Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:48

Ailill schreef:
MarjanB schreef:
Ik lees ook weer mee :) Heb nu 2 jaar een relatie met mn tinderdate :) en net een huis gekocht samen.

Moet erg lachen om jullie posts en ben benieuwd welke combi's (en unibrouws) er uit komen

@Ailill ik wil geen date met je maar ik zag dat je iets doet met IT banen, mijn vriend is it nerd en zoekt misschien een andere baan, weet niet in welke regio je zit? (enne hij blijft dan wel van mij)
Klopt, ik werk nu nog als corporate recruiter voor het I(C)T bedrijf van mijn ex. Op dit moment ben ik op zoek naar een ervaren Devop(s) die een vertaalslag kan maken tussen ontwikkelen en operationeel maken van apps. En dan ook nog met Cloud ervaring en dit middels OTAP ook daadwerkelijk toe kan passen. Best lastig te vinden :P

NU lopen mijn werkzaamheden hier wel op z'n eind en hoop ik volgende maand bij een groter en internationaal bedrijf aan de slag te gaan, wederom I(C)T. Cv mailen kan altijd en ik zal beloven dat ie van jou blijft, haha ;)

Hahaha fijne geruststelling :')

Ik weet zo niet wat ie precies doet, ik weet dat ie site's maakt en dat ie hele systemen maakt waarin mensen cijfers kunnen opvragen enz. Dacht sql en php ofzo. Ik zal je in gedachten houden als ie klaar is om de stap te zetten :D hij werkt al 18 jaar voor deze baas.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:50

karev schreef:
Ja haha snap ik. Maar dan moet ze eerst meer details. Maar ik denk het niet. Hij is geboren Groninger.

Het zou ook te toevallig zijn geweest :j Deze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland namelijk :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:50

Ggrrr, Tinder laat weer allemaal dezelfde mensen zien die ik al eerder geswiped heb -O-

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:52

Iedereen verdient een 2e kans.. :+ .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:52

Flessuh schreef:
Ggrrr, Tinder laat weer allemaal dezelfde mensen zien die ik al eerder geswiped heb -O-
Wellicht een teken van boven dat je eerder een foute keuze hebt gemaakt :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:54

MarjanB schreef:
Ailill schreef:
Klopt, ik werk nu nog als corporate recruiter voor het I(C)T bedrijf van mijn ex. Op dit moment ben ik op zoek naar een ervaren Devop(s) die een vertaalslag kan maken tussen ontwikkelen en operationeel maken van apps. En dan ook nog met Cloud ervaring en dit middels OTAP ook daadwerkelijk toe kan passen. Best lastig te vinden :P

NU lopen mijn werkzaamheden hier wel op z'n eind en hoop ik volgende maand bij een groter en internationaal bedrijf aan de slag te gaan, wederom I(C)T. Cv mailen kan altijd en ik zal beloven dat ie van jou blijft, haha ;)

Hahaha fijne geruststelling :')

Ik weet zo niet wat ie precies doet, ik weet dat ie site's maakt en dat ie hele systemen maakt waarin mensen cijfers kunnen opvragen enz. Dacht sql en php ofzo. Ik zal je in gedachten houden als ie klaar is om de stap te zetten :D hij werkt al 18 jaar voor deze baas.
Het is ook echt een rot vacature, ben al een tijd aan het zoeken. Dit weekend naar London, heb daar een aantal gesprekken staan.

Zo te horen zit ie meer in het ontwikkel segment, wat niet verkeerd hoeft te zijn. Als de termen/werkwijzen in mijn eerdere bericht hem bekend in oren klinken ontvang ik heel graag een pb :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:56

Guess_nh.. vind Altijd zo bijzonder.. wil geen relatie want dan is die bang je kwijt te raken? Goede om idd het maar vanuit hem te laten komen ni, graag of niet

Guess_NH

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:06

In het begin heb ik hem gezegd:
Ik ben iemand die opzoek is naar iets serieus, niet om eens een keer een leuke nacht mee te hebben, fwb..

Hij had hetzelfde.
Daten leuk, nachten ook, maar dat maakte me onzeker omdat ik hem niet kon peilen.
Gevraagd hoe het zat na een maand daten, hij was duidelijk: we zijn jong, moeten genieten en nog veel doen en meemaken, leuk als we dat 'vriendschappelijk' samen kunnen doen en uitzoeken hoe het verder gaat lopen.
Ging akkoord met het idee om te kijken of er vanuit daar toch een relatie uit kan voortkomen..
Hij zit op Instagram allemaal dames te zoeken/volgen, verteld dat hij bepaalde s**talks heeft en vraagt aan mij of ik nog wat met jongens heb gedaan of plannen heb.
En dan komt hij ineens hiermee.

