Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasingmood schreef:Ja daaaag, het was juist naar 100 gebracht omdat het vorig jaar veel de groot en chaotisch was. En dan gaan nu een paar mensen zeuren omdat ze te laat zijn, (en net zo'n eerlijke kans hadden als de rest) en dan wordt het gelijk weer aangepast.
Je kunt ook gewoon een jaartje je verlies nemen en volgend jaar op tijd zijn.
Begrijp me niet verkeerd, organisatie jullie doen onwijs jullie best, en het is natuurlijk kak als niet iedereen tevreden is. Maar dat kun je toch nooit hebben.
Chasingmood schreef:Ja daaaag, het was juist naar 100 gebracht omdat het vorig jaar veel de groot en chaotisch was. En dan gaan nu een paar mensen zeuren omdat ze te laat zijn, (en net zo'n eerlijke kans hadden als de rest) en dan wordt het gelijk weer aangepast.
Begrijp me niet verkeerd, organisatie jullie doen onwijs jullie best, en het is natuurlijk kak als niet iedereen tevreden is. Maar dat kun je toch nooit hebben.
x_spekkie_x schreef:Chasingmood schreef:Ja daaaag, het was juist naar 100 gebracht omdat het vorig jaar veel de groot en chaotisch was. En dan gaan nu een paar mensen zeuren omdat ze te laat zijn, (en net zo'n eerlijke kans hadden als de rest) en dan wordt het gelijk weer aangepast.
Eens!
Om deze reden ga ik mij nu afmelden. Ik had al aangegeven dat het massale de lol er afhaalt. En nu komt dat toch weer terug. Prima, de keuze van de organisatie, maar dan wordt mijn keuze dat ik niet meer mee doe. Even goede vrienden
M_D_H schreef:Goed...
Tips en flops dus.
Chocolade is voor mij altijd goed, maar geen tony chocolony karamel zeezout of chocolade pepernoten
Ik hou van bakken en koken dus daar moet je wel wat mee kunnen.
Ik hou ook van lush.
Verder was mijn flop lijst erg uitgebreid dus daar hoef ik nog niks aan toe te voegen