).Ik ga denk ik (heel truttig, maar ik ben 45) voor mijn kokerrok met gave blouse erop, klassieke pumps en klassieke sierraden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).Picasso schreef:Zalando is hier nog nooit een probleem geweest. En anders toch 'gewoon' naar de winkel gaan, hoef je ook niet terug te sturen als het niet past/mooi is en kan je meteen een andere van het rek pakken (of laten halen).
Ik ga denk ik (heel truttig, maar ik ben 45) voor mijn kokerrok met gave blouse erop, klassieke pumps en klassieke sierraden.
_San87_ schreef:Varekaj schreef:Hoe, door wie, welke leeftijd... speelt allemaal een rol.
Wel veel mensen die voor zwart gaan.
Ik ga met kerst altijd voor kleur.
3 jaar geleden wit (niet echt kleur
), vorig jaar rood en zou dit jaar voor goud gaan maar wordt nu een knalroze rok met zwart kanten top.
Je hebt zogenaamd 14 dagen bedenktijd, er zijn er nu al 5 voorbij. Als verzenden en leveren even traag gaat schiet er niks meer over. Had toch wel verwacht dat ze intussen op transport zouden staan. CecileDV schreef:Picasso schreef:Zalando is hier nog nooit een probleem geweest. En anders toch 'gewoon' naar de winkel gaan, hoef je ook niet terug te sturen als het niet past/mooi is en kan je meteen een andere van het rek pakken (of laten halen).
Ik ga denk ik (heel truttig, maar ik ben 45) voor mijn kokerrok met gave blouse erop, klassieke pumps en klassieke sierraden.
Over gewoon naar de winkel gaan heb je helemaal gelijk, maar ik ga volgende week een midweekje weg én moet deze week nog ruim fulltime werken, dus waar ik de tijd daar voor vandaan moet halen haha....
Nu dus ook maar vertrouwd bij zalando besteld, wat verschillende merken en verschillende maten en dan stuur ik wel weer terug wat toch minder is
, daarom: op tijd shoppen, dan ben je verzekerd van een leuke outfit volledig naar wens. Weet trouwens niet waar je naar toegaat op je midweekje weg, maar misschien in nabij gelegen stad ook nog leuke winkels? Succes in elk geval bij het scoren naar een mooie kerstoutfit! Varekaj schreef:Net even de status van mijn bestelling bij Sacha gecheckt (die prachtige enkellaarsjes) en die staat nog stééds "in behandeling"Je hebt zogenaamd 14 dagen bedenktijd, er zijn er nu al 5 voorbij. Als verzenden en leveren even traag gaat schiet er niks meer over. Had toch wel verwacht dat ze intussen op transport zouden staan.
Varekaj schreef:Dat hoop ik![]()
Ik heb ze iig niet nodig voor de feestdagen, dat scheelt dan wel. Al is het handiger als ze geleverd worden voor mijn vriend weer terug is van zijn buitenlandse job haha. Die vindt mijn schoenencollectie nu al (te) groot.
Een schoenen-collectie is nóóit te groot....
).
Picasso schreef:Doe ook vaak online hoor, maar je zit rond deze tijd vaak met gedoe met levertijden; pakketjes die later of te laat op de post gaan en mocht het dan niet passen, dan ben je helemaal te laat. Ik bestel (ik heb echt een SuperDry-verslaving (heeft niks met kerst te maken) dit ook online via Zalando, maar goed dan maakt het ook meestal niet uit wanneer het komt. Het is trouwens 9 van de 10 keer super snel in huis, maar mocht het eens om een reden uitlopen dan is dat niet erg. Wb kerst-outfits is het zeer vervelend als dat te laat komt..., daarom: op tijd shoppen, dan ben je verzekerd van een leuke outfit volledig naar wens. Weet trouwens niet waar je naar toegaat op je midweekje weg, maar misschien in nabij gelegen stad ook nog leuke winkels? Succes in elk geval bij het scoren naar een mooie kerstoutfit!

Domiinique schreef:Het valt dan misschien niet helemaal onder het mom "wat doe je aan met kerst" maar heeft iemand misschien een idee wat ik met mn haar kan doen?
http://www.terstal.nl/jurk-met-pailletten-4.html
Ik heb deze jurk aan, enkellaarsjes met hak eronder en een stoer nepleren jasje er overheen.
Mijn haar is gewoon blond (niet specifiek licht of donker), stijl met een klein beetje slag en hangt net onder mijn bh bandje.
Puntje is wel dat mijn haar heel zwaar is dus krullen of iets dergelijks zakken binnen een paar uur uit mijn haar...
Het moet niet al te moeilijk zijn want ik moet het in feite zelf doen
.
En inderdaad het in alle rust kunnen passen, gebruiken van kortingscodes enzovoorts.

.
Wat een gaaf jurkje en jasje!