Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:30

Jolien87 schreef:
Mijn tablet heeft het vanmiddag begeven dus voorlopig geen nieuw schoeisel voor mij. -O-
oeps, maar gelukkig heeft de gemiddelde vrouw 30 paar schoenen heb ik wel eens gehoord.

Ik heb in de woonkamer ook 5 paar staan, waarvan 4 paar sandalen. De 30 haal ik niet denk ik ( rest staat in een kast boven), maar ik geef toe dat ik wel eens schoenen koop omdat ze gewoon mooi zijn en lekker zitten.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:31

Ik ben door dit topic ook maar weer gaan rondneuzen voor mogelijk nieuwe sandalen, en ik durf me aan deze wel te wagen (ik heb nog geen sandalen van Ara gehad die niet lekker zaten ):
http://www.syrupsignage.nl/ara-sandalen

En misschien ga ik ook wel weer voor een paar van mijn favoriete ecco's (weet alleen nog niet of ik ze dan weer in het zwart koop, of in deze kleur ):
http://www.geri-art.nl/fashion-ecco-sch ... p-189.html
Ooooh, of deze <3 (leuk met rood gelakte teennagels :D )
https://www.google.nl/search?biw=1280&b ... xpsqcw8yLM:

Of wellicht een 'uitstapje' naar een ander merk...
http://cdn.picvpicimg.com/products/1019 ... andard.jpg

Maar ja, deze vind ik ook wel erg mooi (al zijn deze en de vorige wmb iets minder geschikt om langen te lopen:
https://www.nelson.nl/ecco-dames-sandal ... 1620919296

Het mag denk ik wel duidelijk zijn dat ik van open schoenen houd... :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:34

Berdien waar zijn die eersten van?

Berdien

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:35

Beiden van Rieker! Heb ze besteld via Zalando. Mag van mezelf één paar houden. Ook omdat ik er twee paar (roze en zwarte {:} ) ballerina's bij heb besteld.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:51

lieveli schreef:
Rondje Alkmaar doen <<) Waar loop je normaal op? Ik loop wel fijn op hakken maar niet op sleehakken.

Ik loop normaal in de zomer op de teenslipper birkenstocks, en teenslipper papilio's (zelfde model als die van birkenstock maar dan iets smaller/kleiner, deze vind ik persoonlijk prettiger zitten). Normaal loop ik ook helemaal niet op hakken, maar ik zou graag eens iets vrouwelijkers willen. De panama jacks heb ik ook gepast maar die passen bij mij niet goed en staan daarom bij mij ook niet zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:03

Duur en chique zijn in mijn ogen compleet andere dingen. Ik heb regen/baggerlaarzen die 4x zo duur zijn dan mijn nette pumps, maar no way dat ik die laarzen aandoe onder een mantelpakje of trouwjurk. 8-)
Chique is over het algemeen gewoon een heel ander hokje dan camping-comfortabel. Als iemand een chique waterdichte schoen zoekt, dan is het zinloos om hem hele dure baggerlaarzen aan te prijzen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand een spannend boek zoekt hem de Penny te geven 'want volwassenen kunnen die ook gewoon lezen, zat volwassenen die ook de Donald Duck lezen en het zijn toch allemaal dezelfde letters?'

Waar ik na 20+ pagina's topic wel benieuwd naar ben is wat nou echt het lijstje met de meest comfortabele merken is, waarbij elke sandaal bij wijze van spreken gegarandeerd lekker loopt en ze geen hard leren plankje als zool hebben? Ik heb nu:
- Teva
- Birkenstock
- Papilio
- Olukai?
- Crocs
- Geox?

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:18

Er komt trouwens net een reclame voorbij op tv van de Bristol. Ze hebben Birkenstocks in de aanbieding. Misschien handig voor mensen die overwegen ze aan te schaffen

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:52

Xyzutu2, ik noem Gabor en lazamani alhoewel de laatste niet echt een gevormd voetbad hebben lopen ze wel heerlijk. Unisa heeft ook wel aardige sandalen. Veel hangt ook gewoon van je smaak af vind ik. Datzelfde geldt voor Dune ook leuk. Maar een hele dag winkelen..... ik vind het lastig! Ik ben van het hysterische winkelen en dan zijn zelfs wandelschoenen niet voldoende :o?

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:52

Berdien schreef:
Beiden van Rieker! Heb ze besteld via Zalando. Mag van mezelf één paar houden. Ook omdat ik er twee paar (roze en zwarte {:} ) ballerina's bij heb besteld.

