Nagini schreef:Sorry, dat vind ik echt het stomste argument ooit. Alsof een man zijn kinderwens niet net zo sterk kan zijn als die van een vrouw puur omdat hij niet zwanger kan worden en het kind zelf draagt.. En tja, het feit dat hij niet zwanger is maar zij.. wil niet zeggen dat ie alleen maar de lusten heeft van het kind krijgen en haar zwanger zijn.
Tuurlijk als 1 iemand kinderen wilt en de ander niet is de relatie gedoemd om te mislukken.
Ik vind gewoon dat hier zo makkelijk word gedaan dat de vriend een lamlu.l is.. en hij haar het geluk niet gunt.. maar als je de rollen omdraait vraag ik me af of zij hem zijn geluk gunt?
Ik vind dit topic gewoon totaal eenzijdig omdat iedereen hier van paarden houdt en zegt ''natuurlijk kies je voor je paard'' wat ik persoonlijk gewoon onrealistisch vind.
Ik wed dat dat als je dit probleem op een forum zoals viva of weet ik wat had gezet waar het paardrijvolk misschien maar 10% is dat het een veel genuanceerdere discussie was geweest.
Dat gezegd hebbende: NEE ik vind niet dat hij haar iets moet verbieden of het paard weg moet doen maar zoals meerdere zeggen denk ik dat deze situatie veel genuanceerder is en het paard misschien maar het topje van de ijsberg is.
Deels mee eens, uiteraard is het maar t topje van de ijsberg.
Ik weet niet of je hele topic heb gelezen.
T schijnt dat de vriend van de ts er niet over wilt praten. Hij blijft bij zijn standpunt dat 2x per week na paard genoeg is. Terwijl hij zelf ook vaak zat weg is.
Er is zelf gezegd tegen ts ga dan Savonds ipv weekends.. nee Savonds vind vriend t nog erger..
Weekend is vriend vaak beunen dus ook weg.. en zei mag dan eigenlijk niet na der paard.. dus tja wat wilt hij nou??
Zei probeert t aan te kaarten...en hij is gelijk geïrriteerd..
Zolang 1 van hun niet wilt praten en niet tot een oplossingen komen, wat t probleem ook zijn mag..
Dan is t toch logisch dat je op gegeven moment denkt je bekijkt t maar...