Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterre98 schreef:De box wordt verstuurd en ik heb stiekem de rest van de items al bekeken
Mijn god wat luistert die stylist ontzettend goed zeg!
Ipv die sandalen heeft ze Dr Martens voor me klaar gelegd, die beige broek heeft ze vervangen voor een stoere leather look broek, ze heeft er een leuk simpel shirtje bij gedaan!
Waar ik alleen niet zeker over ben is de parka. Ik denk dat als ik m combineer, hij super vet is, maar ik vraag me af of ik m echt ga dragen zegmaar.
[ [url=m/2YG1u5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rc5Ecn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRkxUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9rn4Va.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd hoe alles staat en aanvoelt
xFioon schreef:Dimphyl schreef:[ [url=m/YF6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n4zGjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willendat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd![]()
Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen![]()
Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.
Die rode rok is echt leuk! heb je daar teovallig een merk/ linkje van?
Ruby1995 schreef:Ik zit te denken, ik heb dus nergens mijn adres hoeven in te vullen en vraag mij af of het wel klopt. Kan nergens terug vinden waar ik dit kan checken. Weten jullie dit?
Ben er echt tevreden mee, heb echt stiekem zelf ook op Zalando zelf een hele boel kleding besteld, dus dat gaat even kiezen worden wat we gaan houden, haha.

)...
, 55.95...Sneeuwvlok23 schreef:Okay, ik neem mijn woorden terug. Ik ben best bij met Cherylle! Dit is nu mijn aangepaste versie en heb echt het gevoel dat ze naar mijn commentaar heeft geluisterdBen er echt tevreden mee, heb echt stiekem zelf ook op Zalando zelf een hele boel kleding besteld, dus dat gaat even kiezen worden wat we gaan houden, haha.
[ [url=m/BsX8rn.png]Afbeelding[/url] ]
Duhelo schreef:Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk
En als het niet lelijk is. Wel te duur.
[ [url=m/SJAI3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gele jurkje vind ik niet leuk, kost 71.95
rode jurkje is leuker, maar 99.95, daar koop ik er anders drie voor.
De witte blazer jas vind ik jukkie, 64 euro
t-shirt tommy: oke, leuk, maar ik had gevraagd om geen logo's te krijgen ,en 29.95 voor een witte tshirt (ik heb katten, honden en paarden, dat komt niet goed)...
de broek vind ik leuk! 49.99, dus dat is nog ok.
het veelkleurig jurkje is twijfelachtig, zou ik zelf nooit nemen maar kan wel leuk zijn. 59.95 vind ik dan weer pittig? en het ziet er ook wat kort uit.
de sneakers zijn leuk; maar ik had gevraagd om geen schoenen (maar wel aan te raden met welke schoenen het combineerbaar is) daar ik al een slordige 40 paar schoenen heb, waarvan 2 paar nieuwe sneakers in de doos oa.
[ [url=m/NhbD0O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eerste zwarte topje kan leuk zijn, 24.99 dus ok van prijs
De lederen broek is op het eerste zicht ook leuk, maar valt bij het model precies wat kort (ik haat 7/8 broeken). Ik vraag mij ook af hoe die valt qua ondergoed-lijnen... 69.95, dus niet goedkoop
Het rode topje, dat wit onder het kant zit er in werkelijkheid niet onder. en kost 59.95! Dit durf ik enkel in de slaapkamer dragen...
Het zwarte off shoulder truitje is wel leuk, 48.95, vind ik duur.
het roze rokje is een twijfelgeval, kan erg leuk zijn, maar 47.95 dus ook weer aan de dure kant. Ziet er kwa stof wel fijn uit.
Het groene tshirttruitje vind ik ok, 38.95 is ook weer niet goedkoop
de jeans is leuk! 79.95 is wel weer duur, maar voor een goed passende jeans wel ok.
Zijn choice vind ik spuuglelijk, 55.95...
Het gele en rode jurkje en het roze rokje zag ik al eerder passeren bij een box gemaakt door hem ...
) en ik ben dus wel goed in het combineren van setjes alleen bij mezelf niet. En ik heb geen besef van wat stoer etc is. Maar dat zou op zich nog te leren vallen.
Charisma schreef:Hier ook mijn preview gekregen. Ik ben superenthousiast! Paar dingen laten wisselen welke mijn ding niet waren, maar over het algemeen superleuke outfits!! Broeken en jassen die echt mijn ding zijn. Sommige out of the box dingen. Ze heeft heel goed geluisterd naar mijn wensen. Ik ben echt benieuwd!