tylando schreef:Ik zoek een goede oog make-up remover. Meestal blijven er restjes mascara achter. Had eerst van die olie pads. Maar werkt niet.
Ik gebruik de eye make-up remover van de Hema. Dat is de enige waar ik geen last van heb.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Ik probeer daar niet te zeer op te besparen, het gaat best lang mee bij mij. Liefst wel geen pot van €90, maar als het werkt, wil ik wel investeren.
SinneJ schreef:Hey allemaal! Ik ben mijn make-up even aan het herevalueren, gebruikte nu al een tijd gewoon mac, maar ik vraag me af of er niet wat beter is, of toegevoegd kan worden.
Een vriendin van me gebruikt een cc creme van erborian (clair) en ik heb hem even mogen proberen. Hij leek me erg fijn en mijn huid zag er wel mooi uit, maar ik vind het moeilijk op 1 ervaring af te gaan.
Wat gebruiken jullie van cc, bb, primer.... wat geeft bij jullie het meeste egaliteit zonder dat het kleverig of glanzend wordt (of ongezond is)?
Ik wil zelf een lichte basis (dus evt een extra creme) om dan met wat concealer de onzuiverheden weg te werken (soms ervoor een foundation, maar een die helemaal niet hard dekt) en als laatste wat poeder. Dus het doel is niet echt om op te maken, maar een natuurlijke en gezonde look te creëren. Ik sta dus ook open voor nieuwe producten hoor!
Ik heb dus wel eens wat onzuiverheden die ik wil verbergen (niet veel puistjes, af en toe eentje, maar vooral mee-eters en zichtbare poriën, af en toe een rood vlekje). Ik kan soms na enkele uren enorm glanzen, dat vind ik niet mooi. Ik draag niet dagelijks make-up, enkele keren in de week max.
Ik hoor graag hoe jullie het doen en welke producten een verschil maken.
edit: ik heb specifiek gezocht op cc crème :p er zal vast al wel wat over make-up gezegd zijn, dus excuses voor mijn veel te algemene vraag
ODonoghue schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen.
Weet een van jullie een product dat echt werkt voor krullend haar? Ik heb van mezelf echt haar wat recht naar beneden hangt, zit geen beweging in. Heb nog niks gevonden wat wél werkt om er wat slaagjes of beach waves in te krijgen..
Blacky schreef:Heeft iemand een tip voor goede crème voor je nagelriemen? Dit van mij zijn vaak wat rood en er steken soms velletjes uit.
En als tip, de krultang van Remington is echt de beste die er bestaat! Ik heb haar tot aan mn kont maar wanneer ik het krul blijven de krullen er zonder (!) producten wel 4 dagen in zitten. En hij is ook nog eens niet extreem duur.
Blacky schreef:Heeft iemand een tip voor goede crème voor je nagelriemen? Dit van mij zijn vaak wat rood en er steken soms velletjes uit.
En als tip, de krultang van Remington is echt de beste die er bestaat! Ik heb haar tot aan mn kont maar wanneer ik het krul blijven de krullen er zonder (!) producten wel 4 dagen in zitten. En hij is ook nog eens niet extreem duur.
ODonoghue schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen.
Weet een van jullie een product dat echt werkt voor krullend haar? Ik heb van mezelf echt haar wat recht naar beneden hangt, zit geen beweging in. Heb nog niks gevonden wat wél werkt om er wat slaagjes of beach waves in te krijgen..