Ailill schreef:MarjanB schreef:Klopt, ik werk nu nog als corporate recruiter voor het I(C)T bedrijf van mijn ex. Op dit moment ben ik op zoek naar een ervaren Devop(s) die een vertaalslag kan maken tussen ontwikkelen en operationeel maken van apps. En dan ook nog met Cloud ervaring en dit middels OTAP ook daadwerkelijk toe kan passen. Best lastig te vindenIk lees ook weer meeHeb nu 2 jaar een relatie met mn tinderdate
en net een huis gekocht samen.
Moet erg lachen om jullie posts en ben benieuwd welke combi's (en unibrouws) er uit komen
@Ailill ik wil geen date met je maar ik zag dat je iets doet met IT banen, mijn vriend is it nerd en zoekt misschien een andere baan, weet niet in welke regio je zit? (enne hij blijft dan wel van mij)
NU lopen mijn werkzaamheden hier wel op z'n eind en hoop ik volgende maand bij een groter en internationaal bedrijf aan de slag te gaan, wederom I(C)T. Cv mailen kan altijd en ik zal beloven dat ie van jou blijft, haha
Hahaha fijne geruststelling

Ik weet zo niet wat ie precies doet, ik weet dat ie site's maakt en dat ie hele systemen maakt waarin mensen cijfers kunnen opvragen enz. Dacht sql en php ofzo. Ik zal je in gedachten houden als ie klaar is om de stap te zetten