apart inpakken :+ heerlijk!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:49

Nadat ik 2 jaar geleden het idee had om de ultieme kerstsfeer in Amerika te proeven en een weekje naar New York te gaan moest het helaas vorig jaar gecanceld worden.
Maar ik kan nu zeggen dat ik in december de kerstsfeer ga proeven en een weekje new york kan gaan doen.
Sowieso gaat de dyker heights op mijn lijstje... daar bouwen Amerikanen elk jaar hun huizen om in hele grote kerstversiering.
Ik heb er heel veel zin in!

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:57

*\o/* ja wel eerst genieten van de herfst.
Gezien de hond een jaar is nu en het sloopgedrag een stuk minder durf ik nu wel meer neer te gaan zetten.
Zo een zin in, al 3 jaar geen kerst goed neer kunnen zetten of vroegtijdig af moeten breken.