Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:15

tylando schreef:
Ik zoek een goede oog make-up remover. Meestal blijven er restjes mascara achter. Had eerst van die olie pads. Maar werkt niet.

Ik gebruik de eye make-up remover van de Hema. Dat is de enige waar ik geen last van heb.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:33

Ik gebruik altijd een watje met komkommer melk. Van de Hema of Yves rocher.

Anoniem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:11

Ik gebruik het micellair water van garnier. Werkt altijd. :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:29

Druif_01 schreef:
tylando schreef:
Ik zoek een goede oog make-up remover. Meestal blijven er restjes mascara achter. Had eerst van die olie pads. Maar werkt niet.

Ik gebruik de eye make-up remover van de Hema. Dat is de enige waar ik geen last van heb.

Gebruik ik ook, ik vind hem fijn

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:52

Voor alle mensen die Avoyd in dit topic gepost hebben: liefde! Wát een fantastisch spul! *\%/*

Hebben er mensen toevallig ook tips voor echt laddervrije panty's? Dus dun en mooi doorschijnend, maar heel sterk?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:13

Die panty zou ik ook wel willen vinden! En dan het liefst ook nog zonder waist band.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:18

Niwla schreef:
Die panty zou ik ook wel willen vinden! En dan het liefst ook nog zonder waist band.

Idd, die waist band zitten altijd zo knellend

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:49

Matheno schreef:
Niwla schreef:

Idd, die waist band zitten altijd zo knellend

Precies... De anti ladder panty van de Hunkemoller doet vrij goed zijn werk, maar auw. ;(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:03

Ik ben nu een paar dagen de La Mer aan het gebruiken. Ik heb twee littekens in mijn gezicht die momenteel heel zacht en soepel aan het worden zijn. Dat is met nog geen enkele andere crème gelukt. Normaal trekken ze heel erg en dat doen ze nu niet. Dat vind ik toch wel erg prettig.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:15

Hey allemaal! Ik ben mijn make-up even aan het herevalueren, gebruikte nu al een tijd gewoon mac, maar ik vraag me af of er niet wat beter is, of toegevoegd kan worden.

Een vriendin van me gebruikt een cc creme van erborian (clair) en ik heb hem even mogen proberen. Hij leek me erg fijn en mijn huid zag er wel mooi uit, maar ik vind het moeilijk op 1 ervaring af te gaan.

Wat gebruiken jullie van cc, bb, primer.... wat geeft bij jullie het meeste egaliteit zonder dat het kleverig of glanzend wordt (of ongezond is)?

Ik wil zelf een lichte basis (dus evt een extra creme) om dan met wat concealer de onzuiverheden weg te werken (soms ervoor een foundation, maar een die helemaal niet hard dekt) en als laatste wat poeder. Dus het doel is niet echt om op te maken, maar een natuurlijke en gezonde look te creëren. Ik sta dus ook open voor nieuwe producten hoor!

Ik heb dus wel eens wat onzuiverheden die ik wil verbergen (niet veel puistjes, af en toe eentje, maar vooral mee-eters en zichtbare poriën, af en toe een rood vlekje). Ik kan soms na enkele uren enorm glanzen, dat vind ik niet mooi. Ik draag niet dagelijks make-up, enkele keren in de week max.

Ik hoor graag hoe jullie het doen en welke producten een verschil maken :).

edit: ik heb specifiek gezocht op cc crème :p er zal vast al wel wat over make-up gezegd zijn, dus excuses voor mijn veel te algemene vraag

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:23

Wat is je budget SinneJ?

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:25

Ik probeer daar niet te zeer op te besparen, het gaat best lang mee bij mij. Liefst wel geen pot van €90, maar als het werkt, wil ik wel investeren.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:26

Ik heb de biodermal cc creme en die van de Etos zelf.
De biodermal vind ik zelf beter. Blijft langer zitten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:40

SinneJ schreef:
Ik probeer daar niet te zeer op te besparen, het gaat best lang mee bij mij. Liefst wel geen pot van €90, maar als het werkt, wil ik wel investeren.

Dat is altijd verstandig. In de goedkopere producten zitten vaak stoffen die niet zo fijn zijn voor je huid, als je een normale huid hebt zal dat geen problemen opleveren maar bij een wat meer gevoelige huid loop je al snel tegen issues aan.

Ik vind zelf de Dior Hydra Life lijn heel erg fijn, de BB cream is echt super prettig. Niet vet, geen schmink effect. Ik gebruikte hem altijd met de Beautyblender en daarmee krijg je een vrij neutrale finish.
Je kunt altijd eens vragen om een proefje. Ik vind zelf Douglas een fijne winkel, daar krijg ik altijd proefjes mee van producten zodat ik eerst kan testen of het product bij mijn huid past alvorens ik veel geld uitgeef aan iets wat achteraf wellicht niet goed werkt.
Ik heb zelf een extreem gevoelige huid maar de Dior Hydra Life producten kan ik allemaal goed verdragen.

Ik heb ook kort de Skin Feels Good BB van Lancôme gebruikt maar daar kreeg ik wat uitslag van maar qua finish en gebruik is hij wel heel fijn. Die zou je ook eens kunnen proberen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 13:53

SinneJ schreef:
Hey allemaal! Ik ben mijn make-up even aan het herevalueren, gebruikte nu al een tijd gewoon mac, maar ik vraag me af of er niet wat beter is, of toegevoegd kan worden.

Een vriendin van me gebruikt een cc creme van erborian (clair) en ik heb hem even mogen proberen. Hij leek me erg fijn en mijn huid zag er wel mooi uit, maar ik vind het moeilijk op 1 ervaring af te gaan.

