Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:28

Hij steelt gewoon ordinair van je! :( jammer dat je jezelf zo wegcijfert je verdient zoveel beter!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:30

Hij deed wat! Nou daar zou hij bij mij niet zo mee wegkomen zijn. Ik had hem heel vriendelijk verzocht of hij terug overmaakt deed hij dat niet dan deed ik aangifte.
Ik zou heel snel mijn spullen pakken en weg gaan. Mijn aanbod staat nog steeds ts! Je kan best een weekje bij mij logeren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:33

Jeetje dat meen je? Hij maakt 150 euro over naar zijn eigen rekening voor als jij weg bent?
Waarom geef je hem nog die pinpas trouwens? Wat heeft hij aan jou een gewillig slachtoffer zeg. Wees alsjeblieft wat assertiever. Is hij nou helemaal betoeterd. Wat een ......... -O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:43

Dus hij leeft van je geld, hij betaald zijn schulden van je geld, hij houdt wat van jouw geld apart voor hemzelf.. en jij wil niet uitmaken omdat je "zorgen" maakt hoe die dan moet redden... en je vind dat het beter gaat met je pas gebruik... van beide kanten vind ik zeer ongezond gedrag..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:02

Echt ts volgens mij verdienen jullie elkaar... hij besteelt je en maakt misbruik van je en jij vindt dat blijkbaar prima.......

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:04

Volgens mij kan je net zo goed gewoon gaan zonder een netjes gesprek.
Ik heb mijn spullen gepakt. Jij besteelt mij. Neemt mij mijn geld af voor jouw schulden. Ik ben weg.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:06

Nou eigenlijk vind ik dat nog helemaal geen gek idee. Ik ben er niet voor normaal, maar in dit geval..
Grote kans dat ie het je anders uit je hoofd praat. En eerlijk gezegd verdient hij niet beter.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:18

Granoek schreef:
Nou eigenlijk vind ik dat nog helemaal geen gek idee. Ik ben er niet voor normaal, maar in dit geval..
Grote kans dat ie het je anders uit je hoofd praat. En eerlijk gezegd verdient hij niet beter.

Ook mee eens TS,

echt ik zou me daar geen discussie meer over vuil maken als hij het zo vuil zelf speelt. Je gaat niets winnen met een gesprek over waarom je het uitmaakt. Enkel de kans dat hij alle schuld bij jouw gaat leggen en dat jij het nog gaat geloven ook. Hij weet echt wel goed genoeg waarom je vertrekt. Je zei dat je ouders je zelf midden in de nacht met open armen zouden ontvangen, ik zou daar gebruik van maken. En hun gewoon eerlijk alles vertellen. Dat hij dan nog maar eens probeert om in je buurt te komen.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:28

Ik vind sommige comments van medebokkers hard (al zullen ze vast goedbedoeld zijn)
Maar ergens moet ik het mee eens zijn: pak je spullen in als hij nu niet thuis is, zet ze klaar bij de voordeur/in je eigen auto/in de auto van je ouders of een vriendin.

Als je vriend thuis komt hoef je dan alleen nog maar je jas te pakken en de deur uit te lopen.

Als je nog moet inpakken zie ik hem wel in staat je pinpas achter je rug om er tussenuit te halen en je hele rekening te plunderen, of gewoon te weigeren dat je je spullen mag pakken.

Met die 150e is het tijd om te gaan.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:32

Whaaaaat?! Die €150 %)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:34

IMJ schreef:
Ik heb mijn spullen gepakt. Jij besteelt mij. Neemt mij mijn geld af voor jouw schulden. Ik ben weg.

Nou idd, of überhaupt geen gesprek, maar een appje: 'ben er klaar mee, dus ik kap ermee, doei'.

Waarom zou je hier woorden aan vuil maken of het nog netjes af willen ronden :? Als je het met een echt gesprek doet bespeelt hij je toch weer zo dat je blijft -O-

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:36

mirriezz schreef:
Ik vind sommige comments van medebokkers hard (al zullen ze vast goedbedoeld zijn)
Maar ergens moet ik het mee eens zijn: pak je spullen in als hij nu niet thuis is, zet ze klaar bij de voordeur/in je eigen auto/in de auto van je ouders of een vriendin.

