Siesjuh schreef:Sorry hoor, ik vind haar reactie een beetje overdreven. Dat je van iemands partner afblijft, oke (hoewel ik dat ook een beetje raar vindt, want als die partner jou leuk vindt, is het toch een beetje een aflopende zaak denk ik), maar als je ook geen ex meer mag daten, blijft er wel erg weinig over denk ik. En daarbij, moet je je eigen geluk laten lopen omdat iemand toevallig een ex is?
En tuurlijk, het kan best dat ze dat niet leuk vindt, maar je fiets verplaatsen en je zonder telefoon of wat dan ook achterlaten, vind ik echt heel ver gaan.
Wat je misschien wel anders had kunnen doen is eerlijk zijn over wat je van haar ex vond. Misschien kwam het dan voor haar niet zo als donderslag bij heldere hemel. Maar dan nog denk ik niet dat je aan haar verantwoording hoeft af te leggen, maar ook zij mag natuurlijk reageren zoals ze wil (behalve dan dat ik denk dat je iemand niet zo in de problemen mag brengen als zij bij jou heeft gedaan). Misschien wel een wijze les, neem altijd je telefoon mee!
Sorry, maar meen je dit serieus