Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FatCat schreef:Hier een stille meelezer sinds day one en wil gewoon even zeggen:
Jij bent mijn heldin! Ben zo geïnspireerd dat ik nu naar da jumbo vertrek om boodschappen te doen en een knappe man aan de haak te slaan.
was een stille meelezer die toch wel ff aan je moest zeggen dat ik het echt ontzettend knap van je vind, had het zelf nooit gedurfd
voor ik ging werken checkte ik nog dit topic op blz 10 nu thuis en dacht checken!! Mijn God blz 22. Ff alles door gelezen maar you go girl
supertof dat je dit durfde. Hou je ons op de hoogte??!! Prairy schreef:FatCat schreef:Hier een stille meelezer sinds day one en wil gewoon even zeggen:
Jij bent mijn heldin! Ben zo geïnspireerd dat ik nu naar da jumbo vertrek om boodschappen te doen en een knappe man aan de haak te slaan.
![]()
![]()
En, wat gevangen?![]()
voornamelijk jong grut waarvan ik me afvraag of het wel legaal zou zijn... Chiave schreef:FatCat schreef:Neevoornamelijk jong grut waarvan ik me afvraag of het wel legaal zou zijn...
Mijn ervaring is dat de knappe kerels op maandag rond een uur of 17:30 aanwezig zijn in de super. Althans, bij onze Jumbo.
Chiave schreef:Mijn ervaring is dat de knappe kerels op maandag rond een uur of 17:30 aanwezig zijn in de super. Althans, bij onze Jumbo.
Prairy schreef:Chiave schreef:Mijn ervaring is dat de knappe kerels op maandag rond een uur of 17:30 aanwezig zijn in de super. Althans, bij onze Jumbo.
Woon je toevallig bij een leger basis in de buurt? In Best zit er één in de buurt, daar was/is het maandag tussen 16.30 en 18.00 ook spitsuur met mannelijk (al dan niet) schoon
Prairy schreef:Chiave schreef:Mijn ervaring is dat de knappe kerels op maandag rond een uur of 17:30 aanwezig zijn in de super. Althans, bij onze Jumbo.
Woon je toevallig bij een leger basis in de buurt? In Best zit er één in de buurt, daar was/is het maandag tussen 16.30 en 18.00 ook spitsuur met mannelijk (al dan niet) schoon
FatCat schreef:Prairy schreef:
Ik zal even een namiddag vrijnemen en naar best trekken denk ik....
Wilhelminaplein is the place to be
ik moet even nadenken hoe ik dit handig ga aanpakken! Ik begrijp jullie nieuwsgierigheid maar had niet verwacht dat er zo veel reacties zouden komen! Er is géén "inside verhaal" ofzp, maar ik wilde wat met jullie delen waarmee jullie een beeld van hem zouden krijgen.. ik weet alleen niet of het handig is om dit aan 200 mensen te laten zien 
jullie zijn echt toppers!
SharonPlugge schreef:Haha jeetje! Als je wil mag je me het ook pb-en samen met een lijstje wie er een pb wil ontvangen, dan wil ik je wel helpen met de pb’s rondsturen?

sorry maar ik kan echt ff niet anders!