Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:12

Santigo_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik vind douchegordijnen eng, ben altijd doodsbang dat er iemand achter staat. :brr:

Daarom schuif ik die van helemaal in elkaar telkens _O- Anders moet ik elke keer achter dat stomme gordijn kijken, want mijn brein denkt dan dat daar echt wel iets achter kan staan :=

Oooh nu moet ik denken aan de eerste keer dat ik E.T. had gezien! Dat was op een kinderfeestje en we sliepen daarna met zijn allen in de woonkamer. Het gordijn bewoog steeds heel zachtjes en ik was doods en doodsbang dat E.T. achter dat gordijn zat! Heel de nacht geen oog dichtgedaan!!!

biancalaylo

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:17

Oh wat een fantastische kleine geheimpjes!!! Hahaha

- als ik geconcentreerd bezig ben maak ik een duckface...
- en tijdens het paardrijden juist me lippen naar binnen..
- knak 1x per dag minimaal me tenen.
- voor het slapen moet ik beginnen op me linker zij, en draai me dan om naar me rechterzij, dan pas val ik in slaap..
- als ik ga douche moet ik altijd plassen :=
- moet 2 kussen op bed hebben, met 1 kan ik niet slapen.

En meer weet ik zo 123 even niet hahaha

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:29

biancalaylo schreef:
- voor het slapen moet ik beginnen op me linker zij, en draai me dan om naar me rechterzij, dan pas val ik in slaap..

dit heb ik ook! Maar dan precies andersom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:32

Ik had altijd een ontzettende hekel aan van die YouTube/blog meisjes die helemaal stuk gingen op notitieboekjes en mooie pennen etc, maar ben ondertussen zelf zo'n meisje geworden :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:07

Ik ben trouwens ook helemaal verliefd op een jongen met wie ik een keer het bed heb gedeeld, alleen helaas is die liefde niet wederzijds hahaha. Ik vind hem gewoon zo knap. := Gelukkig/jammer genoeg woont hij 2 uur treinen van me vandaan dus daarom werkt het ook niet. Maar ik vind hem gewoon echt leuk, alleen omdat hij zo knap is. Best triest.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:18

biancalaylo schreef:
Oh wat een fantastische kleine geheimpjes!!! Hahaha

- knak 1x per dag minimaal me tenen. ik sinds kort ook mijn ellebogen en voeten. Heel raar hoor, maar oh dat gevoel als het ook "lukt" :):)
- als ik ga douche moet ik altijd plassen :=

Ik herken mij hier ook in :Y)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:20

ik lach altijd vreemd op foto's zo een scheve glimlach
als ik dweil of stofzuig... trek ik mijn onderlip naar binnen dat is een rare tik
ik betrap mezelf wel eens op staren naar mijn collega's
ik vind het paardenleven soms niet meer leuk

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:45

Ik heb een paar baal dagen. Nu zit ik in m'n eentje op de bank koekjes in Nutella te dopen. Heerlijk! :~

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:47

Ik bedenk me er nog eentje, ik scheer altijd mijn grote teen. :Y)
Er groeit een plukje, heel lang en opvallend haar op. Echt alleen daar en het ziet er zo raar uit. Stiekem ben ik gewoon een hobbit...maar ik scheer het er toch maar af. :')

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:08

Athelas schreef:
Er groeit een plukje, heel lang en opvallend haar op. Echt alleen daar en het ziet er zo raar uit. Stiekem ben ik gewoon een hobbit...maar ik scheer het er toch maar af. :')

ja hoi je bent niet de enigste _O- ik epileer die oliebol altijd :=

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:13

Athelas schreef:

Whahahahaha ik ook _O-
Gelukkig groeit het echt heel langzaam bij mij :Y)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:15

Oh hopelijk leest mijn moeder niet mee:
Mijn moeder heeft mijn oude iphone in gebruik en vorige week ging mijn huidige telefoon kapot. Gevolg: mijn moeder moest haar telefoon (met tegenzin) tijdelijk inleveren totdat mijn telefoon weer gerepareerd was. Had ik zaterdag avond een feestje en laat ik die telefoon VOL op het scherm vallen := Helemaal versplinterd, kon er nauwelijks iets meer op lezen. Ik die telefoon steeds in mijn zak gehouden en als ik naast mijn moeder in de auto zat niet kijken enz. terwijl ik normaal altijd dat ding overal neerleg en in de auto bijna non-stop op mijn telefoon kijk, was een lastige dag :(:)
Maandag dus gezegd dat ik iets bij een vriendin heb laten liggen en naar de stad gegaan om het scherm te laten vervangen... Duurde veel langer dan gedacht en het was ook een stukje rijden. Gelukkig geen vragen gehad oid waarom ik zo lang weg bleef O:)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:22

