Je hebt van Flexa van die testers voor 5 euro dacht ik, kan je het op een klein stukje uittesten
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

of evt donkerblauw ofzo

idinn schreef:Persoonlijk vind ik witte muren echt oersaai

jojoleinee schreef:idinn schreef:Persoonlijk vind ik witte muren echt oersaai
Dit zei ik toevallig gisteren nog tegen mijn vriend. We wonen sinds 2 maanden samen en hebben een muur geel geschilderd. Heerlijk zonnig, zou niet anders meer willen
Heb wel zitten twijfelen tussen geel en donkergroen, ook héél mooi en rustgevend.
Volgende keer zou ik nog wel een paar tinten donkerder willen, vind deze kleur net te veel richting paars neigen.
naomiiiii schreef:idinn schreef:Persoonlijk vind ik witte muren echt oersaai
Dit zei ik toevallig gisteren nog tegen mijn vriend. We wonen sinds 2 maanden samen en hebben een muur geel geschilderd. Heerlijk zonnig, zou niet anders meer willen
Heb wel zitten twijfelen tussen geel en donkergroen, ook héél mooi en rustgevend.
[/quote]
WinSel schreef:Ik denk dat ik idd voor donkergroen ga. Erg mooi[ [url=m/pRCkcy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere muren dan wit denk ik
ik zou inderdaad voor donkergroen gaan
dat telt zeker als op jezelf wonen
jojoleinee schreef:o meer okergeel of niet? Mooi!Dit is de muur savonds
[ [url=m/ePlREf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de muur overdag
[ [url=m/JB9iuH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de kleur als de zon erop staat maar hij kleurt dus heel mooi mee. Savonds is hij donkerder en niet meer zo fel wat het rustig houdt. Ik ben er heel blij mee![]()
[ [url=m/qpkoc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
naomiiiii schreef:jojoleinee schreef:o meer okergeel of niet? Mooi!Dit is de muur savonds
[ [url=m/ePlREf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de muur overdag
[ [url=m/JB9iuH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de kleur als de zon erop staat maar hij kleurt dus heel mooi mee. Savonds is hij donkerder en niet meer zo fel wat het rustig houdt. Ik ben er heel blij mee![]()
[ [url=m/qpkoc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij is ouder dan 20 jaar en mag vervangen worden!AmoorM schreef:Aah geel/goud heb ik in de gang! Zal proberen een foto te maken morgen..
Ik vind wit wel mooi als kleur breker. Dat kleuren niet te druk worden bij elkaar of te overheersen.
Ik heb nog een leuk nieuwtje! Ik krijg een geheel nieuwe keuken!hij is ouder dan 20 jaar en mag vervangen worden!
Morgen komen de wasmachine en gasfornuis. Daarnaast wordt 't een terug breng dagje. Decoratie gekocht wat toch niet mooi lijkt. Ook de kaarsen gaan terug.