jammer dat je jezelf zo wegcijfert je verdient zoveel beter! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jammer dat je jezelf zo wegcijfert je verdient zoveel beter! Granoek schreef:Nou eigenlijk vind ik dat nog helemaal geen gek idee. Ik ben er niet voor normaal, maar in dit geval..
Grote kans dat ie het je anders uit je hoofd praat. En eerlijk gezegd verdient hij niet beter.
IMJ schreef:Volgens mij kan je net zo goed gewoon gaan zonder een netjes gesprek.
Ik heb mijn spullen gepakt. Jij besteelt mij. Neemt mij mijn geld af voor jouw schulden. Ik ben weg.
Als je het met een echt gesprek doet bespeelt hij je toch weer zo dat je blijft
mirriezz schreef:Ik vind sommige comments van medebokkers hard (al zullen ze vast goedbedoeld zijn)
Maar ergens moet ik het mee eens zijn: pak je spullen in als hij nu niet thuis is, zet ze klaar bij de voordeur/in je eigen auto/in de auto van je ouders of een vriendin.
Als je vriend thuis komt hoef je dan alleen nog maar je jas te pakken en de deur uit te lopen.
Als je nog moet inpakken zie ik hem wel in staat je pinpas achter je rug om er tussenuit te halen en je hele rekening te plunderen, of gewoon te weigeren dat je je spullen mag pakken.
Met die 150e is het tijd om te gaan.
verootjoo schreef:IMJ schreef:Volgens mij kan je net zo goed gewoon gaan zonder een netjes gesprek.
Ik heb mijn spullen gepakt. Jij besteelt mij. Neemt mij mijn geld af voor jouw schulden. Ik ben weg.
Nou idd, of überhaupt geen gesprek, maar een appje: 'ben er klaar mee, dus ik kap ermee, doei'.
Waarom zou je hier woorden aan vuil maken of het nog netjes af willen rondenAls je het met een echt gesprek doet bespeelt hij je toch weer zo dat je blijft