Waar ik nu even het meeste mee struggle is indd: Kan hij zichzelf beter maken EN een relatie hebben met mij op dezelfde tijd.
Om eerlijk te zijn ben ik nu best heel rustig. Ik lees al jullie berichten en pik overal wat uit. Vind ze allemaal, stuk voor stuk waardevol. Ook ALLE pbs die ik heb gehad.
Ik val echt even stijl achterover over het support netwerk van bokt. Om eerlijk te zijn heb ik het nooit zo begrepen, het op internet gooien en mensen die zeggen ''ik stuur je een pb''. Ik krijg zelfs berichten van mensen waar ik voorheen gewoon echt nooit op een lijn kon zitten. Maar ze zijn ZO waardevol. Ik ben jullie echt zo ontzettend dankbaar want jullie trekken me er doorheen. Welke uitkomst het ook is. Ik lees alle PBs maar reageer niet op ze allemaal. Sorry daarvoor, maar het zijn er gewoon te veel en ik heb er even egen ''zin'' in.
Hij heeft zojuist een afspraak gemaakt voor vandaag bij de huisarts (hier zijn HA's soms 7 dagen open en kun je online boeken. Handig joh!) voor een doorverwijzing naar de psych. Ik ga mee, aangezien ik de auto heb en hij er anders niet komt. En hij wilt graag dat ik er bij ben mocht ie dichtslaan.
Dus dat doe ik voor hem. De afspraak is om 12.40 pm (voor jullie 5 in de ochtend).
Daarna zie ik wel, denk dat ik dan misscihen naar een andere vriendin ga erna.
) aan zichzelf wil gaan werken, je hem voor je ogen in ziet storten én je gewoon vreselijk veel van hem houdt.. Probeer alleen alsjeblieft jezelf in dit alles voorop te blijven stellen. Klinkt gek maar daar heeft ook hij uiteindelijk het meeste baat bij.
toen nog tijdje zelf gebleven, werken enz. En een kleine 5 maanden later teruggegaan naar NL. Dat maakte de terugreis iets minder heftig. Ik was al over het eerste en heftigste verdriet heen. (we zijn overigens als vrienden uit elkaar gegaan...hebben naderhand nog meerdere malen goed kunnen praten) en hij ook. Die eerste weken zijn het moeilijkst. Dan is zijn en jouw verdriet nog heel vers en kun je je laten leiden door medelijden (Slechte raadgever overigens!!!) maar dat wordt uiteindelijk steeds iets minder. De terugreis verliep dan ook zonder groot verdriet. Meer met een goede hoop op de toekomst en frisse zin om opnieuw te beginnen.
....wat ik wil zeggen: veel sterkte en wijsheid. Zoek voor jezelf uit: houd je echt giga en enorm van hem en wil je eraan werken? of speelt medelijden ook een grote rol?