. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Air schreef:CarolienR schreef:Ik schrok bijna van de snelheid, maar ik heb mijn voorlopige aanslag al binnenZe mogen wel meer Groningers snel wat laten weten
Maar vorig jaar wist ik het pas rond eind mei, dus denk dat ik nog even geduld moet hebben
En dat is Drenthe dus uuhm
#achtergelegengebied #veen #moeras #rijdenmetpaardenwagen #autokennenwehierniet Zoiets.
, gok alleen dat het pas weer eind juni oid word
Winged schreef:Ach ik ga er vanuit dat het gewoon komt. Vroeg of laat
hahaha dat hoop ik wel maar dat komt ook wel is t nu niet dan over 10 jaar
Gentlegiant schreef:Winged schreef:Ach ik ga er vanuit dat het gewoon komt. Vroeg of laat
hahaha dat hoop ik wel maar dat komt ook wel is t nu niet dan over 10 jaar
![]()
Ik hoop dat het zsm komt maar of dat nu is of over 2/3 maanden maakt me niet zoveel uit
Was aan het sparen voor een nieuwe marathon wagen dus als dit geld binnen is weet ik wat ik ga doen

veerledec schreef:Na 1 juli krijg je ook geen rente hoor. Dat is al een aantal jaar afgeschaft. Tenzij de Belastingdienst er langer dan drie maanden over doet om een aanslag op te leggen, maar ik zie vrijwel dagelijks aanslagen voorbij komen, en ik ben het nog niet tegen gekomen dat ze er langer dan drie maanden over deden.
.
. Dat de toeslagen tegenwoordig via de Belastingdienst lopen, doet daar niets aan af.
Krijg nu 553 euro
Toch een verschil Citaat:Belasting-teruggaaf voor NHA studie.
U kunt de studiekosten (boven het drempelbedrag van 250 euro) voor een NHA-opleiding, die aansluit op uw beroep of toekomstige beroep, als aftrekpost indienen bij uw belastingaangifte. In dat geval vergoedt de belastingdienst tussen de 37% en 52% (afhankelijk van uw belasting-schaal) van uw studiekosten. Dat maakt uw studie bij de NHA nog voordeliger!
Ik doe deze opleiding omdat ik er uit eindelijk ook iets mee wil