Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:15

Oooo dit topic is zo verkeerd voor mij, juist nu ik had besloten geen kleding meer te kopen omdat het niet meer in mijn kast past

Ik heb ook besteld, ben super benieuwd.
Ik kijk lekker mee naar al jullie previews!

_evelien_

Bij mij gaat ze ook nu puntjes op de i zetten..’
Ben benieuwd want zaten ook erg leuke kledingstukken in..

Martine_Levi

Sterre98 schreef:
De box wordt verstuurd en ik heb stiekem de rest van de items al bekeken :+

Mijn god wat luistert die stylist ontzettend goed zeg!
Ipv die sandalen heeft ze Dr Martens voor me klaar gelegd, die beige broek heeft ze vervangen voor een stoere leather look broek, ze heeft er een leuk simpel shirtje bij gedaan!

Waar ik alleen niet zeker over ben is de parka. Ik denk dat als ik m combineer, hij super vet is, maar ik vraag me af of ik m echt ga dragen zegmaar.

[ [url=m/2YG1u5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rc5Ecn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRkxUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9rn4Va.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben benieuwd hoe alles staat en aanvoelt :)

Die jas en dr Martens zijn leuk!! <3

Ruby1995

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:21

Ik zit te denken, ik heb dus nergens mijn adres hoeven in te vullen en vraag mij af of het wel klopt. Kan nergens terug vinden waar ik dit kan checken. Weten jullie dit?

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:26

xFioon schreef:
Dimphyl schreef:
[ [url=m/YF6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n4zGjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willen -O- dat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd :+

Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen :D

Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.

Die rode rok is echt leuk! heb je daar teovallig een merk/ linkje van? :)

Zou ook graag een linkje van de rode rok willen.. :o

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:38

Ruby1995 schreef:
Ik zit te denken, ik heb dus nergens mijn adres hoeven in te vullen en vraag mij af of het wel klopt. Kan nergens terug vinden waar ik dit kan checken. Weten jullie dit?

Heb je met een al bestaand Zalando account ingelogd? Dan gebruiken ze namelijk die gegevens. Maar als het goed is zouden ze dat wel moeten hebben gedubbelcheckt volgensmij.

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:53

Voelde ik me eindelijk dapper genoeg om 1 te bestellen doet hij moeilijk over het betalen achteraf. Van mijn bestaande Zalando account weet ik het wachtwoord niet meer en het lukt me niet om het te herstellen.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:00

Het is al aangepast zag ik, nog een toffe rok erbij! Wel jammer dat het nu 2 rode zijn :+
Afbeelding

Dit is de eerste waarvan link gevraagd was, lig al in bed dus ga niet meer opzoeken ;) ;
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:07

Mijn box is onderweg *\%/*

Ik wil wel een andere stylist uitproberen om het verschil te zijn., maar wel terug kunnen naar mijn huidige styliste. Iemand die weet of het mogelijk is om terug te switchen naar dezelfde?

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:11

Okay, ik neem mijn woorden terug. Ik ben best bij met Cherylle! Dit is nu mijn aangepaste versie en heb echt het gevoel dat ze naar mijn commentaar heeft geluisterd :) Ben er echt tevreden mee, heb echt stiekem zelf ook op Zalando zelf een hele boel kleding besteld, dus dat gaat even kiezen worden wat we gaan houden, haha.

Afbeelding

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:33

In februari stond ik al eens op het punt om een box te bestellen, maar uiteindelijk durfde ik het toch niet aan. Nu met de hoeveelheid positieve reacties toch ook besteld. Ik krijg als het goed is vandaag de preview. Spannend!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:36

Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk :+
En als het niet lelijk is. Wel te duur.

Afbeelding
Gele jurkje vind ik niet leuk, kost 71.95
rode jurkje is leuker, maar 99.95, daar koop ik er anders drie voor.
De witte blazer jas vind ik jukkie, 64 euro
t-shirt tommy: oke, leuk, maar ik had gevraagd om geen logo's te krijgen ,en 29.95 voor een witte tshirt (ik heb katten, honden en paarden, dat komt niet goed :+ )...
de broek vind ik leuk! 49.99, dus dat is nog ok.
het veelkleurig jurkje is twijfelachtig, zou ik zelf nooit nemen maar kan wel leuk zijn. 59.95 vind ik dan weer pittig? en het ziet er ook wat kort uit.
de sneakers zijn leuk; maar ik had gevraagd om geen schoenen (maar wel aan te raden met welke schoenen het combineerbaar is) daar ik al een slordige 40 paar schoenen heb, waarvan 2 paar nieuwe sneakers in de doos oa.

