Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Indestal schreef:O MarjaB, wat erg!!! Ik ken je topic, is dit nog steeds niet opgelost?
Ik zou bijna een stel muizen kopen en daar loslaten....dan is het snel over....
Wij hangen alles op omdat het dan door egels, ratten en muizen aangewroten wordt en onze honden en zwerfkatten..
Lokstof voor vliegen en wespen neerleggen en weet ik wat voor ongedierte...dan is het zo opgelost hoor..
BloemBloem schreef:bruintje123 schreef:Als iemand eenmalig in de jacuzzie zit nee daar klaag je niet over, maar het gaat hier niet om eenmalig.
Overdag boren is jammer dan.
Maar dat je dan na 20 uur geen herrie meer maakt zodat die kleine kan slapen vind ik heel normaal.
Ik heb het over 1 keer in de week.
Jenny denkt daar duidelijk anders over
Hoe had ik dit moeten doen? Er werd geklaagd over de slaapjes in het weekend,
de twee dagen waarin wij ( omdat we tijdens de verbouwing gewoon aan het werk moesten ) het meeste konden doen. Daarom zeg ik mensen hebben geen begrip meer voor elkaarUit coulance zorgde we dat we rond die slaaptijd gingen lunchen.
Liselot schreef:Mijn buren doen het (harde muziek draaien tot in de nacht) dus 1x in de week, maar wel élke week en dat al 4 jaar lang.... En ik mag daar volgens jou dus niet over klagen? Ik wil verdorie gewoon kunnen slapen in mijn eigen huis in de nacht
BloemBloem schreef:Liselot schreef:Mijn buren doen het (harde muziek draaien tot in de nacht) dus 1x in de week, maar wel élke week en dat al 4 jaar lang.... En ik mag daar volgens jou dus niet over klagen? Ik wil verdorie gewoon kunnen slapen in mijn eigen huis in de nacht
Ik denk dan weer, als jij er dus zo'n last van hebt dat dit wekelijks gebeurd, dan
laat je dit toch niet vier (!) jaar doorsudderen..... Je kan mij niet vertellen dat als jij vier jaar
lang klaagt bij politie, dat zij er dan niets aan doen. Ik vind het inderdaad niet nodig daar over te klagen, laat die buur lekker 1x in de week muziek draaien tot in de nacht!
BloemBloem schreef:Liselot schreef:Mijn buren doen het (harde muziek draaien tot in de nacht) dus 1x in de week, maar wel élke week en dat al 4 jaar lang.... En ik mag daar volgens jou dus niet over klagen? Ik wil verdorie gewoon kunnen slapen in mijn eigen huis in de nacht
Ik denk dan weer, als jij er dus zo'n last van hebt dat dit wekelijks gebeurd, dan
laat je dit toch niet vier (!) jaar doorsudderen..... Je kan mij niet vertellen dat als jij vier jaar
lang klaagt bij politie, dat zij er dan niets aan doen. Ik vind het inderdaad niet nodig daar over te klagen, laat die buur lekker 1x in de week muziek draaien tot in de nacht!
Zonnetje81 schreef:Ja er zijn zat mensen die een jaccuzi hebben juist voor in de winter.
Hij heeft een nieuwe vriendin wellicht hebben ze vakantie dus dat ze er nu elke dag in zitten verbaasd me niet.
Dus ik verwacht niet dat hij een overkapping neer zet voor de sier.
IMJ schreef:Zonnetje81 schreef:Ja er zijn zat mensen die een jaccuzi hebben juist voor in de winter.
En dan gaan zoveel mensen die jij kent er in de nacht in..
oké top!
Heel andere vrienden en kennissenkring/ buurt dan dat wij hebben en wonen.
in t donker zie je dat niet zo goed.. kom je twee smurfen tegen op straat. Liselot schreef:Als ik letterlijk door de muur kan horen welk nummer ze draaien staat de muziek gewoon écht veel te hard. iom wijkagent zijn er afspraken gemaakt die soms wel en soms niet worden nageleefd. Ik bel zeer regelmatig de politie of wijkagent, maar er wordt maar weinig aan gedaan. We zijn nu aangemeld voor buurtbemiddeling, zal ook wel weer niet helpen.....
Wellicht vinden jullie buren sommige geluiden aan jou kant ook wel vervelend. Kinderen zijn nou ook niet bepaald altijd stil
Succes met de buurtbemiddeling.
Mondy schreef:Maar waarom dan niet erheen op t moment dat hij wel thuis is..ookal is dat wat later ?
Je wil liever risico lopen om snachts wakker te worden dan wat later opblijven om aan te geven hoe en wat ?
Als je wil dat er iets veranderd moet je er iets aan doen !
Ik kan me echt wel voorstellen dat t bloedirritant is snachts