Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:08

Ja daaaag, het was juist naar 100 gebracht omdat het vorig jaar veel de groot en chaotisch was. En dan gaan nu een paar mensen zeuren omdat ze te laat zijn, (en net zo'n eerlijke kans hadden als de rest) en dan wordt het gelijk weer aangepast.
Je kunt ook gewoon een jaartje je verlies nemen en volgend jaar op tijd zijn.

Begrijp me niet verkeerd, organisatie jullie doen onwijs jullie best, en het is natuurlijk kak als niet iedereen tevreden is. Maar dat kun je toch nooit hebben.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:14

Zoals vermeld door de organisatie. Zijn de taken goed verdeeld en zijn er 2 extra mensen bij gekomen.

Kortom dan is het toch prima. Einde discussie haha moet wel gezellig blijven

Nu weer ontopic waar dit topic voor bedoeld is.,

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:19

Chasingmood schreef:
Ja daaaag, het was juist naar 100 gebracht omdat het vorig jaar veel de groot en chaotisch was. En dan gaan nu een paar mensen zeuren omdat ze te laat zijn, (en net zo'n eerlijke kans hadden als de rest) en dan wordt het gelijk weer aangepast.

Begrijp me niet verkeerd, organisatie jullie doen onwijs jullie best, en het is natuurlijk kak als niet iedereen tevreden is. Maar dat kun je toch nooit hebben.

Eens!

Om deze reden ga ik mij nu afmelden. Ik had al aangegeven dat het massale de lol er afhaalt. En nu komt dat toch weer terug. Prima, de keuze van de organisatie, maar dan wordt mijn keuze dat ik niet meer mee doe. Even goede vrienden :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:33

-O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:36

175 is ook echt wel heel veel....

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 07:44

Het hoeft niet vol he dames... we geven hiermee enkel de capaciteit aan.

Aanmelden en om welke reden dan ook afmelden kan tot 1 oktober... daarna sluiten de lijnen en gaan we puzzelen

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:45

Maar 2 topics is toch ook niks, willen mensen weer liever naar een andere groep enz. Er zullen altijd mensen zijn die het liever anders zouden zien, ik denk dat het al ontzettend zou schelen als er meer gebruik gemaakt zou worden van t kippenhok ;)

De organisatie heeft extra mensen waardoor het beter haalbaar zou moeten zijn. Verder merken we wel hoe het gaat verlopen toch?

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:52

Goedemorgen :)

Ik snap dat jullie dat veel vinden. 175 is ook echt het maximale. We denken dat het totale aantal hier wel onder zou moeten blijven. Ynske beheert de originele lijst, en ik doe de reservelijst. Zo proberen we het wat overzichtelijk te houden. Daarnaast heeft de organisatie dit jaar ook al een apart kippenhok topic geplaatst, waardoor er in dit centrale topic minder klets berichten zouden moeten komen te staan.

Al met al denk ik, zelfs als zouden we de 175 halen, het veel overzichtelijker moet zijn dan vorig jaar. Maar daarvoor ligt ook een stukje bij jullie. Dit topic echt houden voor tops, flops, hints en pakketten en in het kippenhok alle overige zaken.

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:08

Ik vind het top dat jullie het allemaal willen organiseren _/-\o_ Er zijn altijd wel mensen die het liever anders willen zien. En 100 was ook al wel redelijk massaal. Dus of dat nou echt een verandering is...

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:08

175 :oo

WoW vorig jaar vond ik het zo jammer dat ik het niet goed kon bijhouden er werd zóveel gepost. Naast een druk leven is dat gewoon niet bij te doen.

Maar goed het is wat het is. Leuk voor de bokkers die nu wel mee kunnen doen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 08:36

Het is ook maar de vraag of het voor 1 oktober vol loopt tot 75 extra.

Zijn het er minder is dat ook prima

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:52

Misschien blond hoor... maar hoe krijg je met totaal 175 man allemaal een lootje? Er blijft er dan toch 1 over :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 08:52

Tess__ schreef:
Misschien blond hoor... maar hoe krijg je met totaal 175 man allemaal een lootje? Er blijft er dan toch 1 over :)

Je krijgt niet elkaar...