Afbeelding
Het eerste zwarte topje kan leuk zijn, 24.99 dus ok van prijs
De lederen broek is op het eerste zicht ook leuk, maar valt bij het model precies wat kort (ik haat 7/8 broeken). Ik vraag mij ook af hoe die valt qua ondergoed-lijnen... 69.95, dus niet goedkoop
Het rode topje, dat wit onder het kant zit er in werkelijkheid niet onder. en kost 59.95! Dit durf ik enkel in de slaapkamer dragen...
Het zwarte off shoulder truitje is wel leuk, 48.95, vind ik duur.
het roze rokje is een twijfelgeval, kan erg leuk zijn, maar 47.95 dus ook weer aan de dure kant. Ziet er kwa stof wel fijn uit.
Het groene tshirttruitje vind ik ok, 38.95 is ook weer niet goedkoop
de jeans is leuk! 79.95 is wel weer duur, maar voor een goed passende jeans wel ok.
Zijn choice vind ik spuuglelijk :+ , 55.95...
Het gele en rode jurkje en het roze rokje zag ik al eerder passeren bij een box gemaakt door hem ...

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:50

Ik volg al een poosje. Alhoewel ik zelf niet zou bestellen, vind ik het leuk om mee te kijken in jullie boxen. Maar euh .... heel soms vind ik de box echt leuk maar meestal, zoals bijvoorbeeld hierboven, frons ik me toch de wenkbrauwen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:20

Ja, ik slikte ook even bij het zien. Ik heb nu duidelijke commentaren gegeven.
Van de eerste foto hou ik wel dat blauwig jurkje met de print. En de broek
De laatste broek ook en het zwarte topje met de bloemen. Roze rokje geef ik een try, maar vermoed ik dat zal afvallen.
Ik ben benieuwd of en wat hij als vervanging er in steekt, maar ik hoop dat het geen box van 1000 euro blijft...

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:41

Sneeuwvlok23 schreef:
Okay, ik neem mijn woorden terug. Ik ben best bij met Cherylle! Dit is nu mijn aangepaste versie en heb echt het gevoel dat ze naar mijn commentaar heeft geluisterd :) Ben er echt tevreden mee, heb echt stiekem zelf ook op Zalando zelf een hele boel kleding besteld, dus dat gaat even kiezen worden wat we gaan houden, haha.

[ [url=m/BsX8rn.png]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik heel tof! :)

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:56

Voor de gene die nu de winkels willen vermijden: je box kan ook gratis opgehaald worden door zalando. Je kan dit online simpel regelen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:27

Duhelo schreef:
Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk :+
En als het niet lelijk is. Wel te duur.

[ [url=m/SJAI3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gele jurkje vind ik niet leuk, kost 71.95
rode jurkje is leuker, maar 99.95, daar koop ik er anders drie voor.
De witte blazer jas vind ik jukkie, 64 euro
t-shirt tommy: oke, leuk, maar ik had gevraagd om geen logo's te krijgen ,en 29.95 voor een witte tshirt (ik heb katten, honden en paarden, dat komt niet goed :+ )...
de broek vind ik leuk! 49.99, dus dat is nog ok.
het veelkleurig jurkje is twijfelachtig, zou ik zelf nooit nemen maar kan wel leuk zijn. 59.95 vind ik dan weer pittig? en het ziet er ook wat kort uit.
de sneakers zijn leuk; maar ik had gevraagd om geen schoenen (maar wel aan te raden met welke schoenen het combineerbaar is) daar ik al een slordige 40 paar schoenen heb, waarvan 2 paar nieuwe sneakers in de doos oa.

[ [url=m/NhbD0O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eerste zwarte topje kan leuk zijn, 24.99 dus ok van prijs
De lederen broek is op het eerste zicht ook leuk, maar valt bij het model precies wat kort (ik haat 7/8 broeken). Ik vraag mij ook af hoe die valt qua ondergoed-lijnen... 69.95, dus niet goedkoop
Het rode topje, dat wit onder het kant zit er in werkelijkheid niet onder. en kost 59.95! Dit durf ik enkel in de slaapkamer dragen...
Het zwarte off shoulder truitje is wel leuk, 48.95, vind ik duur.
het roze rokje is een twijfelgeval, kan erg leuk zijn, maar 47.95 dus ook weer aan de dure kant. Ziet er kwa stof wel fijn uit.
Het groene tshirttruitje vind ik ok, 38.95 is ook weer niet goedkoop
de jeans is leuk! 79.95 is wel weer duur, maar voor een goed passende jeans wel ok.
Zijn choice vind ik spuuglelijk :+ , 55.95...
Het gele en rode jurkje en het roze rokje zag ik al eerder passeren bij een box gemaakt door hem ...

