Voor het eerst op jezelf wonen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:40

Inderdaad, donkergroen kan daar heel mooi bij!
Je hebt van Flexa van die testers voor 5 euro dacht ik, kan je het op een klein stukje uittesten :).

Blacky94
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:14

Ik heb toendertijd wat canvasdoeken bij de action gehaald en die allemaal een andere kleur gegeven met die testers. Geeft natuurlijk geen totaalindruk maar daardoor kon ik wel makkelijk door het huis lopen met al die kleuren en kijken waar ik iets wel of niet mooi vond, ook icm lichtinval enzo :)

Ik heb zelf van Flexa die Peacock nogiets. Beetje petrol achtig kleurtje. Bij zwart zal het sowieso passen, bij goud wellicht ook wel? :) of evt donkerblauw ofzo :)

Anoniem

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:59

Donkerblauw of groen! :D

Ik zag zelf ooit een plaatje van een donkerblauw muur met donkergroene bank. Dat is toch wel mijn goal voor in mijn 'grote' huis later. :Y)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:01

Ik denk dat ik idd voor donkergroen ga. Erg mooi *\o/* Afbeelding

De andere muren dan wit denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:42

Persoonlijk vind ik witte muren echt oersaai :o

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:43

Ben voor zachte kleuren gegaan. Keuken lichtgrijs met roomwit. Woonkamer is licht blauw grijs en slaapkamer maisgeel lichte kleur.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:07

idinn schreef:

Ja ik dus ook haha. Daar moet ik dus even wat op verzinnen. Misschien licht grijs ofzo....

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:10

idinn schreef:

Dit zei ik toevallig gisteren nog tegen mijn vriend. We wonen sinds 2 maanden samen en hebben een muur geel geschilderd. Heerlijk zonnig, zou niet anders meer willen <3

Heb wel zitten twijfelen tussen geel en donkergroen, ook héél mooi en rustgevend.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:19

Zou ik mee mogen kletsen? :)

Ik ga 6 maanden op een vakantiepark wonen voor mijn stage in Amsterdam! Is ook een soort van op jezelf wonen toch? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:00

jojoleinee schreef:
idinn schreef:

Dit zei ik toevallig gisteren nog tegen mijn vriend. We wonen sinds 2 maanden samen en hebben een muur geel geschilderd. Heerlijk zonnig, zou niet anders meer willen <3

Heb wel zitten twijfelen tussen geel en donkergroen, ook héél mooi en rustgevend.

Oeh heb je hier een foto van? Ben wel benieuwd. :))

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:21

Donkerblauw en donkergroen vind ik ook prachtig! Wij hebben nu blueberry dream van Flexa in de slaapkamer. <3 Volgende keer zou ik nog wel een paar tinten donkerder willen, vind deze kleur net te veel richting paars neigen.

Morgen gaan we eindelijk voor stoelen kijken en onze eetkamerbank wordt ook eerdaags geleverd.

Fireheart: wij hebben twee weken folie voor de ramen gehad. Onze slaapkamer grenst aan de galerij en we konden er anders nog niet in. Met folie zag je in principe niks, alleen schaduwen op het moment dat het licht aan stond in de avond. Niet heel charmant als je staat om te kleden, dus we hebben er toen nog wel een extra deken voorgehangen. :=

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:24

naomiiiii schreef:
idinn schreef:

Oeh heb je hier een foto van? Ben wel benieuwd. :))[/quote]

Ik zal eens zoeken, ik denk niet een goede. Ik maak er morgen anders een :Y)

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:37

Dit is de muur savonds
Afbeelding

Dit is de muur overdag
Afbeelding

Dit is de kleur als de zon erop staat maar hij kleurt dus heel mooi mee. Savonds is hij donkerder en niet meer zo fel wat het rustig houdt. Ik ben er heel blij mee :D

Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:43

Heel mooi! <3

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:48

Mooie kleur!

