Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Geel creme zijn pistoiletten... Echt bah
Soort van yellow snow toilet ofzo...
Lekker bezig LM!
Mijn keuken zit
Moet nu echt zooo veel doen
Waaronder bedenken wat ik ga koken
Janine1990 schreef:Huh benzine zo laag???
Komt dat ff goed uit, mijn tank is bijna leeg. Wil ff door tot het lichtje, want nieuwe auto dus geen idee hoeveel km op een tank.
Citaat:[ [url=m/JjfZip.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur klopt van geen kant, later op de middag ff een nieuwe als de zon op de zijkant van het huis schijnt
VivianHesen schreef:Ik ben dus gisteravond begonnen met een quiz in elkaar te zetten. En nu leek het me ook wel leuk om een fotoronde te doen waarbij de foto's zijn omgezet naar het negatief.
Ik heb alleen geen idee of dit nog herkenbaar is voor de liefhebbers![]()
[ [url=m/EaoMlN.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:VivianHesen schreef:Ik ben dus gisteravond begonnen met een quiz in elkaar te zetten. En nu leek het me ook wel leuk om een fotoronde te doen waarbij de foto's zijn omgezet naar het negatief.
De ballen springen wel meteen in het oog
Dallista schreef:Er is weer een grote kwak kikkerdril bijgekomen!
Heb vandaag tien kikkers tegelijk geteld. Plus twee die opgegeten zijn door een reiger... Zal wel een goede winter zijn geweest! Heb nog nooit zoveel beesies gezien.
En de vijver is nou niet bepaald groot. Gaat nog gezellig worden.
_San87_ schreef:VivianHesen schreef:Ik ben dus gisteravond begonnen met een quiz in elkaar te zetten. En nu leek het me ook wel leuk om een fotoronde te doen waarbij de foto's zijn omgezet naar het negatief.
De ballen springen wel meteen in het oog
silverdapple schreef:
@San ik ga o.a. mini-ontbijtquiches, scones, chocoladebroodjes en pizza crackers maken, maar ben wel met meer mensen waarschijnlijk.
Janine1990 schreef:Huh benzine zo laag???
Komt dat ff goed uit, mijn tank is bijna leeg. Wil ff door tot het lichtje, want nieuwe auto dus geen idee hoeveel km op een tank.
[ [url=m/JjfZip.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur klopt van geen kant, later op de middag ff een nieuwe als de zon op de zijkant van het huis schijnt
_San87_ schreef:silverdapple schreef:
@San ik ga o.a. mini-ontbijtquiches, scones, chocoladebroodjes en pizza crackers maken, maar ben wel met meer mensen waarschijnlijk.
Dat ziet er goed uit. Maar is me teveel moeite
.
silverdapple schreef:_San87_ schreef:
Dat ziet er goed uit. Maar is me teveel moeite
.
Kan ik me voorstellen, ik ben gek op kokkerellen.![]()
Ja Jis, mooie foto's.