Paar weken later gooi ik hem op mijn kussen van mijn bed, pak ik hem na het douchen op, dikke barst in de scherm
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Scherm wel naar de kloten

Romy1234 schreef:Ah bah dat is wel ranzig!
Heb zelf ook kleine kids maar zoiets doe je niet waar mensen zitten te eten.
Toen ik nog geen kinderen had kwam er iemand hier thuis die een luier op mijn eettafel wou verschonen, dat ging dus ook mooi niet door, nu nog steeds niet met mijn eigen kinderen hoor.
Een beetje hygiëne is wel gepast.
JustMe8484 schreef:Eerlijk gezegd heb ik mijn kinderen ook weleens in een restaurant verschoont. Als er geen plek is om kinderen te verschonen is dat de fout van het restaurant. Niet die van mij. Heel banketstaaf maar ik ga dan niet ergens anders heen omdat de faciliteiten van een restaurant niet op orde zijn. Dan hadden ze bij binnen komst maar moeten laten weten dat er geen verschoonmogelijkheid is. Dan had ik gelijk verder kunnen gaan...
Maar een poepluier gaat me echt veel en veel te ver.
Urona447 schreef:Ik snap niet wat er mis is met je kind verschonen op het toilet, desnoods neem je een klein matje mee wat je voor het toilet legt zodat de kleine daarop kan liggen. Vind het echt asociaal om je kind in een restaurant te verschonen en dan de eigenaar de schuld te geven dat hij of zij geen verschoonplekken heeft.
Denk je nu echt dat een gewoon restaurant op kinderen zit te wachten? Die leveren amper wat op en de kans dat ze overlast veroorzaken is groot.
in mijn vakantie. Ik maak het namelijk dagelijks mee (vrachtwagenchauffeuse).