Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 12:52

naomiiiii schreef:
Zertab schreef:
Naïef wel. Als het mijn huis was, had ik het toch allemaal anders geregeld.

Pfff. Waarom moet jij altijd zulke negatieve tonen zetten in alle topics? Volgens mij heb je ook al stuk of 3x gezegd dat je hier weg ging maar doe dat dan ook als je alleen maar commentaar hebt en niets geloofd.

Ja sorry hoor, maar dit is gewoonweg dom van ts.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 12:55

Dat weet ze nu wel. Het heeft geen zin om dat in iedere post nog eens te benadrukken.

Hoe is het, TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:05

Dit is niet dom, dit is de wet. Die werkt nu in haar nadeel, maar beeld jou maar eens in dat jou partner iemand anders ontmoet en jou van de 1 op de andere dag buiten zet. Dan zou je juist blij zijn met die wet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-20 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:09

"Wow, TS zit in een moeilijke situatie. Laat ik haar nog even wat verder de grond in stampen."

Ik snap die logica nooit zo, maar dat kan aan mij liggen.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:46

Zertab schreef:

Dat jij de ster bent die het anders aan zou pakken, en eigenlijk het hele verhaal niet geloofd, weten we nou wel.

Zoals meerdere zeggen had je al eens gezegd dat je dit topic zou verlaten. Doe dat dan ook gewoon.

Lekker ergens anders bitchy zijn.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:53

Zertab schreef:

Ik kan me jou nog herinneren in een Afvaltopic.. Vond je niet zo leuk hé, toen iedereen je aansprak op hoe dom je was dat je zo weinig kcal at en dat dit niet bij 1 keer bleef? En nu blijf je de TS maar vertellen hoe dom ze is, dat ze het niet beter heeft geregeld. :)*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:54

MarJon schreef:
Zertab schreef:

Ik kan me jou nog herinneren in een Afvaltopic.. Vond je niet zo leuk hé, toen iedereen je aansprak op hoe dom je was dat je zo weinig kcal at? Waarom blijf je het dan toch doen bij TS?

Omdat te weinig kc eten toch net iets minder erg is dan de situatie waarin ts zich zogenaamd bevind :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 13:59

MarJon schreef:
Zertab schreef:

Ik kan me jou nog herinneren in een Afvaltopic.. Vond je niet zo leuk hé, toen iedereen je aansprak op hoe dom je was dat je zo weinig kcal at en dat dit niet bij 1 keer bleef? En nu blijf je de TS maar vertellen hoe dom ze is, dat ze het niet beter heeft geregeld. :)*

Geldt ook voor liefdesverdriet topic en meerdere topics die ik volg. Altijd moet er een negatieve toon gezet worden, om vervolgens 4x aan te kondigen dat ze weg gaat maar dan toch iedere keer weer reageren. Begint heel erg op te vallen maar vooral irritant te worden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:01

Zertab schreef:
Omdat te weinig kc eten toch net iets minder erg is dan de situatie waarin ts zich zogenaamd bevind :)

Zogenaamd? Hoe kom je daar bij?
Beetje jammer dat je er zo op blijft hameren dat dit topic nep is. Erg kinderachtig.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:05

Zertab ga nou gewoon weg!
Ik heb je getemd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:07

Prima. Heb het topic maar weer getemd.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:09

Er is niets mis met dit topic, wel met jouw manier van reageren.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:13

Zertab schreef:

Je mist m’n punt een beetje. Het gaat erom dat jij erop blijft hameren dat TS zo dom is, terwijl je dat in het afvaltopic ook niet leuk vond dat zij jou daar op bleven wijzen. Trouwens, jij kon op dat moment het nog aanpassen. TS kan de situatie niet meer aanpassen.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:43

Zerena schreef:
Zertab ga nou gewoon weg!
Ik heb je getemd.

Ik heb ook getemd en dan wel om Zertab haar opmerkingen

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:55

Moderatoropmerking:
De sfeer wordt niet fijner van hier melden dat je hebt getemd of persoonlijke opmerkingen naar elkaar, gewoon temmen is voldoende zodat wij het verder kunnen oppakken. Graag nu weer ontopic. :) Waar nodig zullen wij verder ingrijpen.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-20 17:03

naomiiiii schreef:
Zertab schreef:
Naïef wel. Als het mijn huis was, had ik het toch allemaal anders geregeld.

