Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik hoop eigenlijk ook niks meer uit te geven tot zaterdag. Mijn vriezer ligt nog vol met maaltijden en vlees en groente, fruit en zuivel is er ook nog genoeg voor in ieder geval de rest van de week. Dat bespaart lekker
na 52 weken heb je 1378? Gespaard
nog een motivatie om zo snel mogelijk die hoogste gedragen weg te spelen haha. 

Dat gebruik ik dan als lunch als zij op het kdv zit.
Mijn peuter eet gelukkig alles. En als ie het niet eet... tja.. dan heeft ie pech. 
MelissaH1996 schreef:Donna89 schreef:Vroeger ( jaar of 10 geleden) dat ik er werkte, mocht ik mijn eigen kaart scannen. En van alle boodschappen die daar dan op stonden kreeg ik weer een bepaald percentage mee met mijn loon
Is dat nog steeds zo?
Ik had vaak meer aan boodschappen teruggave dan aan loon (werkte 6 uur per week)
Het is nog steeds zo dat elke medewerker een persoonlijke bonuskaart heeft waarbij we 10% van de boodschappen weer terug krijgen tot een maximum van €75,- elk kwartaal, dus €300,- op jaarbasis. Ik denk niet dat het toegestaan is om je eigen bonuskaart te scannen, of je moet het nummer van je bonuskaart uit je hoofd leren haha. Ik vind het altijd weer mooi meegenomen als het zover is, dus mij hoor je niet klagen. Zit eigenlijk altijd aan het maximum namelijk, maar mijn moeder en oma hebben dan ook een kopie van mijn kaart waardoor het ook niet zo moeilijk meer is.
Maar dat off-topic
Ik heb een lijstje gemaakt met wat we deze week gaan eten en hoop dat we ons daaraan kunnen houden. Alle boodschappen in een keer halen is al mislukt, maar daar gaat het ook niet om. Als we maar niet allerlei extra dingen gaan halen die we eigenlijk niet nodig hebben, want dan ga je juist veel te veel uitgeven
phormicola schreef:Mijn dochter is voor 99% zeker autistisch (haar vader is het ook) en dan is eten nu eenmaal moeilijk om dat veel structuren als vies worden beschouwd.
Ik trek me er niet al te veel van aan. Zo vindt ze alles door elkaar altijd vies. Dan maak ik weer eens stampot of pasta om het toch te proberen. Gisteren at ze dan toch tien hapjes van de stamppot ondanks dat ze het niet lekker vindt. En zo gaan we rustig verder
Maar goed, erg offtopic

Kijken of ik nog wat kan bedenken voor het eten voor morgen. Helaas lust mijn vriend niet alles en eet ik geen vlees. Koken voor ons samen is moeilijk. 

Ik heb nog een quiche en soep in de vriezer, dus dat is ook alweer twee maaltijden. Nou, dan heb ik dus zonder al te veel alweer voor bijna een week aan eten. Dat maakt het leuk 
lor1_1984 schreef:Maar dat zie ik ook wel als ik met anderen winkel, ik let bijv best op de prijzen en genoeg mensen die voor het merk gaan want 'dat is betere kwaliteit'.
Inmiddels wel gemerkt dat ik meer moet doen met mijn lunchgeld. Ik koop altijd in de kantine en dat is toch wel vaak rond de 2 euro per keer. Zonde
,,dat is gewoon niks