[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:00

Ik vind dat best een heftig stuk ook, dat vrouwen werden gedwongen om het kind af te staan.
Maar ik heb zeer veel moeite met geloven dat een kind is gestolen.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:08

Jup, dit is inderdaad echt waar. Ik heb laatst een interview van een Nederlandse vrouw gelezen die inderdaad op deze wijze als baby van haar moeder is afgenomen. Ontzettend triest.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:17

Kijk geregeld disappeared , gebeurd nog best vaak .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-19 23:42

verootjoo schreef:
Maar dat is het onder druk zetten om je kind af te staan.
De moeder van die link hierboven beweerde dat haar kind gestolen is zonder haar toestemming.

Het is wel waar idd dat het 30 jaar geleden allemaal wel anders was. Ik geloof ook echt dat je daar zulke problemen van krijgt, als je geen afscheid hebt kunnen nemen, je kind niet dood hebt gezien, dat je kind in je hoofd nog leeft terwijl dat in werkelijkheid misschien niet zo is.
Hoop dat er wel duidelijkheid voor haar komt wat er nou precies echt is gebeurd.

Als er een reden is dat er uitgegaan van adopties tot 1984, vind ik het elkaar wel opvolgen....

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:17

Giolli schreef:
Ik vind het hele gebeuren rondom het 2 jarige jongetje in de put in Spanje ook behoorlijk luguber anders.

Luguber wel, maar 110 meter.. dat staat bij mij eigenlijk gelijk aan dood. En zeker 2 jaar.. Ik snapte na 1 dag al niet waarom mensen dachten dat hij het overleeft had... want dat kan gewoon echt niet in mijn optiek... een jongen die zelfmoord had gepleegd van 120 meter was amper nog wat van over. maar duidelijkheid is in dit geval wel echt fijn maar hij zit er al inmiddels ‘n week toch. Maar misschien denk ik nu te negatief, sorry hiervoor!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:21

sureido schreef:
Giolli schreef:
Ik vind het hele gebeuren rondom het 2 jarige jongetje in de put in Spanje ook behoorlijk luguber anders.

Luguber wel, maar 110 meter.. dat staat bij mij eigenlijk gelijk aan dood. En zeker 2 jaar.. Ik snapte na 1 dag al niet waarom mensen dachten dat hij het overleeft had... want dat kan gewoon echt niet in mijn optiek... een jongen die zelfmoord had gepleegd van 120 meter was amper nog wat van over. maar duidelijkheid is in dit geval wel echt fijn maar hij zit er al inmiddels ‘n week toch. Maar misschien denk ik nu te negatief, sorry hiervoor!

Het is een erg smalle doorgang, het is dus geen vrije val van 110m.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:21

Dan nog.. die klappen onderweg zullen ook niet helpen :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:34

sureido schreef:

Een doorsnee van 25 cm, hier en daar zullen er wat happen uit zijn, ik weet niet precies hoe er geboord wordt natuurlijk.

Maar je moet eerder denken aan voorzichtig stukje schuiven doordat het jongetje probeert te klimmen.
Dus je moet ook niet aan klappen denken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:40

Janine1990 schreef:
sureido schreef:

Een doorsnee van 25 cm, hier en daar zullen er wat happen uit zijn, ik weet niet precies hoe er geboord wordt natuurlijk.

Maar je moet eerder denken aan voorzichtig stukje schuiven doordat het jongetje probeert te klimmen.
Dus je moet ook niet aan klappen denken.

Precies, daarvoor is het gat te klein.

Maar ja, de kans dat hij nog leeft neemt met de dag af natuurlijk. Ik vind het alleen zo bijzonder dat iemand niet begrijpt waarom hij het wel zou kunnen overleven als experts hem in beginne wel een goede kans gaven.

Hij zit ook niet op 110 meter.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:27

73.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 04:17

De experts gaven het een kans omdat de ouders hem hadden horen huilen even er na, de experts zeiden zelf dat ze anders niet zoveel moeite zouden doen die eerste dagen. Ergens gelezen bij het nieuws. Dus daarom heb ik mijn twijfels. I rest my case :) Maar goed iedereen hoopt natuurlijk op een goede afloop en ik daar bij.