Hier gaat de zoektocht niet zo soepel. Ik ben nog in afwachting van 1 appartement waarop ik gereageerd heb maar ik vrees dat hem niet gaat worden. Is nieuwbouw en er waren super veel reacties. De procedure was ook anders. Normaal kun je als je reageert gelijk zien op welke plek je op dat moment staat maar bij dit appartement wordt dit pas betekend als het reageren gesloten is. Verder merk ik dat er momenteel heel weinig woningen beschikbaar zijn. Hopelijk komt er snel meer aanbod.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:51

WinSel schreef:
Ik denk dat ik idd voor donkergroen ga. Erg mooi *\o/* [ [url=m/pRCkcy.jpg]Afbeelding[/url] ]

De andere muren dan wit denk ik

Wauw <3 ik zou inderdaad voor donkergroen gaan

Gaaf ook zo die gele muur Jojoleine!

Spannend Mettee :)) dat telt zeker als op jezelf wonen

Ilse, nog een extra deken ervoor is inderdaad een goed idee, ik ben ook zo’n miep die niet kan slapen als mijn kamer niet heel donker is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:07

jojoleinee schreef:
Dit is de muur savonds
[ [url=m/ePlREf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de muur overdag
[ [url=m/JB9iuH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de kleur als de zon erop staat maar hij kleurt dus heel mooi mee. Savonds is hij donkerder en niet meer zo fel wat het rustig houdt. Ik ben er heel blij mee :D

[ [url=m/qpkoc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
o meer okergeel of niet? Mooi! <3

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:18

naomiiiii schreef:
jojoleinee schreef:
Dit is de muur savonds
[ [url=m/ePlREf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de muur overdag
[ [url=m/JB9iuH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qpkoc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
o meer okergeel of niet? Mooi! <3

Hmm het is niet echt oker, dat vonden we te veel richting groenig gaan in het donker. Hier zit wat meer oranje in. Moeilijk uit te leggen :')

Leuk dat jullie het mooi vinden! De familie vond het nogal gewaagd _O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:47

Het is een mooie kleur geel maar ik vind het ook wel gewaagd om daar een hele muur mee te schilderen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:56

Aah geel/goud heb ik in de gang! Zal proberen een foto te maken morgen..

Ik vind wit wel mooi als kleur breker. Dat kleuren niet te druk worden bij elkaar of te overheersen.

Ik heb nog een leuk nieuwtje! Ik krijg een geheel nieuwe keuken! *\%/* hij is ouder dan 20 jaar en mag vervangen worden!

Morgen komen de wasmachine en gasfornuis. Daarnaast wordt 't een terug breng dagje. Decoratie gekocht wat toch niet mooi lijkt. Ook de kaarsen gaan terug.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:58

AmoorM schreef:
Aah geel/goud heb ik in de gang! Zal proberen een foto te maken morgen..

Ik vind wit wel mooi als kleur breker. Dat kleuren niet te druk worden bij elkaar of te overheersen.

Ik heb nog een leuk nieuwtje! Ik krijg een geheel nieuwe keuken! *\%/* hij is ouder dan 20 jaar en mag vervangen worden!

Morgen komen de wasmachine en gasfornuis. Daarnaast wordt 't een terug breng dagje. Decoratie gekocht wat toch niet mooi lijkt. Ook de kaarsen gaan terug.

Wat jammer van de kaarsen! Ik vond ze namelijk erg mooi. <3

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 08:30

Froukje schreef:
Het is een mooie kleur geel maar ik vind het ook wel gewaagd om daar een hele muur mee te schilderen. :=

We hebben expres alleen een korte muur gedaan en de rest wit gehouden, dan gaat het niet te veel overheersen :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 09:54

Hier 1 muur een kleurtje en de rest wit.
Hebben dit huis met de intentie hier nog geen 5 jaar in te wonen en anders vonden wij het te druk worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 10:07

Ik heb nieuwe kaarsen! Andere kleur groen, maar iets goedkoper. Scheelt iets van 30 euro. :=

Hoe hebben jullie een internet en tv abbo gekozen? Ik wil graag kunnen Netflixen en videoland etc. Ik heb een smart TV.

Ik heb ook 1 muur een kleur en de rest een witte tint. Ook een strookje wit gelaten boven de groene muur.

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 10:13

Mooie kleur!

Wij hebben internet en tv, en een smart tv. Dus we hebben de apps zoals Netflix er op staan :).