[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:57

watchthesky schreef:
Ahhh die zijn juist snoezig!

Ja toch :oo

Moeten alleen nog beetje groeien :')

Afbeelding

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:01

Ik haat niet alle kinderen maar wel verdomd veel.
En lees de openingspost nog even door, voor het geval je serieus denkt dat dit een topic voor moeders is..

idinn volgende keer dat regeltje skippen in het nieuwe topic :') viel mij al op dat er veel (mee) gekletst wordt door moeders, is natuurlijk niet erg maar het blijft een topic voor bewust kinderloze. Niet voor moeders. (Geen aanval hoor gewoon een observatie).

Anoniem

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:06

Hmmm ok. Duidelijk :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:06

Die slak heeft eigenlijk wat weg van een konijn als je niet te gedetailleerd gaat kijken. :=

Mag ik me ook melden?
Vorige topic las ik mee, Nee ik wil nog steeds geen kinderen, ik kan er ook nog steeds niet mee om en neen, ik vind dat geen enkel probleem. :+
Mijn man is peter (dat kent men in nederland niet geloof ik, soort suikeroom maar met meer verantwoordelijkheid als je het goed wil doen. In principe moeten peter en/of meter het kind op vangen indien de ouders wat zou overkomen. Ook zijn peter en meter een soort vertrouwenspersonen voor het kind buiten de ouders om.) en dat vind ik geweldig voor hem maar ik ken mijn nichtje eigenlijk amper. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:09

Ayasha schreef:
Die slak heeft eigenlijk wat weg van een konijn als je niet te gedetailleerd gaat kijken. :=

Fokken ook als konijnen :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:10

Voelt zo'n grote nou ook slijmerig als je die vast hebt?
Zo op de foto oogt deze nl. best "droog" zeg maar.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:11

Is die van jou?! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:14

Ayasha schreef:
Voelt zo'n grote nou ook slijmerig als je die vast hebt?
Zo op de foto oogt deze nl. best "droog" zeg maar.

Nee, slijmen veel minder dan de slakken die je in de tuin vind.

Laten ook amper slijmsporen achter in de bak. Alleen als ze zich echt niet veilig voelen, slijmen ze wat meer.

Zijn echt ideale huisdieren. Worden gemiddeld 15 jaar oud. Restjes groentes maken ze zo op. Weinig onderhoudt aan de bak, dankzij mijn opruimploeg(pissenbedden)

En kan mijn creativiteit echt kwijt in de bak
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:18

Citaat:
"Moeder wil trein halen, vergeet kinderen op station" - HOAX (broodje aap)

Volgens dit bericht van de Telegraaf (en in vergelijkbare bewoordingen in diverse media) vergat een vrouw haar beide kinderen op station Amersfoort. “Opeens besefte ze: ik mis iets ”, verzint de krant erbij.

Een Facebookbericht van NS Veiligheid & Service is de bron van het verhaal. De NS suggereerde dat de dame de trein wilde halen en daarbij niet in de gaten had dat haar kinderen nog op het perron zaten.

Het blijkt niet waar. Zij hielp mee met het inladen van de koffers van andere reizigers en had niet door dat de trein op het punt van vertrekken stond. Daardoor ging ze ongewild mee.

Conclusie: het bericht over een vrouw die haar kinderen vergat op station Amersfoort is aangedikt, uit zijn verband gerukt en deels verzonnen. Het verhaal is exemplarisch hoe onzorgvuldige berichtgeving leidt tot een media-hoax.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:25

Mijn konijnen zien er toch anders uit :')

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:28

Mijne ook :') .

Ik praat altijd wel heel blij en “kinderlijk” naar mijn konijnen, maar tegen kinderen kan ik dat echt niet. Laatst ook was ik tegen ze aan het kletsen, zegt een vriend van ons: “en, wanneer baby’s?”
Uuuh niet?!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:34

watchthesky schreef:
Als je mening is dat kinderen het einde zijn dan pas je misschien beter in het “Kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45” topic.

Ik vind je wel snel conclusies trekken. Misschien eerst even goed lezen wat ik schrijf voordat je me in een hokje plaatst ;)

Ik haat geen bepaalde groep mensen en ik haat ook geen bepaalde diersoort. Het enige waar ik een hekel aan heb zijn dingen als pijn en sommige gedragingen van mensen, zoals ongenuanceerd denken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:36

Ik vind het prima als er hier moeders meelezen / af en toe posten hoor. Maar eh, het blijft wel een kindvrij topic. Dus daar moet je toch bepaalde verwachtingen bij hebben, of niet? Of dacht je soms dat we hier gezellig zaten te kirren over hoe leuk kinderen wel niet zijn? Denk je niet dat we dan ergens anders zouden zitten, zoals het "kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45" topic?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:37

Ik heb ook een hekel aan kinderen. Dat komt vanzelf als je naast 4 schreeuwers woont hoor :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:39

Ik heb geen hekel aan kinderen. Wel aan alles wat erbij komt kijken. Die kinderen kunnen daar (meestal) weinig aan doen. := Dat is nu eenmaal zo.
Al te meer een reden om ze niet te willen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:39

SophievdV schreef:
watchthesky schreef:
Als je mening is dat kinderen het einde zijn dan pas je misschien beter in het “Kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45” topic.

