moonfish13 schreef:Ik neem de tip voor de infraroodcabine en het floaten mee!
Sauna aanschaffen word m niet maar infrarood vind ik geen raar idee en floaten ook niet.
Breda is ver weg maar wie weet is er in de buurt wat.
En infrarood ga ik op marktplaats uitzoeken wat dat kost, wat de bestaande opties zijn.
Misschien moet ik mijn pony’s recuptex deken maar snel laten wassen.![]()
Dan kan ik die opleggen dagelijks, ik ga dat dus gewoon echt doen ook.
Ik heb hem nieuw omgeslagen, en ik vond het heerlijk.
Pony heeft hem voorlopig niet nodig, dus dan ga ik sowieso dat proberen!
Ik heb er twee dus ik kan erop liggen en eronder!
Dat ga ik gewoon doen je weet nooit, mijn ponytjes zijn beide sukkels en vinden het een heerlijke deken.
Een heeft zwaar artrose in zijn heupen en hij heeft hem 24/7 gedragen, hij knapte er dus zó vreselijk van op.
Pb mij ook gerust met tips hoor verder, ik wil heel erg graag zo min mogelijk pijnstillers!
Ik vind het echt heel erg lief hoe jullie meedenken!
Vooral omdat jullie respecteren dat ik zeg dat trainen op land gewoon zo moeilijk gaat nu.
Veel mensen hebben hun mening dan klaar en denken dat een fysiotherapeut het me wel leren kan ofzo.
Terwijl ik juist te boek sta als zeer zelfstandig en creatief, en een revalidatiearts die gewoon echt trots op me was op hoe mijn conditie was.
Zij zei je kunt dat niet alleen eerste keer per telefoon, en bij onderzoek was ze heel erg onder de indruk.
Ik weet wat ik doe, en ik overleg geregeld, maar ik doe het dus goed.
En het is heel fijn dat iedereen gewoon aanneemt dat het zwembad mijn meest noodzakelijke medicijn is.
Dat ik al echt veel geprobeerd heb maar zonder succes in dit stadium.
Dus meedenken met dingen die nog wel open zijn, en tips als infrarood, worden zó enorm gewaardeerd.
Infrarood is heeeeerlijk, je hebt ze in 1 persoonscabines en meestal zijn die 2e hands rond de 500 euro. Ik ben tijdens een motorweekend een keer zo verkrampt geweest en dan ga je echt al je pijnlijke gewrichten nog beter voelen, 2x een half uurtje in de infrarood gezeten, dat hielp echt heel goed. Van gewone sauna krijg ik het heel benauwd en wat nog veel erger is die koude douche erna daar klapte ik van dubbel van de pijn.