Amiigo schreef:
Oh hopelijk leest mijn moeder niet mee:
Mijn moeder heeft mijn oude iphone in gebruik en vorige week ging mijn huidige telefoon kapot. Gevolg: mijn moeder moest haar telefoon (met tegenzin) tijdelijk inleveren totdat mijn telefoon weer gerepareerd was. Had ik zaterdag avond een feestje en laat ik die telefoon VOL op het scherm vallen := Helemaal versplinterd, kon er nauwelijks iets meer op lezen. Ik die telefoon steeds in mijn zak gehouden en als ik naast mijn moeder in de auto zat niet kijken enz. terwijl ik normaal altijd dat ding overal neerleg en in de auto bijna non-stop op mijn telefoon kijk, was een lastige dag :(:)
Maandag dus gezegd dat ik iets bij een vriendin heb laten liggen en naar de stad gegaan om het scherm te laten vervangen... Duurde veel langer dan gedacht en het was ook een stukje rijden. Gelukkig geen vragen gehad oid waarom ik zo lang weg bleef O:)

Super lief toch dat je het scherm liet vervangen?

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:38

Resistance schreef:
friesam schreef:

thee in m'n toetsenbord :')

En ik stikte in mijn pizza... -O-

Ben niet aansprakelijk voor eventuele schade aan materiaal en personen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:13

Athelas schreef:

Ik trek al mijn ongewenst haar (ja, overal) één voor één uit met een pincet... := Werkt wel heel goed! Uiteindelijk doet het geen pijn meer. :+

Als er ooit nog een bokt meeting komt... :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 01:06

Resistance schreef:
Als er ooit nog een bokt meeting komt... :')

...ga het dan alsjeblieft niet hierover hebben! -:(-
Een hoop dingen die hier worden besproken zijn behoorlijk TMI, het is niet zo sociaal om daar buiten dit topic mee aan te komen. Of laat ik het anders zeggen: ik hoop dat ik ooit weer vergeet bij wie er haar uit de grote teen groeit, of van wie dat ex(calibur)-vriendje was. :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 02:11

Lijkt me juist hilarisch! :))
'Hey,ben jij niet diegene die haar pulken opeet?' :wave:

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 07:34

Santigo_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik vind douchegordijnen eng, ben altijd doodsbang dat er iemand achter staat. :brr:

Daarom schuif ik die van helemaal in elkaar telkens _O- Anders moet ik elke keer achter dat stomme gordijn kijken, want mijn brein denkt dan dat daar echt wel iets achter kan staan :=

Ik wil jullie niet bang maken, maar ik heb dit jaren geleden dus echt mee gemaakt. Lekker weekje in een huisje met mijn ouders. Aan gekomen lag de sleutel al niet op de afgesproken plek. Dus beheerder van het huisje gebeld. Duurde nogal want de nacht ervoor was er een groot feest. Toen ze er was nog tijdje met haar staan kletsen, dat het toch zo vreemd was. Zij weg, wij rustig huisje bekijken. Staat mijn vader in de badkamer,trekt het douchegordijn opzij. Ik hoor hem zeggen: wat is dit nou? Dus ik kijk langs hem heen in de verwachting een rat oid te zien. Staat daar een vent! Bleek een of andere illegaal te zijn die ook mee gefeest had en dat huisje en de sleutel had gevonden...

Sindsdien heb ik dus ook een hekel aan douchegordijnen. Die gaan altijd als eerste open en ook na het douchen moeten ze open blijven. Maar zelfs nu in onze badkamer waar we geen gordijn hebben kijk ik altijd om het hoekje of er niemand staat...

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:20

Amiigo schreef:
Athelas schreef:

ja hoi je bent niet de enigste _O- ik epileer die oliebol altijd :=

*\o/* ik heb lotgenoten!

En mijn vriend altijd maar zeggen dat er bij vrouwen geen haar op de tenen groeit alleen bij mij.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:22

Hier ook hoor. Ook op mijn voet zo'n strookje. Net zo'n bosaapje als ik niet scheer of knip. :')

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:59

Hier ook :Y)

Elke week haal ik het er weer af, vind het ten eerste superlelijk en niet vrouwelijk :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:01

Ik heb haartjes om mijn navel. en grote teen inderdaad.
Ze zijn wel blond dus het valt niet op, maar ook ik haal het weg want vind het helemaal niets.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:12

Het allerergste is nog een snor. Niemand weet dat ik er een heb en die steeds kortknip. Zo lelijk. Schaam mij er soms echt voor. Aan de andere kant denk ik, fiets it.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:15

maar heb je dan echt opvallend ? Dus zwarte haren? Hoezo laat je het dan niet epileren of harsen? Schijnt het en minder van te worden en je hoeft zelf de moeite niet te doen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:34

Nee het is niet zo erg dat je vanaf een meter afstand denkt he daar komt snorremans maar als je echt dicht op mij staat zou je het wel kunnen zien. Harsen heb ik mij eens gruwelijk zeer mee gedaan dus ben een beetje een schijtluis geworden.