A krijgt lootje B
B krijgt lootje C en
C krijgt lootje A

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:53

Tess__ schreef:

Je krijgt niet standaard hetzelfde lootje als dat het lootje jou heeft
Lootje 1 kan ook lootje 145 trekken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:54

Chasingmood schreef:

Uiteraard hadden mensen een jaartje hun verlies kunnen nemen en volgend jaar eerder reageren.

Maar... Het is altijd makkelijk om zo te reageren als de teleurstelling jou niet treft.
Jij was op tijd dus voor jou is alles prima geregeld. Er waren ook een aantal mensen niet op tijd en ik kan mij voorstellen dat die niet vinden dat alles prima geregeld is.

Wij als organisatie proberen ons te verplaatsen in beide groepen en daar is dit antwoord uitgekomen wat ons beter leek dat verschillende topics te openen. Zo houden wij het toch centraal en in het kader van de kerstgedachte blijft iedereen bij elkaar.

175 is heel veel, maar dit is ook ons maximale aan capaciteit.
Dus dit hoeft niet vol.

x_spekkie_x schreef:
Chasingmood schreef:

Eens!

Om deze reden ga ik mij nu afmelden. Ik had al aangegeven dat het massale de lol er afhaalt. En nu komt dat toch weer terug. Prima, de keuze van de organisatie, maar dan wordt mijn keuze dat ik niet meer mee doe. Even goede vrienden :)

Wij betreuren het ten zeerste dat we nu afscheid van elkaar moeten nemen.
Dit vinden wij erg jammer en wij hadden eigenlijk gehoopt dat dit niet nodig zou hoeven zijn. Wil je er niet nog even over nadenken?
Het is uiteraard jou eigen keuze maar jammer is het wel.

Verder uiteraard even goede vrienden.

Verder zouden wij nu graag de discussie achter ons willen laten en dit topic weer willen gebruiken waar het voor bedoelt is.

Tips en flops.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:10

Ik begrijp dat een tweede topic dus niet gewenst is vanuit de organisatie. Maakt mij niet uit, maar ik denk wel dat je vanuit de deelnemers en voor jullie zelf als organisatie het gemakkelijker en duidelijker had gehad.

De mensen die hebben aangegeven te willen helpen met een tweede topic, bedankt :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:18

Om het topic weer even terug te brengen naar waar het voor is bedoeld:

Ik ben vergeten make-up op mijn flop lijstje te zetten. Ik heb eigenlijk alles wat ik wil hebben (hard gespaard voor m'n collectie :') ), en dingen die ik nog ooit wil hebben zijn ver buiten budget. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:20

Goed...
Tips en flops dus.

Chocolade is voor mij altijd goed, maar geen tony chocolony karamel zeezout of chocolade pepernoten :n

Ik hou van bakken en koken dus daar moet je wel wat mee kunnen.

Ik hou ook van lush.

Verder was mijn flop lijst erg uitgebreid dus daar hoef ik nog niks aan toe te voegen

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:27

Oh ja, had natuurlijk wel gezegd dat warme mutsen, sloffen etc welkom zijn, maar geen maten haha. Heb een vrij groot hoofd (capmaat maat 59) en schoenmaat 41.. Handschoenen heb ik vaak maat M, maar heb in principe vrij veel handschoenen nog :)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:41

M_D_H schreef:
Goed...
Tips en flops dus.

Chocolade is voor mij altijd goed, maar geen tony chocolony karamel zeezout of chocolade pepernoten :n

Ik hou van bakken en koken dus daar moet je wel wat mee kunnen.

Ik hou ook van lush.

Verder was mijn flop lijst erg uitgebreid dus daar hoef ik nog niks aan toe te voegen

Oe nee, geen Tony :(

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:43

Ojaaa ik ben ook gek op shawls!! Of een leuke muts

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:47

Ik ben helemaal gek op leuke toto bags van die katoenen tasjes

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:51

Gwenvd schreef:

Jaaaa shawls <3 elk jaar koop ik er wel weer 1 bij haha of krijg ik er 1.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:54

Kimmiee_D schreef:
Gwenvd schreef:

Jaaaa shawls <3 elk jaar koop ik er wel weer 1 bij haha of krijg ik er 1.

Ik ook wel sjaals die je netjes om je nek kan binden en dan een blouse er bij. :))

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:57

Laatst nog 2 opgehaald gratis via een fb groep <3 twee heerlijke warme kan niet wachten tot het weer zo koud is dat ik ze om kan doen haha