WannabeAnky schreef:_San87_ schreef:Onderzoek naar een pakket duurt 21 dagen.
Pffff echt?!Zalando is voor mij afgelopen maandag (als het goed is...) een onderzoek gestart bij DHL vanwege mijn gestolen tas, en die zeiden dat het normaal 2 dagen duurt voor ze wat horen. Mogelijk door de drukte wat langer, maar ik hoop toch niet 21 dagen zeg
Ja, bij PostNL
.Ik hoop dat t bij jou sneller gaat.
.
Zalando is voor mij afgelopen maandag (als het goed is...) een onderzoek gestart bij DHL vanwege mijn gestolen tas, en die zeiden dat het normaal 2 dagen duurt voor ze wat horen. Mogelijk door de drukte wat langer, maar ik hoop toch niet 21 dagen zeg
vanmorgen nog het pak wordt morgen bezorgd (gistermiddag besteld bij zooplus dus vanwacht het zeker niet vandaag) oh gelukkig morgen. ik moet naar gemeentehuis om wat op te halen. Sta bijna met de jas aan, ik zie een mail binnenkomen. Oh uw pak komt toch vandaag. Ergens tussen over een half uur en twee uur.
Die belt altijd netjes aan en ze weet dat ze kleine pakjes altijd achterom kan/mag brengen en aan de voordeur afzetten. Onze voordeur zit niet op een standaard plek namelijk
Als ze de tijd heeft en we doen niet meteen open (niet thuis bijvoorbeeld) dan rijdt ze soms op een ander moment nog een keer langs. Zijn we er dan nog niet, dan probeert ze eerst bij de buren en dan pas naar het afleverpunt. En altijd netjes een briefje in de bus.