Ben benieuwd of hij nog wat laat horen

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:08

Heeft er iemand al een tinderpaardenman aan de haak geslagen?
Bestaan die nog? Haha

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:11

Ik heb wel een paar paardenmannen op Tinder voorbij zien komen! Maar niet geliked uiteindelijk ;)

Hm.. dus hij wil naast jou gewoon kunnen daten met wie hij maar wil etc.. Snel laten lopen denk ik! Als hij nu al van die s***talks met anderen heft, weet ik niet hoe het straks zal zijn..
Hij wil blijkbaar lang leve de lol, dat kan.. Maar zeg dat dan gelijk.

Want meestal inderdaad spreek je wel uit van goh ik date alleen met jou, en als je dan nachten/weekenden bij elkaar bent dan loopt dat gewoon uit in een relatie.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:12

Ailill schreef:
Flessuh schreef:

Heb een aantal eerder ook al geliked en nu weer. En nee geen match :+

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:13

Ailill schreef:
Flessuh schreef:

Hint hint hint...
Je heb je perfect match denk ik weg geswiped... :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:15

Flessuh schreef:
Ailill schreef:

Heb een aantal eerder ook al geliked en nu weer. En nee geen match :+
Bekijk het eens van de andere kant ;)

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:17

De meeste paatdenmannen zijn gewoon niet leuk haha

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:17

Mijn match is in levende lijven echt onwijs leuk, echt super leuk als we samen zijn, hebben de grootste lol samen en voelt heel goed.
Echter buiten dat alles om als we allebei gescheiden van elkaar zijn, is er totaal geen contact...
Mijn match is niet van het appen en contacten via andere mogelijkheden, tuurlijk ieder zijn ding.
Alleen ik wordt wel erg onzeker hier door omdat ik buiten onze afspraakjes gewoon bijna niks van hem hoor...

En ik vindt hem echt heel leuk...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:20

Ik ben inderdaad van mijn ex ook gewend om echt super veel te appen.

Deze match heeft dat inderdaad ook niet, was daar eerst ook wel onzeker over, maar nu niet meer. Moet alleen wel wennen, dat wel ;) Want voelde juist wel vanaf zijn kant dat hij er wat onzeker over was, omdat ik natuurlijk net pas alleen was en mijn ex nog wel eens aan het stalken was :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:21

DNIEZE schreef:
Mijn match is in levende lijven echt onwijs leuk, echt super leuk als we samen zijn, hebben de grootste lol samen en voelt heel goed.
Echter buiten dat alles om als we allebei gescheiden van elkaar zijn, is er totaal geen contact...
Mijn match is niet van het appen en contacten via andere mogelijkheden, tuurlijk ieder zijn ding.
Alleen ik wordt wel erg onzeker hier door omdat ik buiten onze afspraakjes gewoon bijna niks van hem hoor...

En ik vindt hem echt heel leuk...

Ik ben altijd bang als ze zo contact weigeren buiten afspreken at ze gewoon iemand hebben :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:24

Die van mij is dan bijvoorbeeld echt uren ook niet online, dan zie je het wel een beetje.
Als je ziet dat hij elke minuut online komt en niks zegt, is het misschien wat anders

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:30

Ik ben gewend om super veel te appe met iemand die me echt aantrekt, het liefst heb ik hele gesprekken.
En ik snap dat niet iedereen zo is, hij geeft ook gewoon toe dat z'n telefoon niks interesseert en hij het liever gewoon leuk heeft zonder al die social media.
Hij heeft verder ook geen andere social media apps.

Als we samen zijn is het echt super gezellig,
Van de week kreeg ik een app, heel de dag niks gehoord en dan ineens of ik al gegeten had want hij had echt heerlijk gekookt en had zin om het langs te komen brengen.
Ja dan smelt je natuurlijk compleet...

Hij is overigens ook echt uren niet online...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:32

Dan zou ik me er niet druk om maken! :)

Al moet het vast even wennen inderdaad

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:37

DanielleB schreef:
Dan zou ik me er niet druk om maken! :)

Al moet het vast even wennen inderdaad

Ik ben een vrouw, makkelijker gezegd dat gedaan :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:39

Hahah ik ken het... hier ook een vrouw... Toch lukt het me elke keer steeds beter :Y)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:41

Ik wacht gewoon tot hij vraagt om weer af te spreken, de laatste x kwam het van mij af.
Mocht het over een week nog niet gevraagd zijn, weet ik waar ik sta.. :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:42

Hahah slim.. al denk ik wel dat hij contact opneemt er over hoor ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:43

DNIEZE als hij je spontaan appt voor het eten dan hoef jij je denk ik geen zorgen te maken. Ook als je het erover hebt gehad. Of eten moet bij hem iets heel anders betekenen.