Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nuvel schreef:Ja en nee, ze hopen dat omdat een groot deel tumor eruit is dat het afneemt/weggaat. Garanties zijn er niet zeker de eerste maand. Ze hebben natuurlijk iets aangrijpends gedaan en de electriciteit in zijn hersens moet weer opnieuw een weg vinden om te werken. Vanmorgen was zijn gezicht rechts veel meer gezwollen en zijn rechter oog stond heel strak. Toen had ik al een gevoel dat we op het randje balanceerde voor een explosie. Gelukkig bleef het bij een redelijk kleine aanval.
Nee hij zal niet genezen. De tumor zit te veel tussen zijn goede hersencellen. Die kunnen ze niet wegnemen. Kan er niet veel zinnigs over zeggen behalve dat we geen dag voorbij gaat waar ik hoop op te staan en dat alles weer is zoals vroeger.
Nu gaat ons leven 'verder' maar die donkere wolk zit aan je vast geknoopt met een touwtje. Hangt op een km achter ons aan overal waar je gaat. Wanneer steekt die wolk weer even de kop op en wanneer haalt Hij je in en is er geen wegrennen/vechten meer aan.
Brrr niet leuk. Natuurlijk denk je daar niet elke dag heel de dag aan maar de zorgeloosheid is verdwenen want even in rust/relax stand en er gebeurd weer iets.
nuvel schreef:Wij hebben er weer een paar goeie dagen op zitten. Vandaag te horen gekregen dat Ruben zijn ouders in ons Dorp een huisje hebben weten te bemachtigen. Vanmorgen is Hun bod geaccepteerd 10 minuutjes van bij ons. Ik denk dat dit Ruben heel veel rust en blijdschap brengt. Hij was daar heel erg mee bezig.
Ik weet het Al een paar dagen maar Nog niet gepost of verteld aan iemand omdat ik er liever niet aan wou denken. Morgen Om 15u krijgen we de pathologische uitslag van de tumor. Zenuwslopend omdat ze hem de beste tumor al een beetje 'beloofd' hebbenToch zijn het geen helderziende dus ik geloof het pas als het zeker is. Steken jullie ook een kaarsje aan of draaien een duimpje mee?