Edit; ik zie nu ook een apart topic erover dus laten we niet afdwalen.

Edit 2:

De camera’s kwamen tot 70 meter en daar is ie niet gezien dus hij is wel degelijk een eind naar beneden gegaan, hoe weet niemand maar das toch niet te doen voor zo’n lichaampje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:49

Als die wand zo onregelmatig is als lijkt op foto's van dat gat, dan is de kans groot dat ie fiks onder de wonden en krassen zit. Dat trekt je hele huid toch aan flarden?
Ook hier duimen voor een mirakel maar eveneens het besef dat de overlevingskansen nihil zijn...

Luguber. Eens denken. Die foto's waarop plots mensen te zien zijn die er in realiteit niet waren.
Het idee dat er in guantanamo gemarteld werd onder het mom van "staatsveiligheid" zoals waterboarden.

En ook het idee hoe men in godsnaam op al die marteltechnieken komt. Hoe bedenk je het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:59

Volgens mij zijn al die martelaars psygisch echt al een dikke grens over. Vaak hoor je ook dat ze er plezier in beginnen te krijgen. Idem met die serie moordenaars. Voor hun zijn mensen objecten geworden. Zoals jij een appel schilt ontleden ze bv een mens.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:11

hebben jullie ook wel eens die tree man gezien? hij zit zo onder dat hij net een boom is zeg maar.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:09

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:12

DeMolenhoek schreef:
Volgens mij zijn al die martelaars psygisch echt al een dikke grens over. Vaak hoor je ook dat ze er plezier in beginnen te krijgen. Idem met die serie moordenaars. Voor hun zijn mensen objecten geworden. Zoals jij een appel schilt ontleden ze bv een mens.

Ik vraag me altijd af of de mensen die horror films maken ook wel sporen. Hunan centipede en SAW bvb. Moet je toch ook compleet geschift voor zijn wil je dat alleen al bedenken.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:19

paardenmiep schreef:
Ik vond het verhaal van H.H. Holmes ook wel behoorlijk luguber, de beste man heeft een hotel laten bouwen met geheime kamers waar hij mensen kon martelen en vermoorden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes

Jeetje zeg, 200 moorden (misschien) op je naam hebben staan. Fijn dat hij dan zelf ook wel naar aan zijn einde is gekomen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:28

Gini schreef:
paardenmiep schreef:
Ik vond het verhaal van H.H. Holmes ook wel behoorlijk luguber, de beste man heeft een hotel laten bouwen met geheime kamers waar hij mensen kon martelen en vermoorden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes

Jeetje zeg, 200 moorden (misschien) op je naam hebben staan. Fijn dat hij dan zelf ook wel naar aan zijn einde is gekomen.

AHS: Hotel gaat deels over hem.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:35

Ja, het lijkt ook echt het script van een horrorfilm. Dat niemand dat ooit verdacht vond: de aannemers die "gekke" dingen moesten bouwen? De gasten die zo een gek hotel binnen stappen, dan moeten al je haren toch meteen recht overeind gaan staan?
Maar dat is waarschijnlijk achteraf gepraat, niemand verwacht vermoord te worden.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 13:08

Wauw, van sommigen gezichten is haast niets meer over.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 13:18

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 13:40

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 13:46

Janine1990 schreef:
Suzanne F. schreef:
Kennen jullie Poveglia eiland? Stuk TV heeft daar een aflevering over gemaakt. Het verhaal daarachter is ook echt om kippenvel van te krijgen. Hele nare en rare dingen zijn daar gebeurd.

http://www.flabber.nl/artikel/disneylan ... ld-32-pics

https://m.youtube.com/watch?v=zzMPkxdShDQ

Was dit eiland niet vorige week nog op tv in het nieuws?

Geen idee, heb ik niet meegekregen. Ik ken het omdat ik de serie Horrornacht van Stuk TV heb gevolgd. Erg leuk trouwens, ze gaan naar een eng Roemeens bos, naar haunted kastelen, naar Oradour sur glanes en naar Tjernobyl. Heel interessant!