Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seventeen schreef:Ik heb laatst een paar supermooie rokjes voor een goede prijs kunnen kopen. Moest eerst al veel moeite doen om de verkoper te pakken te krijgen, omdat die heel weinig online kwam.
Krijg ik dan eindelijk het pakketje binnen, maak ik enorm enthousiast het pakketje open... zitten er geen rokjes in maar een grote oversized trui![]()
Vervolgens een bericht gestuurd naar de verkoper, die zei dat ze de labels had omgewisseld en op het verkeerde pakket had geplakt. Het andere meisje wou echter ook heel graag haar trui en we hebben dus afgesproken dat we het naar elkaar zouden opsturen.
Ik heb nog aangeboden de verzendkosten door de helft te doen, want verkoper bood aan om de verzendkosten te betalen. Omdat zij het heel netjes oplostte, en het bedrag maar klein was vond ik het stom om haar voor het hele bedrag op te laten draaien, ondanks dat het haar fout was. Maar nu verstuurt het andere meisje al weken mijn pakket niet... Zij heeft mijn pakket inmiddels al lang ontvangen, maar zij stuurt die van haar maar niet op. Baal er zo enorm van.
foxy80 schreef:En ik doe dat dan weer wel frequent, ook al om te laten merken dat ik "leef zeg maar.
Rode mantel van Bershka gekocht, net binnen: stof ziet er al afgeleefd uit, pluisjes en zo overal, en ik kan hem niet wassen aldus het label. Enkeltje kleding inzameling bij H&M