Pfff. Waarom moet jij altijd zulke negatieve tonen zetten in alle topics? Volgens mij heb je ook al stuk of 3x gezegd dat je hier weg ging maar doe dat dan ook als je alleen maar commentaar hebt en niets geloofd.

Goed bezig ts. Doe rustig aan. Je hebt hem de tijd gegeven dus die gaat hij ook nemen uit gemak. Kun je zo lang bij je vriendin blijven? En gaat dat verder goed daar? Geen irritaties oid?

Ja ik mag zo lang bij haar blijven. Hij stuurt me nog wel dagelijks en spreekt berichten in op mijn voicemail maar ik probeer het te negeren. Zodra de 2 maand om zijn moet hij normaal mijn huis uit zijn.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-20 17:04

Cayenne schreef:
Dat weet ze nu wel. Het heeft geen zin om dat in iedere post nog eens te benadrukken.

Hoe is het, TS?

Het gaat wel, ik zal natuurlijk wel tijd nodig hebben om alles te verwerken. Maar beetje bij beetje kom ik er wel.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 17:12

Melleke24 schreef:
Ja ik mag zo lang bij haar blijven. Hij stuurt me nog wel dagelijks en spreekt berichten in op mijn voicemail maar ik probeer het te negeren. Zodra de 2 maand om zijn moet hij normaal mijn huis uit zijn.

Sterkte met situatie.
Ik neem aan dat je hem aanzegging via officiële weg hebt gedaan, zodat jij juridisch juist staat.
Mocht je dit nog niet hebben gedaan, neem dan contact met een advocaat op om na te gaan wat de juiste weg is om hem hiervan te verwittigen.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-20 19:47

tienus63 schreef:
Melleke24 schreef:

Sterkte met situatie.
Ik neem aan dat je hem aanzegging via officiële weg hebt gedaan, zodat jij juridisch juist staat.
Mocht je dit nog niet hebben gedaan, neem dan contact met een advocaat op om na te gaan wat de juiste weg is om hem hiervan te verwittigen.

Ja alles is officiël geregeld via de advocaat

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:13

Hoe gaat het nu met je TS? :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:23

Ts hoe gaat het?
Geen ‘last’ gehad van Valentijnsdag?

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 18:49

luuntje schreef:
Ts hoe gaat het?
Geen ‘last’ gehad van Valentijnsdag?

Het was best lastig want je ziet dan overal foto’s van verliefde koppeltjes. En hij had bij mijn ouders een roos gelegd met een kaartje aan voor mij. Hij heeft niet aangebeld en is ook niet boos geweest dus daar ben ik wel blij om. Mijn neef gaat elke dag langs mijn huis om te kijken of dat alles nog heel is en hij heeft gisteren hem gezien en hij zei dat hij me terug wou en hulp ging zoeken. Of hij echt hulp gaat zoeken weet ik niet. Het ziet er naar uit dat hij nu wel van de alcohol blijft. Alleen ga ik wel niet naar hem toe en ik denk niet dat ik nog een relatie met hem kan beginnen uit angst.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 18:49

pinto_1 schreef:
Hoe gaat het nu met je TS? :(:)

Het gaat wel, ik hoop dat dit alles me een beetje sterker zal maken.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:28

Misschien moet je hem eens duidelijk maken dat het echt over en uit is want zo te horen heeft hij nog hoop en dan gaat hij zeker de woning niet uit. Aangezien hij zich blijkbaar heel netjes gedraagt ondanks zijn anger issues kun je dat nogmaals zeggen .

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 20:52

bigone schreef:
Misschien moet je hem eens duidelijk maken dat het echt over en uit is want zo te horen heeft hij nog hoop en dan gaat hij zeker de woning niet uit. Aangezien hij zich blijkbaar heel netjes gedraagt ondanks zijn anger issues kun je dat nogmaals zeggen .

Ik zou niet weten hoe ik het nog duidelijker moet maken.