Als je vriend thuis komt hoef je dan alleen nog maar je jas te pakken en de deur uit te lopen.

Als je nog moet inpakken zie ik hem wel in staat je pinpas achter je rug om er tussenuit te halen en je hele rekening te plunderen, of gewoon te weigeren dat je je spullen mag pakken.

Met die 150e is het tijd om te gaan.

Edit: ik zat in het foute topic

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:44

jeeetje wat een arrogante ass! wegwezen daar!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:46

Ts.... ik heb er eigenlijk geen woorden voor.... mn mond hangt open van verbazing (

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:04

Dit was HET moment geweest om te zeggen: ik vertrek voorgoed. Maar aangezien je dat niet gedaan hebt ben ik het wel met Billy eens...

Billy schreef:
Echt ts volgens mij verdienen jullie elkaar... hij besteelt je en maakt misbruik van je en jij vindt dat blijkbaar prima.......

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:05

Hoeveel signalen wil je nog hebben om weg te gaan zeg :\

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:06

verootjoo schreef:
IMJ schreef:

Nou idd, of überhaupt geen gesprek, maar een appje: 'ben er klaar mee, dus ik kap ermee, doei'.

Waarom zou je hier woorden aan vuil maken of het nog netjes af willen ronden :? Als je het met een echt gesprek doet bespeelt hij je toch weer zo dat je blijft -O-

Precies!
Niet eens meer over nadenken. Pak je spullen en ga!
(Stop eerst je pinpas heeeeel goed weg)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:08

Wauw. Gewoon alleen wauw.
Geen woorden meer aan vuil maken. Spullen pakken, sleutel door de brievenbus en doei. Die is gek...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:19

Inpakken en weg wezen. Even opschrijven hoeveel geld je nog van hem krijgt en hem dat laten ondertekenen.
Lekker bij je ouders intrekken en sparen voor een eigen plek.
Dit is echt zonde van je tijd. Hij wou toch dat je voor zondag een beslissing zou maken? Nou dat heb je dan gedaan . Als het kan vanavond nog vertrekken want hij gaat zielig doen en je om proberen te praten om te blijven.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:24

Allerliefste TS: je bent welkom bij je ouders, je wilt naar je ouders.

Pak alsjeblieft vandaag nog je spullen, je pinpas en vertrek. Dat huurhuis en de dieren zijn het probleem van hem en zijn moeder. Maak het niet jouw probleem. WEGWEZEN DAAR. JE KUNT HET. Je vriend is gewoon een dief door even geld van jouw rekening af te boeken. Echt, wat moet hij nog doen, voordat je vertrekt?

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:25

Oh kom op ts.... heb je niet iemand die jou een flinke schup onder de kont kan geven... Wanneer gaan je ogen eens open dat hij steelt van je. Of eigenlijk ook weer niet aangezien je schijnbaar toestemming geeft.

Ik weet niet wat ik onbegrijpelijker vind.. je lamzak van een "vriend" of jij die dit herhaaldelijk blijft doen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:35

En ts, wat betreft zorgen voor, dat hoef jij niet te doen, zorgen doe je voor je kinderen, dieren, hulpbehoevende ouders. En dat verdient dit randfiguur echt niet. Kun je dat geld nog terugboeken, dan zeker doen en weggaan, vanavond nog.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:35

Serieus.. Ga nu weg bij hem, pak je spullen, ga naar je ouders. Echt bizar dat je niet allang weg bent en je zo laat gebruiken. Je 'vriend' is een vuile dief en leugenaar.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:39

Mondy schreef:
Ik weet niet wat ik onbegrijpelijker vind.. je lamzak van een "vriend" of jij die dit herhaaldelijk blijft doen.

Dat. Kies toch eindelijk voor jezelf. Je laat dit toch niet zomaar gebeuren?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:50

Ik lees al een tijd mee en ik vind dit echt het meest frustrerende topic wat ik in tijden heb gelezen. :=
Ik vraag me oprecht af hoe je het voor elkaar krijgt om je zo te laten bedonderen, bedriegen en nog als een dom en mak schaapje bij hem blijft.
Heel makkelijk natuurlijk die slachttofferrol die je aanhoudt, maar zo wordt je nooit gelukkig.