. Maar snachts slapen gaat beter, ik heb in elk geval de laatste 4 nachten in bed kunnen slapen ipv op de bank beneden. En ik heb vandaag zelfs van alles gepoetst. Nu wel weer 27 graden in huis, maar t zakt in elk geval weer naar 24 graden in de avond. Zo lukt t wel. Ongeveer
staat nu direct aan boven, tis daar gewoon 33,5 graden
Hier hetzelfde. Ik wordt er met mijn babybuik knetter gestoord van en ik kan hélemaal niets terwijl ik zo veel wil. Schilderen, meubels in elkaar zetten, keukenkastjes schoon maken, pfffff. Het is nu 27 graden in huis.
heb gebruiksaanwijzing van halsband gelezen en oeps had de mat verkeerd gedaan. Die heeft nu half uur in bad gelegen en nu is het een mooie zachte mat
was ook al oud 4e handsje maar toch:(
. Woonkamer wil nog weleens wat warmer zijn, maar boven de 25 graden is misschien vijf keer voorgekomen in de 7 jaar dat ik er woon. En één van die vijf keer was afgelopen vrijdag, toen het 39 graden buiten was. Nu woon ik wel aan de kust, denk dat dat ook wel heel veel verschil maakt. Ben 1x met 35+ graden in Brabant geweest ,toen werd ik echt niet goed van het benauwde. Bij ons is het bijna nooit benauwd eigenlijk. Denk dat ik er dan ook wel over zou klagen
.
.