Je mag wel een gesprek in je eigen woorden vertellen, of een enkele zin herhalen, maar geen complete gesprekken en screenshots zijn gewoon niet toegestaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:xZiva_ schreef:Het is badoo ipv. Tinder, maar dit pareltje moet ik even met jullie delen![]()
Ik heb alleen in mijn beschrijving staan: inked&pierced. Er is geen piercing of tattoo zichtbaar op mn foto's
*knip*
Wat staat er op je lijf geschreven dan? "Ik ben een slet"?
linoleum schreef:Mijn dates van vanavond en zaterdag hebben beide een sleeve en nog paar tattoo’sik hou er van. Maar snap dat niet iedereen er zo over denkt.
Linda_Fleur schreef:Ik heb niks met tattoo's en swype mannen waarvan hun armen helemaal onder zitten ook weg. Misschien wat vooroordelend maar ik heb altijd het gevoel dat daar toch een bepaald type man achter zit waar ik niet op val. Overigens als iemand een tattoo heeft met een bijzondere betekenis dan bewonder ik dat wel. Zo'n tattoo zou ik zelf ook nog kunnen laten zetten maar die bijzondere betekenis heb ik nog niet gevonden
Linda_Fleur schreef:Ik heb niks met tattoo's en swype mannen waarvan hun armen helemaal onder zitten ook weg. Misschien wat vooroordelend maar ik heb altijd het gevoel dat daar toch een bepaald type man achter zit waar ik niet op val. Overigens als iemand een tattoo heeft met een bijzondere betekenis dan bewonder ik dat wel. Zo'n tattoo zou ik zelf ook nog kunnen laten zetten maar die bijzondere betekenis heb ik nog niet gevonden
Mlies schreef:Nee het gaat ook niet omdat hij mee gaat naar het ziekenhuis, misschien is zijn moeder wel 70 en slecht ter been, dat weet ik allemaal niet! Maar ik ben gewoon allergisch voor het woord 'houden van', my bad.