Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jet schreef:Kan je het hier niet zien: https://www.wozwaardeloket.nl/# ?
c_alsemgeest schreef:Independence schreef:Ik vraag me af of de veiligheid van bijvoorbeeld de sprenger bow balance en ander flexibele veiligheidsbeugels is getest. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het flexibele gedeelte nog flexibel is op het moment dat je daar met je volle gewicht aan hangt
Ik kan uit ervaring spreken dat die bowbalance sprengers zeer veel kunnen hebben... ook na 10 haar en ook als al het gewicht op 1 kant hangt nadat je andere kant afgebroken is in een boksalvo op het strand
ProudHorse schreef:Hoe erg is het als je je huisnummer vergeet op te geven bij een bestelling?
Ik heb wat besteld maar zag helaas te laat dat op de een of andere manier mijn huisnummer ontbrak bij mijn adres. De rest van de gegevens (mijn naam, straat en postcode) kloppen wel, en ik heb een naamplaatje bij de deur. Komt dat goed?Het is (helaas) al verzonden, dus ik kan geen wijzingen meer doorgeven.
ProudHorse schreef:Hoe erg is het als je je huisnummer vergeet op te geven bij een bestelling?
Ik heb wat besteld maar zag helaas te laat dat op de een of andere manier mijn huisnummer ontbrak bij mijn adres. De rest van de gegevens (mijn naam, straat en postcode) kloppen wel, en ik heb een naamplaatje bij de deur. Komt dat goed?Het is (helaas) al verzonden, dus ik kan geen wijzingen meer doorgeven.
ProudHorse schreef:Ik woon in de stad dus ik heb vooral veel verschillende bezorgers (en ik bestel niet zo vaak). Het betreft een pakket uit de UK dus dat zal wel extra retour-verzendkosten worden dan
Bedankt voor je antwoord!
Independence schreef:Maar het idee van veiligheidsbeugels is dat je er niet aan kunt blijven hangen als je er naast ligt. Op het moment dat al je gewicht op die beugel hangt, dan gaat dat flexibele deel niet meer buigen, lijkt mij. Ik vraag me echt af of ze wel zo veilig zijn.
IsaCalixa schreef:Ik vraag mij al langer iets af.
Waarom is het altijd zo warm in het ziekenhuis?
Ik snap dat niet helemaal. Vooral op de verpleegafdeling is het best benauwd. Worden er op die manier niet juist sneller bacteriën verspreid? En in een warme ruimte kunnen mensen toch ook minder goed slapen?
Ik begrijp dat het niet heel koud/tochtig moet zijn, maar volgens mij is het er zeker tussen 22 en 25 graden zoiets.
IsaCalixa schreef:Ik vraag mij al langer iets af.
Waarom is het altijd zo warm in het ziekenhuis?
Ik snap dat niet helemaal. Vooral op de verpleegafdeling is het best benauwd. Worden er op die manier niet juist sneller bacteriën verspreid? En in een warme ruimte kunnen mensen toch ook minder goed slapen?
Ik begrijp dat het niet heel koud/tochtig moet zijn, maar volgens mij is het er zeker tussen 22 en 25 graden zoiets.
Jolien87 schreef:Wat is een leuke plaats om eens een weekend in een hotel te zitten?
Jolien87 schreef:Het is om er zelf even op uit te gaan, even uit huis weg en in mijn eentje genieten. Dus het lijkt me dan ook wel fijn om in de omgeving iets te doen.
Ik houd van mooie natuur maar een leuke stad waar veel moois te zien is, spreekt me ook aan.
En iets wellness achtigs met eventueel een zwembad lijkt me ook wel lekker.
Janine1990 schreef:Hoelang vinden jullie het normaal om nog contact op te nemen met de vorige bewoners van je huis over allerhande zaken? (koopwoningen)