watchthesky schreef:Ahhh die zijn juist snoezig!
Ja toch

Moeten alleen nog beetje groeien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Voelt zo'n grote nou ook slijmerig als je die vast hebt?
Zo op de foto oogt deze nl. best "droog" zeg maar.
Citaat:"Moeder wil trein halen, vergeet kinderen op station" - HOAX (broodje aap)
Volgens dit bericht van de Telegraaf (en in vergelijkbare bewoordingen in diverse media) vergat een vrouw haar beide kinderen op station Amersfoort. “Opeens besefte ze: ik mis iets ”, verzint de krant erbij.
Een Facebookbericht van NS Veiligheid & Service is de bron van het verhaal. De NS suggereerde dat de dame de trein wilde halen en daarbij niet in de gaten had dat haar kinderen nog op het perron zaten.
Het blijkt niet waar. Zij hielp mee met het inladen van de koffers van andere reizigers en had niet door dat de trein op het punt van vertrekken stond. Daardoor ging ze ongewild mee.
Conclusie: het bericht over een vrouw die haar kinderen vergat op station Amersfoort is aangedikt, uit zijn verband gerukt en deels verzonnen. Het verhaal is exemplarisch hoe onzorgvuldige berichtgeving leidt tot een media-hoax.
watchthesky schreef:Als je mening is dat kinderen het einde zijn dan pas je misschien beter in het “Kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45” topic.
SophievdV schreef:watchthesky schreef:Als je mening is dat kinderen het einde zijn dan pas je misschien beter in het “Kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45” topic.
Ik vind je wel snel conclusies trekken. Misschien eerst even goed lezen wat ik schrijf voordat je me in een hokje plaatst![]()
Ik haat geen bepaalde groep mensen en ik haat ook geen bepaalde diersoort. Het enige waar ik een hekel aan heb zijn dingen als pijn en sommige gedragingen van mensen, zoals ongenuanceerd denken.
Magrathea schreef:Ik vind het prima als er hier moeders meelezen / af en toe posten hoor. Maar eh, het blijft wel een kindvrij topic. Dus daar moet je toch bepaalde verwachtingen bij hebben, of niet? Of dacht je soms dat we hier gezellig zaten te kirren over hoe leuk kinderen wel niet zijn? Denk je niet dat we dan ergens anders zouden zitten, zoals het "kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45" topic?
SophievdV schreef:Dat mensen kinderen werkelijk haten zegt echt meer over die mensen dan over de kinderen. Maar goed. Jullie gaan er vast lekker op.