Ik had in mn eerste box ook Ylmar.
De gele en rode jurk had ik ook gekregen, evenals dezelfde schoenen. Ook had hij de zwarte legging bij mij in de box zitten..
Hij lijkt niet veel inspiratie te hebben ofzo, beetje gek dat je 4 dezelfde items hebt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:35

Sommige stylisten lijken wel echt te kijken naar wat je opgeeft als wensen, maar anderen helemaal niet. Ik kreeg ook een box waarvan ik echt not impressed was, dan is het denk ik beter om gewoon een andere stylist te kiezen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:36

Fleurtjeuh: ja hé, ik had toevallig jouw box gezien en dit viel me ook direct op. Ik heb het hem ook vermeld trouwens, dat een kennis van me een deel dezelfde items gekregen had en me dat niet bepaald persoonlijk leek. Ik ben benieuwd of en welke reactie ik terug krijg en of er vervangende items zullen zijn. Ergens hoop ik van niet, want een box van tegen de 1000 euro moeten terugsturen vind ik wel ergens een beetje eng...
Ik denk dat sommige van die stylisten dat gewoon doen als extraatje en het eigenlijk niet echt willen doen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:43

Misschien ook een verschil tussen mannelijke stylist en de vrouwen, dat hij alleen maar weet dat die items sowieso leuk zijn, of hij die items in het algemeen leuk vindt bij een vrouw, maar dan nog zou hij niet alle vrouwen dezelfde items moeten gaan sturen. Niet zo geschikt als stylist lijkt hij me. Het zou mijn baan ook niet zijn, alhoewel ik het wel zou kunnen leren en ik vond het als kind wel leuk om style boutique te spelen op de DS, ik wil nu een 3DS want daar zitten alle vervolgspellen op (Waarom niet voor de switch? -O- ) en ik ben dus wel goed in het combineren van setjes alleen bij mezelf niet. En ik heb geen besef van wat stoer etc is. Maar dat zou op zich nog te leren vallen.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 30-04-20 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:46

Jorex, dat heb ik dus ook. Heb in verschillende kleding winkels gewerkt (wat duurdere merken én 'gewoon') en werd altijd geprezen voor de verrassend leuke combi's en passende kle(u)ren die ik voor klanten bij elkaar zocht, maar als ik voor mezelf shop is t 9vd10 keer een spijkerbroek met tshirt _O-

Ik ben nu wel enthousiast overigens, nadat het is aangepast. Ben benieuwd naar de maxidress, hoop dat die past op mijn 1.60m :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:52

Ja ik zou zelf niet geschikt zijn om in een kledingwinkel te werken, heb het wel geprobeerd maar huilen van de zenuwen bij de sollicitatie hielp niet echt mee(ik was 16 en liep emotioneel zeker 2 jaar achter op mijn leeftijdsgenoten). Ik heb echt extreme sociale angst nu weer doordat ik zo afgezonderd zit van mijn sociale leven nu (door corona, maar ook letterlijk, iedereen zit in Friesland en ik op Texel). Ik stap niet zomaar op mensen af om hun advies te geven, zo zit ik niet in elkaar. Dus op zich trekt het me ook weer wel aangezien dit op afstand is en ik niet mensen eventueel "ongewenst" advies geef. Maar dan moet ik eerst mijn eigen style die ik leuk vind ontdekken.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:04

Hier ook mijn preview gekregen. Ik ben superenthousiast! Paar dingen laten wisselen welke mijn ding niet waren, maar over het algemeen superleuke outfits!! Broeken en jassen die echt mijn ding zijn. Sommige out of the box dingen. Ze heeft heel goed geluisterd naar mijn wensen. Ik ben echt benieuwd!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:07

Charisma schreef:
Hier ook mijn preview gekregen. Ik ben superenthousiast! Paar dingen laten wisselen welke mijn ding niet waren, maar over het algemeen superleuke outfits!! Broeken en jassen die echt mijn ding zijn. Sommige out of the box dingen. Ze heeft heel goed geluisterd naar mijn wensen. Ik ben echt benieuwd!

Screenshots please!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:19

Hoe zit dat eigenlijk met die preview? Stel dat je de helft niet leuk vindt, en je geeft dat aan.
Krijg je daarna weer een preview net zo lang totdat je alles leuk vindt?
Of krijg je maar 1 preview, je geeft aan wat je niet leuk vindt en daarna is het afwachten wat er bezorgd wordt?