Overlast buurman wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re: Overlast buurman wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:11

TS!
Wat een vuilstortplaats..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:17

O MarjaB, wat erg!!! Ik ken je topic, is dit nog steeds niet opgelost?

Ik zou bijna een stel muizen kopen en daar loslaten....dan is het snel over....

Wij hangen alles op omdat het dan door egels, ratten en muizen aangewroten wordt en onze honden en zwerfkatten..

Lokstof voor vliegen en wespen neerleggen en weet ik wat voor ongedierte...dan is het zo opgelost hoor.. }>

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:21

Eerste wat in me op kwam: Frank Visser!

Nee geintje natuurlijk. Vervelende situatie :/

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 13:43

Indestal schreef:
O MarjaB, wat erg!!! Ik ken je topic, is dit nog steeds niet opgelost?

Ik zou bijna een stel muizen kopen en daar loslaten....dan is het snel over....

Wij hangen alles op omdat het dan door egels, ratten en muizen aangewroten wordt en onze honden en zwerfkatten..

Lokstof voor vliegen en wespen neerleggen en weet ik wat voor ongedierte...dan is het zo opgelost hoor.. }>

Nee nog steeds niet opgelost, maar wij wonen er gelukkig niet meer. Nieuwe eigenaresse van het huis vind het gelukkig geen probleem en heeft zoiets van de gemeente heeft gezegd het op te lossen dus dat zal dan wel gebeuren.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:48

Ik blijf bij mijn mening: als je je niet aan kunt passen in je woonomgeving wordt het tijd dat je in een hutje op de hei gaat wonen. Zolang je buren hebt doe je gewoon, moet je het niet willen om overlast te veroorzaken. In het geval van TS zelfs met grote regelmaat terwijl de buurman en zijn nieuwe vriendin op de hoogte zijn van het feit dat ze de schuldige hier aan zijn.
Tuurlijk kan het een keer voorkomen dat er wat meer herrie is, bijvoorbeeld bij een verjaardag, dat is dan heel makkelijk op te vangen door je buren op tijd in te lichten en dan is er geen probleem.
Maar dit is iemand die een aardige plaat voor zijn kop heeft, egoïstisch ook, lekker door blijven gaan terwijl je weet dat er zeer waarschijnlijk meerdere buren zijn die overdag moeten werken dus vroeg op moeten staan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:50

BloemBloem schreef:
bruintje123 schreef:
Als iemand eenmalig in de jacuzzie zit nee daar klaag je niet over, maar het gaat hier niet om eenmalig.

Overdag boren is jammer dan.
Maar dat je dan na 20 uur geen herrie meer maakt zodat die kleine kan slapen vind ik heel normaal.

Ik heb het over 1 keer in de week.

Jenny denkt daar duidelijk anders over :D

Hoe had ik dit moeten doen? Er werd geklaagd over de slaapjes in het weekend,
de twee dagen waarin wij ( omdat we tijdens de verbouwing gewoon aan het werk moesten ) het meeste konden doen. Daarom zeg ik mensen hebben geen begrip meer voor elkaar :n Uit coulance zorgde we dat we rond die slaaptijd gingen lunchen.

Mijn buren doen het (harde muziek draaien tot in de nacht) dus 1x in de week, maar wel élke week en dat al 4 jaar lang.... En ik mag daar volgens jou dus niet over klagen? Ik wil verdorie gewoon kunnen slapen in mijn eigen huis in de nacht

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:50

aaah die foto van dat afval :wow:

Maar MarjanB, ik zou zeker niet van slaapkamer gaan verhuizen... hij is de persoon die overlast veroorzaakt en zal daar gewoon mee moeten stoppen.
Als het klopt wat er in dit topic gezegd werd dat de jacuzzi zo veel geluid geeft (dat onderschatte ik ook in het begin van je topic) en hun dus nog harder er overheen praten zou het toch op te lossen moeten zijn met behulp van de wijkagent?

Ik weet niet hoe wijkteams van de gemeente in jouw regio werken? Wij hebben speciale mensen die zich bezighouden met buren overlast. Als jij het meerdere malen met buurman geprobeerd hebt uit te komen (wat je hebt gedaan) en je komt geen stap verder zou je deze misschien kunnen benaderen?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:58

Liselot schreef:
Mijn buren doen het (harde muziek draaien tot in de nacht) dus 1x in de week, maar wel élke week en dat al 4 jaar lang.... En ik mag daar volgens jou dus niet over klagen? Ik wil verdorie gewoon kunnen slapen in mijn eigen huis in de nacht

Ik denk dan weer, als jij er dus zo'n last van hebt dat dit wekelijks gebeurd, dan
laat je dit toch niet vier (!) jaar doorsudderen..... Je kan mij niet vertellen dat als jij vier jaar
lang klaagt bij politie, dat zij er dan niets aan doen. Ik vind het inderdaad niet nodig daar over te klagen, laat die buur lekker 1x in de week muziek draaien tot in de nacht!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:04

Ja er zijn zat mensen die een jaccuzi hebben juist voor in de winter.

Hij heeft een nieuwe vriendin wellicht hebben ze vakantie dus dat ze er nu elke dag in zitten verbaasd me niet.

Dus ik verwacht niet dat hij een overkapping neer zet voor de sier.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:30

BloemBloem schreef:
Liselot schreef:

Ik denk dan weer, als jij er dus zo'n last van hebt dat dit wekelijks gebeurd, dan
laat je dit toch niet vier (!) jaar doorsudderen..... Je kan mij niet vertellen dat als jij vier jaar
lang klaagt bij politie, dat zij er dan niets aan doen. Ik vind het inderdaad niet nodig daar over te klagen, laat die buur lekker 1x in de week muziek draaien tot in de nacht!

Ik ben het helemaal eens met alles dat je tot nu toe geschreven hebt hier. Mensen zijn zo onverdraagzaam tegenwoordig.
Maar scheelt misschien ook dat ik zelf overal doorheen kan slapen. Wat ook weer komt omdat ik nogal relaxed ben.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:12

BloemBloem schreef:
Liselot schreef:

Als ik letterlijk door de muur kan horen welk nummer ze draaien staat de muziek gewoon écht veel te hard. iom wijkagent zijn er afspraken gemaakt die soms wel en soms niet worden nageleefd. Ik bel zeer regelmatig de politie of wijkagent, maar er wordt maar weinig aan gedaan. We zijn nu aangemeld voor buurtbemiddeling, zal ook wel weer niet helpen.....

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:19

Zonnetje81 schreef:

Hij heeft een nieuwe vriendin wellicht hebben ze vakantie dus dat ze er nu elke dag in zitten verbaasd me niet.

Dus ik verwacht niet dat hij een overkapping neer zet voor de sier.

Nee. Omdat die het natuurlijk wel vervelend vind als mensen ze kunnen zien fietsen, maar horen is geen probleem.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:23

Zonnetje81 schreef:

En dan gaan zoveel mensen die jij kent er in de nacht in..
oké top!

Heel andere vrienden en kennissenkring/ buurt dan dat wij hebben en wonen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:00

IMJ schreef:
Zonnetje81 schreef:

En dan gaan zoveel mensen die jij kent er in de nacht in..
oké top!

Heel andere vrienden en kennissenkring/ buurt dan dat wij hebben en wonen.

Dat zeg ik niet maar als hij snachts leeft lijkt me dat hij daar niet 123 mee gaat stoppen. Dus winter of zomer zal het verschil niet uitmaken. Omdat veel mensen er ook in de winter in gaan. Dat zei ik. Dus mijn woorden niet verdraaien.

Misschien als ze elkaar dumpen dat het stopt.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 17:25

Gehehe ik heb al geopperd om een keer blauwe kleurstof in het water te gooien O:) in t donker zie je dat niet zo goed.. kom je twee smurfen tegen op straat.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:25

Liselot schreef:
Als ik letterlijk door de muur kan horen welk nummer ze draaien staat de muziek gewoon écht veel te hard. iom wijkagent zijn er afspraken gemaakt die soms wel en soms niet worden nageleefd. Ik bel zeer regelmatig de politie of wijkagent, maar er wordt maar weinig aan gedaan. We zijn nu aangemeld voor buurtbemiddeling, zal ook wel weer niet helpen.....

Vervelend dat het je zo stoort, ik zou mij daar niet zo druk om maken :) Wellicht vinden jullie buren sommige geluiden aan jou kant ook wel vervelend. Kinderen zijn nou ook niet bepaald altijd stil :+ Succes met de buurtbemiddeling.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:32

Ts ik mis een beetje het deel dat jullie langs zijn geweest afgelopen dagen ?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 18:36

Zijn we ook niet.. hij is overdag vroeg weg en laat terug de laatste dagen. Dus hebben hem nog niet kunnen spreken.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:39

Maar waarom dan niet erheen op t moment dat hij wel thuis is..ookal is dat wat later ?
Je wil liever risico lopen om snachts wakker te worden dan wat later opblijven om aan te geven hoe en wat ?
Als je wil dat er iets veranderd moet je er iets aan doen !
Ik kan me echt wel voorstellen dat t bloedirritant is snachts :(:)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 18:42

Mondy schreef:
Maar waarom dan niet erheen op t moment dat hij wel thuis is..ookal is dat wat later ?
Je wil liever risico lopen om snachts wakker te worden dan wat later opblijven om aan te geven hoe en wat ?
Als je wil dat er iets veranderd moet je er iets aan doen !
Ik kan me echt wel voorstellen dat t bloedirritant is snachts :(:)

Hij komt echt om 12 uur 1 uur thuis dan lig ik al in bed.. dus hoop dat we hem van t weekend spotten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 22:45

Maar als je dN toch wakker van m wordt, dan kun je er dan ook wel langs gaan lijkt mij?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 23:04

Zonnetje81 schreef:
Zat mensen die snachts in bad zitten.

IK verdraai niets.. ;-)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 23:05

MarjanB schreef:
Gehehe ik heb al geopperd om een keer blauwe kleurstof in het water te gooien O:) in t donker zie je dat niet zo goed.. kom je twee smurfen tegen op straat.
:D
Vinnikleuk!

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:32

Jaaaaaa! Die is gaaf....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 11:09

MarjanB schreef:

Heb wel wat voor je staan, blijft maar een dag of 4 zitten... :D