Wat gebruiken jullie van cc, bb, primer.... wat geeft bij jullie het meeste egaliteit zonder dat het kleverig of glanzend wordt (of ongezond is)?

Ik wil zelf een lichte basis (dus evt een extra creme) om dan met wat concealer de onzuiverheden weg te werken (soms ervoor een foundation, maar een die helemaal niet hard dekt) en als laatste wat poeder. Dus het doel is niet echt om op te maken, maar een natuurlijke en gezonde look te creëren. Ik sta dus ook open voor nieuwe producten hoor!

Ik heb dus wel eens wat onzuiverheden die ik wil verbergen (niet veel puistjes, af en toe eentje, maar vooral mee-eters en zichtbare poriën, af en toe een rood vlekje). Ik kan soms na enkele uren enorm glanzen, dat vind ik niet mooi. Ik draag niet dagelijks make-up, enkele keren in de week max.

Ik hoor graag hoe jullie het doen en welke producten een verschil maken :).

edit: ik heb specifiek gezocht op cc crème :p er zal vast al wel wat over make-up gezegd zijn, dus excuses voor mijn veel te algemene vraag

Ik heb een vette huid en gebruik de BB cream van Garnier en die van het huismerk Etos.
Die van de Etos is wat 'droger' dan die van Garnier.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:09

Ik heb vanavond de eeltsokken van de action aangehad. Bijna 2 uur, best een lange zit hoor.
Het gebruik was simpel. Nu wachten op het resultaat. Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:17

Hoe duur waren die?
Ik ben al heel lang op zoek naar dat soort dingen, na alle reviews van Babyfeet,
Maar die zijn overal rond de €20. Vind ik persoonlijk net iets teveel geld voor zoiets.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:21

Vlgs mij maar paar euro.
Duurt even voor de vervelling begint, maar werkt wel

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:30

Hoi! Ik kom even binnenvallen.
Weet een van jullie een product dat echt werkt voor krullend haar? Ik heb van mezelf echt haar wat recht naar beneden hangt, zit geen beweging in. Heb nog niks gevonden wat wél werkt om er wat slaagjes of beach waves in te krijgen..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 04:08

Eeltsokken waren volgens mij 2 euro, maar weet ik niet zeker. Sowieso niet meer dan 5 euro.

ODonoghue schreef:
Weet een van jullie een product dat echt werkt voor krullend haar? Ik heb van mezelf echt haar wat recht naar beneden hangt, zit geen beweging in. Heb nog niks gevonden wat wél werkt om er wat slaagjes of beach waves in te krijgen..

Je wilt een product dat je in je haar doet en dat een krullend effect heeft? Dat bestaat helaas niet. Je zult aan de slag moeten met papilloten of een krultang. Met maar 4 papillotten kun je eenvoudig je haar heel mooi krullen en het hindert je niet in je slaap. Hier een tutorial

https://youtu.be/MVUPjqjDpqc

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 08:42

Heeft iemand een tip voor goede crème voor je nagelriemen? Dit van mij zijn vaak wat rood en er steken soms velletjes uit.

En als tip, de krultang van Remington is echt de beste die er bestaat! Ik heb haar tot aan mn kont maar wanneer ik het krul blijven de krullen er zonder (!) producten wel 4 dagen in zitten. En hij is ook nog eens niet extreem duur. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 08:46

Blacky schreef:
Heeft iemand een tip voor goede crème voor je nagelriemen? Dit van mij zijn vaak wat rood en er steken soms velletjes uit.

Nagelriemolie.
Gewoon die van de Hema of het Kruidvat. ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 09:40

Blacky schreef:

En als tip, de krultang van Remington is echt de beste die er bestaat! Ik heb haar tot aan mn kont maar wanneer ik het krul blijven de krullen er zonder (!) producten wel 4 dagen in zitten. En hij is ook nog eens niet extreem duur. :D

Afbeelding
Die oranje. Dat is echt goud.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 09:52

Blacky schreef:

Lemony Flutter van Lush, na jaren nog altijd mijn favoriet. Het ruikt zalig, voedt de nagelriemen perfect en kan zelfs kleine verkleuringen van nagellak uit de natuurlijke nagel trekken. Het is een vrij grote pot en ik doe daar een jaar mee. Ik smeer eigenlijk alle droge plekjes in, en ook gebruik ik het in de winter op mijn lippen in de nacht omdat ik anders wakker wordt met krokante garnaaltjes.

Vaseline Hand Nails bevat ingrediënten die het vocht uit je nagels trekken waardoor ze sterker lijken maar eigenlijk enorm broos zijn. Ik heb als nagelstyliste gewerkt en zo vaak dames gezien waar de nagels echt verpest waren door het gebruik van dat product. (net als iedere nagel verharder overigens).
Je kunt je nagels het beste verzorgen met een goede crème, zoals Lemony Flutter of een natuurlijke olie, ik vind zelf Brioche Baby heel fijn maar die is helaas niet meer verkrijgbaar maar Dadi Oil of iedere andere olie werkt ook goed. Zelfs Zwitsal baby olie kan veel goed doen.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:04

ODonoghue schreef:

Na het douchen / bij licht vochtig haar je haar losjes opbinden in een rommelige knot bovenop je hoofd. Een staart maken maar steeds niet helemaal doorhalen zeg maar. Ik heb ook vrij stijl haar en als ik dat zo doe dan heb ik grove slag wat mooi valt. Beetje mousse erin voor de versteviging en klaar :)