Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 14:10

Tja, het is inderdaad een beetje klaar nu. Had gehoopt dat hij uiterlijk vandaag wel zou antwoorden.
Eerlijk gezegd denk (dacht?) ik niet dat hij het type is om niet te reageren. Maar misschien heb ik mij daarin vergist. Hoewel ik ergens wel het vermoeden heb dat hij het is vergeten, want hij kon best wel vergeetachtig zijn tijdens de behandelingen. Of dat hij twijfelt en aan het overleggen is.
Maar ik ga mij (proberen) er niet meer zoveel mee bezig houden.

Jammer dat mijn berichtje en dit topic een stille dood sterven. Als hij nog iets laat horen, dan zal ik het hier plaatsen. Maar het afwachten is over wat mij betreft.

Bedankt voor alle reacties, het duimen en het meeleven! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:12

Ik zou er gewoon nog een berichtje achteraan sturen. Als ik naar mijzelf en mijn man kijk, we zien een berichtje en denken "oh straks even op antwoorden, want dat doe ik liever op mijn gemak dan gehaast" en vervolgens vergeten we het.. en dit hoor ik veel vaker! Ik zou gewoon een remindertje sturen.

Sowieso vind ik Facebook geen ideaal communicatiemiddel, maar als je niet anders hebt qua gegevens.. :)

Alja

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:17

ik zou het laten wezen en er niet meer achter aan gaan! het is graag of wil niet :)

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:22

Ik zou ook niks sturen. Stel je ziet hem in de wachtkamer en hij is het inderdaad gewoon vergeten zal hij het zich direct herinneren. Dan heb je altijd nog een kans.

Maar eerlijk als hij jou ook leuk had gevonden zou hij wel aan je gedacht hebben in deze 3 dagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:49

Niks sturen, next! Je hebt het geprobeerd, graag of niet.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:17

Als hij je leuk vind zou hij het niet vergeten toch?

Laatig hoor.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:25

Ik zou er gerust achter aan durven sturen, "oh, heb ik je laten schrikken haha," oid.... Wat heb je te verliezen?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:28

Ik zou er niks achteraan sturen. Als het hem leuk leek om af te spreken was hij het echt niet vergeten.. Wellicht stuurt hij nog wat maar anders lekker laten gaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:32

SharonIndezz schreef:
Ik zou er gerust achter aan durven sturen, "oh, heb ik je laten schrikken haha," oid.... Wat heb je te verliezen?

Je eigenwaarde? :+

Als hij je echt heel leuk vindt dan stuurt hij zelf wel een berichtje.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:34

Eilish schreef:
Tja, het is inderdaad een beetje klaar nu. Had gehoopt dat hij uiterlijk vandaag wel zou antwoorden.
Eerlijk gezegd denk (dacht?) ik niet dat hij het type is om niet te reageren. Maar misschien heb ik mij daarin vergist. Hoewel ik ergens wel het vermoeden heb dat hij het is vergeten, want hij kon best wel vergeetachtig zijn tijdens de behandelingen. Of dat hij twijfelt en aan het overleggen is.

Jammer dat mijn berichtje en dit topic een stille dood sterven. Als hij nog iets laat horen, dan zal ik het hier plaatsen. Maar het afwachten is over wat mij betreft.

Ik vind het zielig voor je. Maar je hebt gedaan wat je kon doen. Life sucks sometimes. Sterkte.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:40

Ik zou hem nu inderdaad proberen te vergeten. Mocht hij nog at sturen is het een aangename verrassing (hopelijk dan), maar er eigenlijk al vanuit gaan dat het niks gaat worden.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:50

Je kan dus niet zien of hij het berichtje heeft gelezen?
Ik keek laatst ook eens op fb Messenger en zag een paar bericht verzoeken van weken terug staan waarvan ik nooit een melding had gekregen.

Dat kan dus ook gebeurd zijn. :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:53

Ik kijk eigenlijk ook haast nooit in mijn berichten.. dan moet ik al toevallig een keer achter mijn computer zitten.. Die berichten app heb ik niet eens op mijn mobiel.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:19

Ik ontdek dit topic nu pas, heb net vol spanning de berichten gelezen en nu laat hij niets van zich horen!! Jammer zeg.... Maar waarschijnlijk is hij toch "not that into you", of weet hij gewoon niet zo goed wat hij moet.

Lekker laten gaan en als je hem tegenkomt, gewoon vriendelijk gedag zeggen. Je berichtje had net zo goed vriendschappelijk bedoelt kunnen zijn!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 16:20

Valentijn5 schreef:
Eilish schreef:

Ik vind het zielig voor je. Maar je hebt gedaan wat je kon doen. Life sucks sometimes. Sterkte.

Thanks, het is wel balen. Maar ik ben ook blij dat ik het gedurfd heb :)

En ik weet praktisch zeker dat hij het gelezen heeft, het staat erbij als ik op de computer kijk. En ik heb een testje gedaan op de fb chat met een vriendin. Het ziet er hetzelfde uit als zij het bericht gelezen heeft. En zij heeft ook geen messenger, net als hij.

Die berichtverzoeken zijn volgens mij als je niet bevriend bent?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:29

Klopt.

Het blijft jammer, ts, maar gelukkig zwemt er meer vis in de zee. Een echte vent had gereageerd, met welke boodschap dan ook :+

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:30

Ja als er staat bekeken onder het berichtje dan heeft hij het gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:31

Maar het kan toch ook zijn dat hij het alleen even snel geopend heeft en het bericht zelf daadwerkelijk nog niet gelezen heeft? Dat is met whatsapp ook: whatsapp openen vinkjes blauw, terwijl je dan lang niet altijd meteen alles leest. Ik vind dat er wel heel snel afgeschreven wordt. Wat is er mis met nog een berichtje sturen?

Iets als
"Ik begrijp het als je het niet ziet zitten om wat te gaan drinken. Alsnog bedankt voor de goede hulp!"

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 17:21

Dat is een net bericht Jans :)
En het kan best dat hij het alleen even snel heeft geopend. Dat doe ik zelf ook weleens.

Maar ik twijfel erg over een tweede bericht sturen. Mijn gevoel zegt niet doen. Eigenlijk denk ik ook dat je mannen het initiatief moet laten nemen, hoe moeilijk ik dat ook vind.
Alleen in dit geval was het wat ingewikkelder omdat hij een fysio is en waarschijnlijk geen initiatief mag nemen (?).
Maar ik wil mijzelf nu toch in bescherming nemen tegen een afwijzing en het niet verder pushen.

En als hij het vergeten is, dan ziet hij het berichtje hopelijk binnenkort nog staan in zijn berichten oid. Of moet hij ineens weer aan mij denken, bijvoorbeeld als hij mij in de wachtkamer ziet.

If it's meant to be, it will be.
Het initiatief ligt nu bij hem.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:28

Balen! Maar wel supergoed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. 2e berichtje zou ik nu niet doen denk ik. En inderdaad, misschien krijg je nog wel antwoord. Als hij het vandaag even wilde overleggen met zijn werkgever, is hij misschien nog niet thuis of wil eerst even eten ofzo. Misschien vanavond nog!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:41

Eilish schreef:
Dat is een net bericht Jans :)
En het kan best dat hij het alleen even snel heeft geopend. Dat doe ik zelf ook weleens.

Maar ik twijfel erg over een tweede bericht sturen. Mijn gevoel zegt niet doen. Eigenlijk denk ik ook dat je mannen het initiatief moet laten nemen, hoe moeilijk ik dat ook vind.
Alleen in dit geval was het wat ingewikkelder omdat hij een fysio is en waarschijnlijk geen initiatief mag nemen (?).
Maar ik wil mijzelf nu toch in bescherming nemen tegen een afwijzing en het niet verder pushen.

En als hij het vergeten is, dan ziet hij het berichtje hopelijk binnenkort nog staan in zijn berichten oid. Of moet hij ineens weer aan mij denken, bijvoorbeeld als hij mij in de wachtkamer ziet.

If it's meant to be, it will be.
Het initiatief ligt nu bij hem.

Het lijkt mij trouwens ook niet professioneel om helemaal niet te reageren, dus verwacht nog wel een reactie tenzij hij het idd nog niet heeft gezien.

Officieel behandelt hij je dan wel niet meer, maar even aangeven dat hij het een prettige samenwerking vond ondanks dat hij niet op je uitnodiging lijkt me niet teveel gevraagd bijvoorbeeld.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:59

*kruipt onder meeleessteen vandaan*
Ik zat net zo paniekerig te wachten op het berichtje van een jongen, net zoals jij: bleek hij allang wat gestuurd te hebben :'). Kan best hoor, facebook is niet flawless en er loopt vaak genoeg willekeurig wat mis (kun je in principe dus ook niet testen met je vriendin). In jouw geval zou het dus andersom kunnen zijn dan bij mij, maar of je een 2e berichtje stuurt moet je natuurlijk zelf weten :j. Ik vind wat SharonIndezz zegt wel een goeie eigenlijk.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:06

Ik ben het met onbarefeet eens, Facebook is niet helemaal waterdicht.
Ik had laatst een bericht waar bij stond dat diegene het gelezen had, maar dat was helemaal niet waar.
Wat betreft de messenger gaat er wel vaker wat mis wat betreft ontvangstbevestigingen.

Heb ook wel eens het tegenovergestelde gehad -> Persoon had het wel gelezen (en gereageerd) maar messenger gaf aan dat het nog niet gelezen was :+

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 18:06

Haha onbarefeet, dat zat ik ook al te denken vandaag :P Heb het weleens gehad met een vriendin idd, dat haar berichten niet waren aangekomen.

Kahawa, dat is wel een goed punt, het is niet erg professioneel om niet te reageren.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 29-08-16 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:10

Je kan ook als hij volgende week niet geantwoord heeft een linkje van dit topic sturen _O-