Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:11

Kan je ook een bod op een bundel doen? Als ik het aanklik krijg je automatisch korting bij meerdere artikelen maar wil graag zelf een bod doen op een paar artikelen samen.

foxy80

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:29

Als je de bundel samen hebt gesteld, kan je op het laatste nog wel een bericht sturen. Echt een bod plaatsen kan niet, maar als ze je bod dan afwijzen druk je gewoon niet op kopen maar stuur je een bericht dat je ervanaf ziet.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:36

Idd, je stelt je bundel samen, dan is het aan de verkoper om de verzendprijs te bepalen en als die bevestigd is, kan je een tegenbod doen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-20 19:13

Of even vragen of ze korting aanzetten in hun profiel :j

Deze besteld:

Afbeelding
Ben heel benieuwd!

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 21:01

Ik heb laatst een paar supermooie rokjes voor een goede prijs kunnen kopen. Moest eerst al veel moeite doen om de verkoper te pakken te krijgen, omdat die heel weinig online kwam.
Krijg ik dan eindelijk het pakketje binnen, maak ik enorm enthousiast het pakketje open... zitten er geen rokjes in maar een grote oversized trui |(

Vervolgens een bericht gestuurd naar de verkoper, die zei dat ze de labels had omgewisseld en op het verkeerde pakket had geplakt. Het andere meisje wou echter ook heel graag haar trui en we hebben dus afgesproken dat we het naar elkaar zouden opsturen.

Ik heb nog aangeboden de verzendkosten door de helft te doen, want verkoper bood aan om de verzendkosten te betalen. Omdat zij het heel netjes oplostte, en het bedrag maar klein was vond ik het stom om haar voor het hele bedrag op te laten draaien, ondanks dat het haar fout was. Maar nu verstuurt het andere meisje al weken mijn pakket niet... Zij heeft mijn pakket inmiddels al lang ontvangen, maar zij stuurt die van haar maar niet op. Baal er zo enorm van. -O-

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 07:28

Jeetje, is idd enorm balen, hopelijk komt het toch nog goed

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-20 09:17

Seventeen schreef:
Ik heb laatst een paar supermooie rokjes voor een goede prijs kunnen kopen. Moest eerst al veel moeite doen om de verkoper te pakken te krijgen, omdat die heel weinig online kwam.
Krijg ik dan eindelijk het pakketje binnen, maak ik enorm enthousiast het pakketje open... zitten er geen rokjes in maar een grote oversized trui |(

Vervolgens een bericht gestuurd naar de verkoper, die zei dat ze de labels had omgewisseld en op het verkeerde pakket had geplakt. Het andere meisje wou echter ook heel graag haar trui en we hebben dus afgesproken dat we het naar elkaar zouden opsturen.

Ik heb nog aangeboden de verzendkosten door de helft te doen, want verkoper bood aan om de verzendkosten te betalen. Omdat zij het heel netjes oplostte, en het bedrag maar klein was vond ik het stom om haar voor het hele bedrag op te laten draaien, ondanks dat het haar fout was. Maar nu verstuurt het andere meisje al weken mijn pakket niet... Zij heeft mijn pakket inmiddels al lang ontvangen, maar zij stuurt die van haar maar niet op. Baal er zo enorm van. -O-

Wat balen zo! Waar woont ze,?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 10:42

Iemand heeft een artikel van me als favoriet gezet. Als ik daarop klik kan ik "een bod doen".
Geef ik haar dan korting of bied ik op mijn eigen artikel?

Hoeveel kortingen geven jullie bij meerdere artikelen?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 10:58

Dan doe je een iets lager aanbod voor de persoon die interesse heeft.
Doe ik nooit. Als ik interesse heb, die ik zelf wel een lager bod.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 14:03

En ik doe dat dan weer wel frequent, ook al om te laten merken dat ik "leef zeg maar.

Rode mantel van Bershka gekocht, net binnen: stof ziet er al afgeleefd uit, pluisjes en zo overal, en ik kan hem niet wassen aldus het label. Enkeltje kleding inzameling bij H&M

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 14:39

foxy80 schreef:
En ik doe dat dan weer wel frequent, ook al om te laten merken dat ik "leef zeg maar.

Rode mantel van Bershka gekocht, net binnen: stof ziet er al afgeleefd uit, pluisjes en zo overal, en ik kan hem niet wassen aldus het label. Enkeltje kleding inzameling bij H&M

Heel veel kleding kan je best wassen op een speciaal programma of met speciaal wasmiddel, is het wol?

