Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBambi schreef:SusanH schreef:
Hartstikke bedankt!
Edit: topic loopt zo hard, de eerstvolgende post (vorige pagina) die ik las was die met deze link erin
Suzanne F. schreef:Eigenlijk kan de OS gewoon niet doorgaan. Je hebt nu al een enorme ongelijkheid in trainen qua voorbereiding. In Nederland ligt alles stil, Frankrijk ook en in vele andere landen ook. Topsporters kan je niet zomaar een aantal weken niet laten trainen, dat is funest. Laat staan als het maanden gaat duren.
Bloodymary schreef:Als belastingadviseur/accountant maak ik me toch echt wel ernstig zorgen om de economie. WTV aanvragen voor werkgevers. En dat zijn geen grote bedrijven, maar gewoon eenmanszaakjes met 1 of 2 man personeel. Die niet meer betaald kunnen worden. En als de sluiting langer duurt of er komen meer sluitingen bij, dan betekent dat veel faillissementen en mensen op straat. Ook veel ondernemers bij wie de opdrachten aan de lopende band gecancelled worden.
Sizzle schreef:Waarom horen we nog geen vreselijke verhalen van Ijsland? Hebben die meer IC per hoofd of is de populatie jonger?
MissBambi, Nee, dit is de top 10, maar dat laat zich uitrekenen als je weet hoeveel infecties er zijn volgens WHO.
Kaja schreef:dakplaat schreef:Kaja dat soort emo-betogen met 'jullie jullie jullie' draagt ook weinig bij aan enige verbondenheid. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hoor.
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Het enige wat ik graag zou zien, is dat sommige het bekijken vanuit een ander perspectief.
Niets emo aan, want het irriteert me mateloos!
Suzanne F. schreef:Eigenlijk kan de OS gewoon niet doorgaan. Je hebt nu al een enorme ongelijkheid in trainen qua voorbereiding. In Nederland ligt alles stil, Frankrijk ook en in vele andere landen ook. Topsporters kan je niet zomaar een aantal weken niet laten trainen, dat is funest. Laat staan als het maanden gaat duren.
secricible schreef:Sizzle schreef:Waarom horen we nog geen vreselijke verhalen van Ijsland? Hebben die meer IC per hoofd of is de populatie jonger?
MissBambi, Nee, dit is de top 10, maar dat laat zich uitrekenen als je weet hoeveel infecties er zijn volgens WHO.
dat zat ik me ook net af te vragen inderdaad... Waarom is het zo stil in Ijsland?
Sizzle schreef:Top 10 countries in terms of infection rate relative to population size as of 6 pm on March 15 (McKindsey)
1. Iceland (1 in 2,000)
2. Italy (1 in 2,400)
3. Switzerland (1 in 3,900)
4. Norway (1 in 4,400)
5. Spain (1 in 6,000)
6. Iran (1 in 6,000)
7. South Korea (1 in 60,00)
8. Denmark (1 in 6,500)
9. Qatar (1 in 7,100)
10. Estonia (1 in 7,700)
For reference: US (1 in 100,000), UK (1 in 50,000) France and Germany (1 in 14,500).