Zeg waar zit dat winkeltje? Wat leuk dat je precies dat pakje daar vond! Hij is ook echt leuk.
Appeltje00
Geplaatst: 13-12-18 12:20
Dani schreef:
Zeg waar zit dat winkeltje? Wat leuk dat je precies dat pakje daar vond! Hij is ook echt leuk.
Ik pb je even
tita
Geplaatst: 13-12-18 12:51
Jeetje wat heb ik geboft
Met beide zwangerschappen niet gekotst Bij Sam voelde ik de eerste weken raar duizelig en soms draaierig Gewerkt tot 38 weken
Zou er zo weer vol vertrouwen tegenaan gaan Trouwens volgens FB raak ik zwanger in 2019
En wat FB zegt is waar ......toch??
dromertje2
Geplaatst: 13-12-18 12:57
Appeltje00 schreef:
Kom ik net bij een tweedehands winkeltje hangt hij daar voor €6,00. Heb hem meegenomen.
Dat is geluk hebben!
kristelhans
Geplaatst: 13-12-18 13:50
Hahah tita!
Fijn Li!
Ik vind het rokje een beetje te lang.. maar ik ben dan ook geen rokjesmens/moeder.
Impulsaankoop: anti slipsokken bij zeeman.
rossi
Geplaatst: 13-12-18 14:05
Ik vind die suspender rokjes ook heel leuk. Maar hier blijven die hengels dus nooit zitten. Dus vandaar draagt ze het ook heel weinig. Eigenlijk zonde. Vind het wel een heel leuk rokje lautje.
Lieveli gelukkig lijken medicijnen aan te slaan.
Ik had op zwangerschapsuiker na ook prima zwangerschap.
Zwart witte pakje is ook
Kristel antislipsokken zijn ook leuke impulsaankoop toch
rossi
Geplaatst: 13-12-18 14:10
Ik was gewoon alle goede kleding op 3 graden met color doekje erbij. Heb wit en bont alles door elkaar. Nog nooit mis gegaan. Maar heb een hekel aan wassen en ben daar dus ook heel makkelijk in
Ze hebben fijne kerstsokken bij zeeman. Lekker dikke kniekousen
Hier geen bretels aan de rokjes maar wel veel rokjes. Zo snoezig
pmarena
Geplaatst: 13-12-18 14:37
Hier geen liefhebber van zwart, wit en al helemaal niet van streepjes, maar vind het bij andere kindjes soms best leuk staan Alleen vind het rokje wel erg laag hangen, maar je mag me er best van beschuldigen dat ik er geen kijk op heb want ik heb geen meid en zelf ook nooit jurkjes of jurkjes, en ben ook weinig gevoelig voor wat in de mode is, dus tja
Ik vind die vlechten wel altijd supermooi en chique staan
Nou, sokken als impulsaankoop....dat voelt toch een beetje onbevredigend hoor, of ligt dat nou aan mij
Hopelijk slaat het echt aan zodanig dat je over een dag of wat meer opluchting voelt Lieveli
Dani
Geplaatst: 13-12-18 14:55
Ik vind 'm leuk staan Lautje, maar ik hou juist wel van zwart/wit gestreept.
Nou ik heb mijn winkelmandje teruggebracht tot 140 euro, toch best netjes. Alles wat we in 68 nog nodig hadden (of nou ja, "nodig hadden" omdat ik meer setjes wil ) en alvast wat in 74 omdat ik 't zo leuk vond. En allemaal met flinke korting.
lekker geshopt Dani! voor jongens is er toch ook een hoop leuk spul te krijgen vind ik!
Appeltje00
Geplaatst: 13-12-18 15:03
M’n vorige post is ineens weg? Ging over hoe je zwart wit het beste kan wassen.
Rossi: heb de doekjes gehaald. Dani: leuke dingen! Waar is die trui met de husky van?
Hier mijn aankopen: - 1+ in the family overslag shirtje - Ralph Lauren overslag shirtje - Mini Rodini pinguïns (veel te groot, maar kon het voor €6,00 niet laten). - Tommy Hilfiger blouse (idem) - Ralph Lauren pantalon - House of Jamie pakje - shirtje van H&M - Mingo zwart broekje
nou inderdaad caro! ik zat ook al met verbazing te kijken. doe mij ook zo'n winkel!
IndianVegas
Geplaatst: 13-12-18 15:20
Super leuke kleren komen er weer voorbij!
Lautje vind het rokje erg leuk! Zou het vaker aantrekken.
Appeltje komt die pinguïn trui uit het 2e hands winkeltje?? Ben gek op pinguïns wil 'm ook haha.
pmarena
Geplaatst: 13-12-18 16:33
Zitten leuke dingen tussen Dani
Jeetje wat een mazzel appel dat je dat tweedehands vindt! Blijkbaar levert daar iemand echt merkkleertjes in...dat moet je maar net treffen
Hier net pakje van Zara binnengekregen, ik ging door de charme van dit truitje overstag, vond hem toch wel heel leuk zo op de foto, kleur en vooral ook dat eigenwijze zakje
Maar nu is hij binnen en hij is hartstikke breed en kort, blegh.
Hier net mijn Tartine et Chocolat bestelling binnen. Valt echt weer zooo klein. Rode trui en rok moet ze echt nu veel dragen. Rode trui zal precies pas zijn. Nu is het ook voor deze kerst. Maar wel jammer. Wel heeeele mooie kwaliteit zachte wol/kasjmier. Net als mutsje. Ook zo mooi en zacht.
Juul was net wakker vandaar die heldere blik
Britt
Geplaatst: 13-12-18 17:22
Dat probleem heb ik ook vaak met Zara, zo jammer
Goed geshopt weer, dames! Die pinguïns zijn erg leuk idd
Tamara
Geplaatst: 13-12-18 17:47
Wauw appeltje waar woont dat winkeltje? Dat zijn wel toffe aankopen voor tweedehands!
Dani wat een leuke broekjes Ik mag niet ik mag niet ik mag niet
Staat dr heel leuk Laura!
Jammer is dat van Zara idd... Ik bestel er eik nooit iets om die reden.
Tita klinkt alsof jullie voor een derde willen gaan?
Fijn dat het aanslaat Lieveli! Zwanger zijn is ook niet mijn hobby maar gelukkig niet misselijk geweest, op de eerste paar weken na.
Mir mooi zijn ze he, die tuinbroekjes! Hij kwam hier van de week ook binnen, wat een fijn stofje! Op de groei gekocht maar kan niet wachten tot ie past!
oeh lautje.. ik durfde het toen op vente niet aan omdat ik het nog wel prijzig vond voor een merk wat ik totaal niet ken/ niet weet hoe het valt. maar moooooi! als je dat ooit verkoopt voordat mijn meisje er ook te groot voor is weet je me te vinden haha.
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 18:05
Danielle: Tartine kan je echt prima kopen. Het is idd heel prijzig maar qua kwaliteit is er weinig wat hier tegenop kan. Heb er best wat van en niks blijft zo mooi als dit spul. Nooit pillig of lelijk worden. Pasvorm heel mooi slank. Enige is dat het echt kleint valt. Roze trui is een 4Y en dan kan ze bijna al hebben.
Verkopen doe ik Tartine (nog) niet. Mijn zwager en schoonzusje moeten nog kinderen krijgen en daar gaat het straks heen als dat meisje wordt
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 13-12-18 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt