Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik leef trouwens weer hoor. Was gisteren een lange chase, heel veel wachten, zitten, hangen. We waren met 10 man, waaronder de mannen van level3stormchasers. Uiteindelijk begon het om 20 uur te borrelen boven Den Bosch, we stonden precies goed om de boel te zien ontstaan. De bui die later richting Amersfoort-Zwolle etc ging, ontstond boven ons, die was echt mooooi!
Daarna zijn we nog naar een paar locaties gegaan, oa een parkeergarage in DB en een plek in de middle of nowhere bij Budel. Daar kwam een cel langs die later nog omhoog trok, waardoor ik besloot die te gaan pakken, we konden er namelijk perfect omheen rijden. En dat lukte. Op t moment dat we op locatie stonden, onweerde het overal om ons heen. Was echt wel vet om te zien. Daarna nog even een korte downburst gehadDe bui trok recht over Almelo heen, dus toen we thuis kwamen, waren de stoppen eruit geslagen. DAt klopte wel, want het was in Almelo dus een paar keer ingeslagen. Ik kon zelfs vanuit mn zolderraam nog wat mooie dingen zien haha.
T was uiteindelijk niet de chase waar ik op gehoopt had. Ik ging nl naar Brabant in de hoop nog wat bijzondere dingen te zien in het licht, maar dat lukte niet. Evengoed was t hartstikke leuk. Maar ik ben er nog niet klaar mee dit jaar.
zigranta schreef:Dat heet een hor LoveGlove
Joolien schreef:Loveglove lijkt wel of er een shelf op zit