Die zwarte zijn echt pantoffels om aan te hebben! Heel fijne schoenen!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:54

Berdien schreef:
Dit topic is wel slecht voor je bankrekening. Ik vond eigenlijk dat ik geen nieuwe sandalen nodig had, maar ja... ik kreeg shopneedsssss _O-

[ Afbeelding ]

En omdat het kan :')
[ Afbeelding ]

Ik loop thuis/in de winkel/bij mijn ouders op mijn zwarte Birkenstocks. Zitten heel fijn, kan er ook einden mee lopen. Maar die gaan echt niet aan richting klanten of kantoor :n En nou heb ik nog wel andere sandalen maar já. Net als met paarden, ééntje is nooit genoeg :+

Die jij in het zwart heb heb ik in het wit, zitten hartstikke lekker! Ik had ze bij de Nelson gekocht. (wil altijd alles passen)

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 00:39

Oh die zijn leuk Berdien. Ik kan hier 365 dagen per jaar slippers en sandalen aan, heerlijk.
In juli kom ik weer naar Nederland. Hopelijk zijn deze dan nog te krijgen.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 02:05

xyzutu2 schreef:
Duur en chique zijn in mijn ogen compleet andere dingen. Ik heb regen/baggerlaarzen die 4x zo duur zijn dan mijn nette pumps, maar no way dat ik die laarzen aandoe onder een mantelpakje of trouwjurk. 8-)
Chique is over het algemeen gewoon een heel ander hokje dan camping-comfortabel. Als iemand een chique waterdichte schoen zoekt, dan is het zinloos om hem hele dure baggerlaarzen aan te prijzen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand een spannend boek zoekt hem de Penny te geven 'want volwassenen kunnen die ook gewoon lezen, zat volwassenen die ook de Donald Duck lezen en het zijn toch allemaal dezelfde letters?'

Waar ik na 20+ pagina's topic wel benieuwd naar ben is wat nou echt het lijstje met de meest comfortabele merken is, waarbij elke sandaal bij wijze van spreken gegarandeerd lekker loopt en ze geen hard leren plankje als zool hebben? Ik heb nu:
- Teva
- Birkenstock
- Papilio
- Olukai?
- Crocs
- Geox?

De ecco.... loopt echt comfortabel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 05:06

Gracezellaa schreef:
Er komt trouwens net een reclame voorbij op tv van de Bristol. Ze hebben Birkenstocks in de aanbieding. Misschien handig voor mensen die overwegen ze aan te schaffen

Nee, bristock heeft birkenstols in de aanbieding. Lol

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:12

niet germie; sandalen! :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:24

benangelique schreef:
niet germie; sandalen! :+

Waar gaat dit over? Ik vat hem even niet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:25

jij doelt op de reclame die er momenteel is van de bristol. Uiteindelijk zegt hij dan; dat zeg ik, sandalen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:31

benangelique schreef:
jij doelt op de reclame die er momenteel is van de bristol. Uiteindelijk zegt hij dan; dat zeg ik, sandalen!

Oh zo. Ja klopt. Kennelijk onthouden mensen deze reclame. Best grappig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:49

Ik val weer even binnen. Ben op vakantie en niet altijd internet :Y)

De touwsandalen die ik eerder heb gepost ben ik intussen al een paar keer tegengekomen in Carcasonne. Over paar dagen zit ik in Avignon, wie weet tref ik ze daar ook aan.
Het is me wel opgevallen dat de zolen van Les Tropeziennes hier een stuk dikker en degelijker zijn dan wat ik thuis in de winkel zie van dat merk.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:32

hoeveel paar heb je al scheefgeslagen Varekaj ? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:00

Geen tot nu toe :)) Ik heb er al 5. Mijn vriend vindt ze ook leuk haha, dus alsn ik een paar in leuke kleurtjes zie mag ik die absoluut meenemen. Heb gewone bruine, zwart/grijs, rood/oranje, beige bruin gewoon en beige/bruin met lederen stukje over de wreef.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:08

haha !

ik wil zo graag deze :
https://www.panamajack.nl/dames/vera-basics-b5

alleen zijn ze in deze kleur in België nergens te vinden, en die site van hierboven lijkt alleen binnen Nederland te versturen. :')
Straks moet ik toch maar eens een vriendin lief aankijken. :D

edit, toch een Belgische bestelpagina gevonden, en besteld !! <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:28

Oh die zijn idd leuk!

Ik heb alles smen iets van 40 paar schoenen denk ik, waarvan merendeel hakken. Mijn stal schoenen en afgetrapte sportschoenen en laarzen inclusief.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:30

oh dan kan ik er nog wel een paar kopen. :D Ik denk dat ik ergens halverwege zit, en vind dat al waanzinnig veel. :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:12

jokari schreef:
haha !

ik wil zo graag deze :
https://www.panamajack.nl/dames/vera-basics-b5

alleen zijn ze in deze kleur in België nergens te vinden, en die site van hierboven lijkt alleen binnen Nederland te versturen. :')
Straks moet ik toch maar eens een vriendin lief aankijken. :D

edit, toch een Belgische bestelpagina gevonden, en besteld !! <3 <3

Die heb ik in het zwart. Superfijn!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:44

Wat een leuke panama jacks die rode, die ben ik in nl nog niet in de winkels tegen gekomen!