Pluisjes kun je nog met een pluizentondeuze overheen misschien?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 18:44

Op het label staat dat ie niet in de machine mag. Pluizen zijn van de slijtage van de stof. Het ziet er gewoon niet fris meer uit vind ik

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:13

Sommige kopers krijg je ook peren van...
Ik heb alle notificaties uitstaan, zo ook Vinted, en eigenlijk ook vergeten dat ik er nog een jasje op had staan.
Begin deze maand had ik een berichtje dat ze het wou kopen, ‘of ik heb wel nog even kan wassen want ze heeft geen zin om zelf nog alles te moeten wassen wat ze binnen krijgt’.
Ik had dit bericht dus niet gezien tot begin deze week, heel stom mijn fout!
Excuses aangeboden en de vraag of ze hem nog wil hebben. Krijg me toch een grote mond terug en ‘ik wil niks meer met u van doen hebben’.
Dikke doei mens. Ik bied al mijn excuses aan dat het niet helemaal handig was.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 13:45

Hier mn kleding kast maar is goed uitgekamd en op Vinted en UW gezet. Al een aantal items verkocht binnen een half uur :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:48

Weet iemand hier hoe Goosecraft valt?
Ik draag nu een M in shirts en truien. Jasje van Freaky Nation is een M, andere leren jasje is een XL en die zit ruim.
Ik heb een jasje van Goosecraft(gallery 224) op het oog maar twijfel of een L te groot is.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:03

Ik draag vaag een S, maar mijn goosecraft jasje ik maat M zit prima. Eerder krap dan ruim. Ik denk dat de maat dan prima zal zijn.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:22

Top, dank je!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 15:50

Hier de eerste Vinted-teleurstelling. Had een superleuk jurkje besteld met turquoise en rode bloemetjes maar ik heb een ander jurkje met beige en rode bloemetjes ontvangen (er zijn ook wat andere verschillen dus het is niet door het licht van de camera ofzo).
De verkoper heeft wel goede reviews dus hopelijk kan ik met hem tot een goede oplossing komen (ik hoop zo dat ik het goede jurkje alsnog kan krijgen).

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:35

Zo, ook maar eens een middagje bezig geweest met kleding erop te zetten. Jammer dat ik de meeste dingen niet meer pas en daardoor gewoon geen goede aan-foto kan maken. We zien wel!
https://unitedwardro.be/u/4cd?plcl

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:27

Ik scoorde 2 super leuke jurken en een shirtje bij de kringloop. Origineel 8.50, 5.50 en 2.50 maar alle 3 voor de helft(ze werken steeds met een andere kleur label waardoor hetgene wat er langer hangt goedkoper wordt). Vond de originele prijzen van de jurkjes nog wat aan de hoge kant maar nu hoefde ik niet meer te twijfelen.

Grote voordeel van kringloop is dat je het al hebt kunnen passen en geen verzendkosten kwijt bent. Ik heb de 7.50 van Vinted binnen dus als ik wat tegen kom ook daar maar even de gok wagen.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 19:02

Afbeelding
5 euro bij de kringloop en nog een leuke licht roze la Coste polo voor met paardrijden voor een euro :Y)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:06

Haha ik heb een top van Famke Louise gekocht :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:53

Ik snap niet dat verkopers hun kleding niet als aan laten zien.
Kijk wanneer iets splinternieuw is snap ik het nog enigszins, maar anders vind ik t gewoon stom.

Ik draag absoluut geen jurken of rokjes, maar moet eind deze maand naar een bruiloft en daar werd t op prijs gesteld als ik dat wel zou doen. Nu wil ik gewoon niet te veel geld uitgeven aan die kleding die ik toch nooit meer aan zal doen, dus zoek ik op dat soort sites. Alleen van een foto waar een jurkje hangt aan een hanger zie ik toch niet hoe zoiets zal zitten. Ik ben toch niet de enige die dat gewoon niet ziet?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:01

Dat kan je wel stom vinden, maar als het niet meer past dan wordt het moeilijk om kleding aan te doen en op de foto te zetten, toch?
Ik heb bijvoorbeeld een aantal dingen te koop die gewoon te groot zijn, kan ze wel aandienen van achter vastzetten met klippers zodat het aanspant maar in mijn ogen vertekend dat het beeld ook enorm.
En ja, te klein gaat hem voor het mooie ook niet worden.
Ik heb dus een groot deel van mijn kleding op een hanger te koop, juist omdat het er niet uit ziet als ik het aan heb.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:09

Ik heb indd ook niet al mijn te koop geboden items aan.
Ik heb ook niemand in mijn omgeving die een kleinere maat heeft dan ik, dus kan er ooo niemand voor optrommelen..