Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Judith_ schreef:Vergeef mij mijn 'maandagmorgen-slapen-is-voor-watjes-baby-brein' maar ik was oprecht enthousiast dat er toevallig twee mensen die elkaar kenden op dezelfde dag jarig waren. Maar dat heb je met tweelingen zeker?
Gefeliciteerd!!
 Ze is wel 9 jaar jonger dan ik ben. Als ze in 2000 geboren was geweest had ik het denk ik metaal niet aan gekund maar 1999 kan nog net
 Ze is wel 9 jaar jonger dan ik ben. Als ze in 2000 geboren was geweest had ik het denk ik metaal niet aan gekund maar 1999 kan nog net  

M_D_H schreef:Judith_ schreef:Vergeef mij mijn 'maandagmorgen-slapen-is-voor-watjes-baby-brein' maar ik was oprecht enthousiast dat er toevallig twee mensen die elkaar kenden op dezelfde dag jarig waren. Maar dat heb je met tweelingen zeker?
Gefeliciteerd!!
Ik geloof dat dat wel vaker voor komt ja
Al heb ik op de middelbare school ook een tweeling gekend die niet op dezelfde dag jarig was
 even een half uurtje sneller was geweest dan zouden we 6 en 7 september jarig zijn geweest
  even een half uurtje sneller was geweest dan zouden we 6 en 7 september jarig zijn geweest