Ik vind je wel snel conclusies trekken. Misschien eerst even goed lezen wat ik schrijf voordat je me in een hokje plaatst ;)

Ik haat geen bepaalde groep mensen en ik haat ook geen bepaalde diersoort. Het enige waar ik een hekel aan heb zijn dingen als pijn en sommige gedragingen van mensen, zoals ongenuanceerd denken.

zoals ook in de openingspost staat is het hele idé achter dit topic dat kindervrijen gewoon ongenuanceerd hun mening kunnen uiten zodat ze dat in de echte wereld niet hoeven te doen en daar wel genuanceerd kunnen zijn. Een reactie "in the heat of the moment" in een topic dat daar voor bestemd is, is niet gelijk aan ongenuanceerd denken. Dat veralgemenen naar ongenuanceerd denken zoals jij doet, is dan, ironisch genoeg, weer wél een vorm van ongenuanceerd denken. :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:46

Ja natuurlijk :')

Dat mensen kinderen werkelijk haten zegt echt meer over die mensen dan over de kinderen. Maar goed. Jullie gaan er vast lekker op :D

Ayasha: je veralgemeend mijn bericht onterecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:46

SophievdV schreef:

Dat mensen kinderen werkelijk haten zegt echt meer over die mensen dan over de kinderen. Maar goed. Jullie gaan er vast lekker op :D

Ga je lekker?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:48

Sophie komt vrienden maken _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 29-10-18 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:49

Magrathea schreef:
Ik vind het prima als er hier moeders meelezen / af en toe posten hoor. Maar eh, het blijft wel een kindvrij topic. Dus daar moet je toch bepaalde verwachtingen bij hebben, of niet? Of dacht je soms dat we hier gezellig zaten te kirren over hoe leuk kinderen wel niet zijn? Denk je niet dat we dan ergens anders zouden zitten, zoals het "kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45" topic?

@deMolenhoek, dit bedoel ik. Mag best meegekletst worden hoor maar blijf een kinderloos topic..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:51

love_western schreef:
watchthesky schreef:
Ahhh die zijn juist snoezig!

Ja toch

Moeten alleen nog beetje groeien :')

[ [url=m/z2fQS5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Woooow : :oo
Dat ziet er verrassend aaibaar uit eigenlijk.

marleen_88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:53

SophievdV schreef:
Dat mensen kinderen werkelijk haten zegt echt meer over die mensen dan over de kinderen. Maar goed. Jullie gaan er vast lekker op :D.

Prima dat jij dat vindt, de meesten hier hebben een andere mening. Prima, niets mis mee. Als je het niet kunt waarderen kun je je beter niet in dit topic mengen. :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:55

Ik vind de meeste moeders die hier posten wel tof :D
Denk dat de grens van leuke opmerkingen / minder leuke opmerkingen voor iedereen net iets anders ligt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:57

SophievdV schreef:

Ayasha: je veralgemeend mijn bericht onterecht.

Jij veralgemeent mensen die zeggen "ik haat kinderen" onterecht, nou jij weer

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:57

Ik heb vooral een hekel aan alles wat kinderen doen en vooral dat opdringerige als ze wat ouders zijn gaan we praten. (al ben ik zelf ook echt mega druk maar dat is ook waarom ik hun drukte niet kan verdragen omdat het al te vol is in mijn hersenpan)

Maargoed net als dat kinderen er weinig aan kunnen doen dat ze kind zijn kan ik er weinig aan doen dat ik ze alles behalve leuk vind.
Maar dat ik haat kinderen zo big deal is. Dat is voor mij hetzelfde als een hekel aan hebben alleen klinkt haten wat gemener. Who the hell cares. O:)

OH die slak is groot :oo
Vind hem wel heel stoer zoon big boy.

Sws vind ik alles wat mega is in vergelijking met wat het normale is leuk.

OH en nog zoon leuke.
Vanmiddag in de Mac zat er ook een klein meisje van jaar of 5 aan mijn reet wist niet zo goed hoe ik moest reageren. >;)
Moet ik me nu seksueel geïntimeerd voelen en de politie bellen of het negeren in de hoop dat ze snel weg ging. (ben voor het 2e gegaan, gelukkig was haar happy meal snel klaar want dan was ik er vanaf.)
Laatst bijgewerkt door Brainfail op 29-10-18 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt