Citaat:
Wauw hieruit blijkt wel heel veel wantrouwen. Bedoel je nu serieus dat bewijs wordt weggemoffeld door wetenschappers omdat de resultaten ze niet aan staan?
En dat Big Pharma het beter uitkomt dat bepaalde dingen niet worden onderzocht?
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker
Farmaceuten zijn ook niet gek, die steken hun centen in zaken die meer centen op gaan leveren. Als je die lui nog steeds vertrouwd op hun mooie blauwe ogen en denkt dat ze hun producten op de markt brengen puur vanuit het oogpunt van mensenwelzijn dan heb je echt onder een steen geleefd....
Ik zeg niet dat "de wetenschap" slecht is. Maar wel dat het verre van heilig is en al helemaal als het een bepaalde arrogantie opwekt waarmee alles dat buiten het eigen referentie-kader valt, wordt afgedaan als "dat bestaat niet".
Het komt dan net over als een soort modern geloof, pas als meneer pastoor zegt dat het het zo is, is het de waarheid.
Jij (en velen met jou) vindt het bizar als mensen niet direct alles geloven dat zogenaamd wetenschappelijk is aangetoond.
Ik (en velen met mij) hebben al genoeg gezien om "de wetenschap" niet meer zo hoog te hebben zitten en te beseffen dat er overal meerdere belangen spelen, fouten worden gemaakt en voortschrijdend inzicht plaatsvindt, en er nog zat zaken niet bewezen zijn die daarom heus niet minder waar zijn en op zijn minst het voordeel van de twijfel zouden mogen krijgen zeker gezien zo veel mensen claimen dat ze er door geholpen zijn 
Al die mensen die hele goede ervaringen hebben met homeopathie, of mensen die serieuze problemen overhouden aan zogenaamd veilige medicatie afdoen als gekkies die niet beter weten vind ik echt respectloos